quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Piccia dus.. Fijn dat jij er ook nog bent!
Owh, ik heb je naam verkeerd gespeld.. Mijn nederige excuses...quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb ik nu ineens iets raars gezegd? Ik vind het niet vreemd dat ik het leuk vind dat er hier nog meer dan 2 users zijn, maar dat zal dan wel aan mij liggen of ik zal wel iets missen..
Zag net dat ik een h vergeten was in zijn naam.. Hoop dat dat het is, want anders snap ik het écht ff niet...quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:11 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zat ook te wachten op wat uitleg, maar ja, zal niet belangrijk zijn, of we snappen de grap niet, fora/email en emotie verlies, misverstaan e.d....
Het is niks. Ik verbaasde me alleen over jouw verbazing over mijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zag net dat ik een h vergeten was in zijn naam.. Hoop dat dat het is, want anders snap ik het écht ff niet...
Toch niet zo raar als je niks zegt??quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is niks. Ik verbaasde me alleen over jouw verbazing over mijn aanwezigheid.
Ik doe niet aan cams..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef fokthesystem het volgende:
Weet je wat iets voor jou is, denk ik, whiskers? paltalk, ken je dat?
http://www.paltalk.com/ gratis, kan je mijn bariton horen
pal-TALKquote:
Neuh, vind dit leuker.. Gewoon typenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
pal-TALKkan wel met cam overigens, maar hoeft niet natuurlijk. Voice is echter wel veel sneller dan typen.
Ik kreeg in in vd 2 andere fora die ik bezocht op een gegeven moment iedere keer de vraag of ik het script wou stoppen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
Yep, fok is heftig bezig of ergens op internet ('mijn kant') zit iets niet helemaal lekker:
Pingen naar lvs.fok.nl [87.233.27.8] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Ik heb mijzelf 2 berichten via de iconen rechts naast peronal avatar regel, onder de datum eveneens rechts, gestuurd, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, vind dit leuker.. Gewoon typen![]()
Maar er is/was toch ook een nieuwe functionaliteit op Fok! ? Een soort "chat"achtig iets? DM ofzo??
Geen idee of je daar een abonnement voor moet hebben, maar heb het als eens gedaan (toen iemand anders mij een DM stuurde)
Zoals ik zei: ben ict-technisch een Neanderthalerquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf 2 berichten via de iconen rechts naast peronal avatar gestuurd, ben benieuwd.
Ga liggen, voetjes omhoog, je krijgt zo een uitleg hoe en wat!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: ben ict-technisch een Neanderthaler
Hahahhaha, helaas geen draadloos internet.. Zit achter de pcquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ga liggen, voetjes omhoog, je krijgt zo een uitleg hoe en wat!graties helpdesk.
bureaustoel naar achteren voetjes op desk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hahahhaha, helaas geen draadloos internet.. Zit achter de pc
Wel blijven opletten he..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
bureaustoel naar achteren voetjes op desk.
De inbox "fokthesystem" is niet beschikbaar . . . . dat is dus niet ff 1-2-3 in te stellen, jammer, andere keer kijk ik er wel eens verder naar.quote:
Tsss...quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De inbox "fokthesystem" is niet beschikbaar . . . . dat is dus niet ff 1-2-3 in te stellen, jammer, andere keer kijk ik er wel eens verder naar.
Lief die uitleg... Maar Neanderthaler he??quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:34 schreef fokthesystem het volgende:
Ik heb buddys uit staan, althans 'iedereen'. Dus moet ik mezelf toevoegen, dat kan denk ik want 1 icoon meldt bij klikken 'ach gos je stuurt jezelf een bericht' of zoiets. Maar ik kan mezelf niet als buddy selecteren.(Nog.) Zoals gezegd, einde topic, andere keer verder daarmee :-)
Waarom stel je dan niet gewoon in dat iedereen berichtjes kan sturen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:34 schreef fokthesystem het volgende:
Ik heb buddys uit staan, althans 'iedereen'. Dus moet ik mezelf toevoegen, dat kan denk ik want 1 icoon meldt bij klikken 'ach gos je stuurt jezelf een bericht' of zoiets. Maar ik kan mezelf niet als buddy selecteren.(Nog.) Zoals gezegd, einde topic, andere keer verder daarmee :-)
Nee, einde topic deel dan, dus het deel over PM en DM en andere M'squote:
Ik wil even 'sandbox' testen en oefenen, welke headers mee komen e.d.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waarom stel je dan niet gewoon in dat iedereen berichtjes kan sturen?
ok dan..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, einde topic deel dan, dus over PM en DM en andere M's
Hou nou eens op met die geheimtaal..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik wil even 'sandbox' testen en oefenen, welke headers mee komen e.d.
Of je leest zijn icoontje..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:38 schreef fokthesystem het volgende:
picchia jij bent man of vrouw? gezien je avatar en naam klank denk ik een vrouw. Maar ja, wat is waar....
sandbox is een afgelsoten deel op een computer, testen spreekt voor zich maar dan dus 1 op 1 met mezelf voor anderen info kunnen halen uit zogeheten headers, headers zijn code in de tekst die bijv. de afzenders IP aders meegeven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die geheimtaal..
Nee, wat er mee begint wél..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:39 schreef Arglist het volgende:
alles wat op een a eindigt is vrouwelijk?
Dank!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
sandbox is een afgelsoten deel op een computer, testen spreekt voor zich maar dan dus 1 op 1 met mezelf voor anderen info kunnen halen uit zogeheten headers, headers zijn code in de tekst die bijv. de afzenders IP aders meegeven.
quote:
hmm, taalkundig gezien heb ik waarschijnlijk meer gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, wat er mee begint wél..![]()
Kent gelijk gradaties dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:40 schreef Arglist het volgende:
[..]
hmm, taalkundig gezien heb ik waarschijnlijk meer gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |