Nee, wel gevorderd gebruiker.quote:
We hebben allemaal rechten gedaan, dus dat lijkt me een overbodige vraag.quote:
Ik zat je te plagen.. Vandaar de knipoog ook (maar dat wist je wel)quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:40 schreef Arglist het volgende:
[..]
hmm, taalkundig gezien heb ik waarschijnlijk meer gelijk
Arglistig staat trouwens wel paar keer in het burgerlijk wetboek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zat je te plagen.. Vandaar de knipoog ook (maar dat wist je wel)
FTS ook? Da's nieuw voor mij..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
We hebben allemaal rechten gedaan, dus dat lijkt me een overbodige vraag.
Ik ken het woord sowieso welquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Arglistig staat trouwens wel paar keer in het burgerlijk wetboek.
Een toffe peer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:38 schreef fokthesystem het volgende:
picchia jij bent man of vrouw? gezien je avatar en naam klank denk ik een vrouw. Maar ja, wat is waar....
Maar waarschijnlijk delen we niet dezelfde voorliefde voor het woordquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken het woord sowieso welWetboek of geen wetboek..
Hij is vast om de tuin geleid door je roze hart (en zijn gebrek aan vaardigheden om icoontjes te lezen)quote:
Nouhou, iedereen is gelijk voor de wet, dus meer gelijk, minder gelijk, volgens mij heb ik gelijk OF nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
We hebben allemaal rechten gedaan, dus dat lijkt me een overbodige vraag.
ROFL, ja inderdaad, 1e indruk door naam en icoon : vrouw....quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is vast om de tuin geleid door je roze hart (en zijn gebrek aan vaardigheden om icoontjes te lezen)
Zou kunnen.. Maar ik hou sowieso van "oude" en enigszins in onbruik geraakte woorden.. Desalniettemin. Niettegenstaande. Sterke werkwoorden nog vervoegen alsof het sterke ww zijn etcquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:43 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk delen we niet dezelfde voorliefde voor het woord
Het gebeurd weleens vaker. Soms verwarren ze dat roze hart ook met een kont.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is vast om de tuin geleid door je roze hart (en zijn gebrek aan vaardigheden om icoontjes te lezen)
De vraag is dan ook, wat is gelijk. Wanneer is iets gelijk? Van die dooddoeners als gelijke monniken gelijke kappen, gaan niet altijd snel op in het recht. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nouhou, iedereen is gelijk voor de wet, dus meer gelijk, minder gelijk, volgens mij heb ik gelijk OF niet?
Picchia?? Dan zie jij iets anders dan ik...quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ROFL, ja inderdaad, 1e indruk door naam en icoon : vrouw....
archaïsche woorden kicks ass!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou kunnen.. Maar ik hou sowieso van "oude" en enigszins in onbruik geraakte woorden.. Desalniettemin. Niettegenstaande. Sterke werkwoorden nog vervoegen alsof het sterke ww zijn etc
Dat is het ook denk ik..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het gebeurd weleens vaker. Soms verwarren ze dat roze hart ook met een kont.
Maarre heb jij ook Rechten gestudeerd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
archaïsche woorden kicks ass!
Meisjes die DAT zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het ook denk ik..Maar ik ben een braaf meisje.. Uhhhh...
Sttttquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Meisjes die DAT zeggenstille watren (nu ja dat niet0 diepe gronden
Nee, ja theorie voor rijbewijzenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maarre heb jij ook Rechten gestudeerd?
Neuh.. Wat doe jij dan? (als je het niet algemeen bekend wil maken: pm)quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, ja theorie voor rijbewijzen(al zal dat er vast niet onder vallen)
Weet je nog, gisteren, privacy en internet, en zo? Ik doe er niet aan, aan openbaren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh.. Wat doe jij dan? (als je het niet algemeen bekend wil maken: pm)
PM (ohw nee, doe je ook niet)quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weet je nog, gisteren, privacy en internet, en zo? Ik doe er niet aan, aan openbaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |