Nee, wel gevorderd gebruiker.quote:
We hebben allemaal rechten gedaan, dus dat lijkt me een overbodige vraag.quote:
Ik zat je te plagen.. Vandaar de knipoog ook (maar dat wist je wel)quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:40 schreef Arglist het volgende:
[..]
hmm, taalkundig gezien heb ik waarschijnlijk meer gelijk
Arglistig staat trouwens wel paar keer in het burgerlijk wetboek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zat je te plagen.. Vandaar de knipoog ook (maar dat wist je wel)
FTS ook? Da's nieuw voor mij..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
We hebben allemaal rechten gedaan, dus dat lijkt me een overbodige vraag.
Ik ken het woord sowieso welquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Arglistig staat trouwens wel paar keer in het burgerlijk wetboek.
Een toffe peer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:38 schreef fokthesystem het volgende:
picchia jij bent man of vrouw? gezien je avatar en naam klank denk ik een vrouw. Maar ja, wat is waar....
Maar waarschijnlijk delen we niet dezelfde voorliefde voor het woordquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken het woord sowieso welWetboek of geen wetboek..
Hij is vast om de tuin geleid door je roze hart (en zijn gebrek aan vaardigheden om icoontjes te lezen)quote:
Nouhou, iedereen is gelijk voor de wet, dus meer gelijk, minder gelijk, volgens mij heb ik gelijk OF nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
We hebben allemaal rechten gedaan, dus dat lijkt me een overbodige vraag.
ROFL, ja inderdaad, 1e indruk door naam en icoon : vrouw....quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is vast om de tuin geleid door je roze hart (en zijn gebrek aan vaardigheden om icoontjes te lezen)
Zou kunnen.. Maar ik hou sowieso van "oude" en enigszins in onbruik geraakte woorden.. Desalniettemin. Niettegenstaande. Sterke werkwoorden nog vervoegen alsof het sterke ww zijn etcquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:43 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk delen we niet dezelfde voorliefde voor het woord
Het gebeurd weleens vaker. Soms verwarren ze dat roze hart ook met een kont.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is vast om de tuin geleid door je roze hart (en zijn gebrek aan vaardigheden om icoontjes te lezen)
De vraag is dan ook, wat is gelijk. Wanneer is iets gelijk? Van die dooddoeners als gelijke monniken gelijke kappen, gaan niet altijd snel op in het recht. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nouhou, iedereen is gelijk voor de wet, dus meer gelijk, minder gelijk, volgens mij heb ik gelijk OF niet?
Picchia?? Dan zie jij iets anders dan ik...quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ROFL, ja inderdaad, 1e indruk door naam en icoon : vrouw....
archaïsche woorden kicks ass!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou kunnen.. Maar ik hou sowieso van "oude" en enigszins in onbruik geraakte woorden.. Desalniettemin. Niettegenstaande. Sterke werkwoorden nog vervoegen alsof het sterke ww zijn etc
Dat is het ook denk ik..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het gebeurd weleens vaker. Soms verwarren ze dat roze hart ook met een kont.
Maarre heb jij ook Rechten gestudeerd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
archaïsche woorden kicks ass!
Meisjes die DAT zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het ook denk ik..Maar ik ben een braaf meisje.. Uhhhh...
Sttttquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Meisjes die DAT zeggenstille watren (nu ja dat niet0 diepe gronden
Nee, ja theorie voor rijbewijzenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maarre heb jij ook Rechten gestudeerd?
Neuh.. Wat doe jij dan? (als je het niet algemeen bekend wil maken: pm)quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, ja theorie voor rijbewijzen(al zal dat er vast niet onder vallen)
Weet je nog, gisteren, privacy en internet, en zo? Ik doe er niet aan, aan openbaren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh.. Wat doe jij dan? (als je het niet algemeen bekend wil maken: pm)
PM (ohw nee, doe je ook niet)quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weet je nog, gisteren, privacy en internet, en zo? Ik doe er niet aan, aan openbaren.
EEHH ! work in progress he!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PM (ohw nee, doe je ook niet)
Je bent wel lastig hoor (what's new trouwens)..quote:
Kijk aan.. Moet er ook nog iets getest??quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:53 schreef fokthesystem het volgende:
gelukt: tot zover...
Whiskers2009
is als Buddy toegevoegd
Buddies beheren
Tja als we die stap al deden, dan ook graag iets terug doen opdat ik die stap ook weet, herken voortaan e.d. A.U.B.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk aan.. Moet er ook nog iets getest??
Ok, nu ben ik je weer ff kwijt..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja als we die stap al deden, dan ook graag iets terug doen opdat ik die stap ook weet, herken voortaan e.d. A.U.B.
Ja als het u niet ontrieft dan svp een bericht mijn kant op zodat mijn inbox wat kan bevatten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik je weer ff kwijt..
Ik bedoelde: moet ik proberen je een PM of DM te sturen om te testen of het werkt?
Van faillissementspauliana, wordt ik dan wel altijd heel verdrietig. Wel leuk voor scrabble, trouwens.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Deze, die of dat? Ehh, bovengenoemde.
Die vind ik juist mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Van faillissementspauliana, wordt ik dan wel altijd heel verdrietig. Wel leuk voor scrabble, trouwens.
Of het werkt niet OF je bent traag..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja als het u niet ontrieft dan svp een bericht mijn kant op zodat mijn inbox wat kan bevatten.
Of het werkt wel en ja het duurde even want nieuw, inbox was leeg, maar er stond ergens boven toch een 1 met een lijntje er onder, lettergrootte 6 of zo....quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of het werkt niet OF je bent traag..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of het werkt wel en ja het duurde even want nieuw, inbox was leeg, maar er stond ergens boven toch een 1 met een lijntje er onder, lettergrootte 6 of zo....
Ik heb het liever over filosofen zoals roerso en montesqui.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Van faillissementspauliana, wordt ik dan wel altijd heel verdrietig. Wel leuk voor scrabble, trouwens.
WIE???quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb het liever over filosofen zoals roerso en montesqui.
3 werf dank, alleen wel jammer dat er geen pop-up komt bij nieuw bericht kennelijk als je al ingelogd bent en hier SC't.quote:
Haha, die gelekte interne nota waarin Brinkie even 'Montesqieu' dacht aan te halen, was dan ook goud waard.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb het liever over filosofen zoals roerso en montesqui.
Dm is voor betalende leden? ik zie de optie nergens staan namelijk.quote:
Montesquieu idd..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Haha, die gelekte interne nota waarin Brinkie even 'Montesqieu' dacht aan te halen, was dan ook goud waard.
Kregen jullie op jouw faculteit zijn teksten ook vrnl in het Frans (dus zonder vertaling erbij)??quote:
Trusten.quote:
Dat vond ik zo vreselijk. Alsof het in het Nederlands niet al erg genoeg zou zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kregen jullie op jouw faculteit zijn teksten ook vrnl in het Frans (dus zonder vertaling erbij)??
Ik had net 2 jaar Frans gehad.. ERG fijn...quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Dat vond ik zo vreselijk. Alsof het in het Nederlands niet al erg genoeg zou zijn.
Nee, ik heb gewoon niet overal een antwoord op. Overigens moet ik wel binnenkort gaan slapen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Picchia boos nu? Of aan het pitten?
Ok..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon niet overal een antwoord op. Overigens moet ik wel binnenkort gaan slapen.
Owh sorry voor mijn aandeel daarin.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok..
Wat is binnenkort? Nu?
Ik heb vandaag geluk (weekend), maar gisteren ook veel te lang doorgechat (resultaat: verslapen)
Weet je wat het is met talen: als je begint met leren dan moet je je eigenlijk het meeste inzetten, anders mis je de basis. Maar als scholier heb je al snel de neiging om in het begin de kat uit de boom te kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had net 2 jaar Frans gehad.. ERG fijn...
Is mijn eigen schuld..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Owh sorry voor mijn aandeel daarin.
Ik had op 1 en 2 VWO Frans gehad en ben meer dan 10 jaar daarna Rechten gaan studeren..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Weet je wat het is met talen: als je begint met leren dan moet je je eigenlijk het meeste inzetten, anders mis je de basis. Maar als scholier heb je al snel de neiging om in het begin de kat uit de boom te zien.
Nu zie zoekt íe niet eens meer naar je als ik je probeer te DM-en..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:16 schreef fokthesystem het volgende:
Ik heb profiel doorgespit, gekruiste tooltjes-settings, ik heb mezelf als online te zien gezet als ik dat ben, maar nergens een Dm te vinden, ook niet met andere fok thema's... weird he?
Tot zo ver bedankt voor wat wel lukte en dat ik weet waar dat te vinden is. Nu moet ik even mijn verzaakte plicht voldoen alsnog (honden uitlaten) Slaapze voor later en tot een volgende keer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu zie zoekt íe niet eens meer naar je als ik je probeer te DM-en..
Toch iets verkeerd omgezet denk ik...
Daar heb je nog geluk bij. Ik had geen taalgevoel. Ik deed echt veel op de gok. Bij de laatste mondeling Frans had ik gehoord wat die docent ging vragen, dus had ik de antwoorden in precies die volgorde geleerd, vlak voordat ik de mondeling had. Had ik voor die laatste toets toch nog een 9. Ik wist alleen niet wat ik of hij zei.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had op 1 en 2 VWO Frans gehad en ben meer dan 10 jaar daarna Rechten gaan studeren..
Daarnaast is juridisch Frans weer iets heel anders dan gewoon Frans.. Gelukkig heb ik enig taalgevoel en wat mensen om me heen die wél Frans spreken..
Nu.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok..
Wat is binnenkort? Nu?
Ik heb vandaag geluk (weekend), maar gisteren ook veel te lang doorgechat (resultaat: verslapen)
Wandel ze en truste!quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tot zo ver bedankt voor wat wel lukte en dat ik weet waar dat te vinden is. Nu moet ik even mijn verzaakte plicht voldoen alsnog (honden uitlaten) Slaapze voor later en tot een volgende keer.
9?? Mazzelpik!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daar heb je nog geluk bij. Ik had geen taalgevoel. Ik deed echt veel op de gok. Bij de laatste mondeling Frans had ik gehoord wat die docent ging vragen, dus had ik de antwoorden in precies die volgorde geleerd, vlak voordat ik de mondeling had. Had ik voor die laatste toets toch nog een 9.
[..]
Nu.
Nou ja dat goede studie zijn de meningen wel wat over verdeeld. Het zijn vaak hele massale studies en dat heeft gewoon geen positieve invloed op de kwaliteit. Het is natuurlijk ook niet voor niets rechten het over het algemeen als de makkelijkste universitaire studie wordt beschouwd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is dan ook een goede studie. Wordt jammer genoeg altijd zo 'denigrerend' over gedaan. Onterecht. Ik houd het op afgunst en onwetendheid. De mensen die er vol voor gaan, die geloven ook ergens in. Althans, dat is mijn ervaring.
Wel een leuke stad en jullie hebben Veraquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is verdomd weinig leuk werk in Groningen.
succesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:39 schreef betyar het volgende:
En nu flink zweten bij de fysiotherapie
Zal Wilders niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
Nou, die orka wordt in ieder geval niet uitgezet.
Stad is leuk. Er is genoeg werk voor een junior of senior, maar daar tussenin is het aanmodderen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel een leuke stad en jullie hebben Vera
Zeggen dat links kut is. Daarmee stoot je remlof en de hele FOK! directie mee tegen het hoofd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef ethiraseth het volgende:
Wat moet je doen op Fok om een tijdelijke ban te krijgen? het lukt me maar niet, hoe ik ook mijn best doe. Wil eens weten waar nou precies de grenzen liggen.
Welke branche?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Stad is leuk. Er is genoeg werk voor een junior of senior, maar daar tussenin is het aanmodderen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tor_WNL__.html?p=2,1
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eerdmansquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk boekje van Joris Luyendijk, heb ik in het vliegtuig gelezen. Wel een beetje kort door de bocht allemaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
Nieuwste aankopen..
[ afbeelding ]
und..
[ afbeelding ]
Tis wel een linkserd he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuk boekje van Joris Luyendijk, heb ik in het vliegtuig gelezen. Wel een beetje kort door de bocht allemaal.
Engelsquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man
Hij denkt dat overal spelletjes en samenzweringen achter zit, terwijl het ook maar gewoon mensen zijn met hun eigen tekortkomingen. Hij maakt het wat groter en ingewikkelder dan het is naar mijn mening. Soms lopen dingen gewoon zonder bijbedoelingen of complotten.quote:
Wie hij ook de tricks en trucs bloot te leggen dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij denkt dat overal spelletjes en samenzweringen achter zit, terwijl het ook maar gewoon mensen zijn met hun eigen tekortkomingen. Hij maakt het wat groter en ingewikkelder dan het is naar mijn mening. Soms lopen dingen gewoon zonder bijbedoelingen of complotten.
Dit was voor Betyarquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
EngelsIk doe m'n best om het te leren. Maar als ik hem google dan bemerk ik dat hij wel positief staat tov Islam.
Hij bekijkt het als antropoloog. Meer over rangordes en groepen die binnen het Binnehof rondlopenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie hij ook de tricks en trucs bloot te leggen dan?
Ok.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij bekijkt het als antropoloog. Meer over rangordes en groepen die binnen het Binnehof rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |