In feite is het watermanagement, over 1,5 jaar mag ik me hopelijk Bacher of Watermanagement noemen. Beetje kruising tussen milieukunde en civiele techniek. De meeste van mijn klasgenoten komen bij het waterschap terecht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd heb ik ook geen flauw idee wat het inhoud.
Die hungarische art is lekker, maar ik weet het merk ff niet. Dat is smeerworst, maar dan geen vlees dus.quote:
Vegetarische Potquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn nog andere varianten hoor
Hoezo?quote:
Tartex?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die hungarische art is lekker, maar ik weet het merk ff niet. Dat is smeerworst, maar dan geen vlees dus.
Omdat ik benieuwd was naar de uitleg over je studie..quote:
JA! die is het, die ene hungarische is erg lekker.quote:
Ja mijn vriendin is er ook gek opquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
JA! die is het, die ene hungarische is erg lekker.
Heb ik juist gedaan. Vragen zijn welkom.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd was naar de uitleg over je studie..
Zag ik idd.. (maar dat was ná mijn vraag toch? Anders hebben de posts elkaar gekruisd)quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb ik juist gedaan. Vragen zijn welkom.
Zelfde als Wim lex?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In feite is het watermanagement, over 1,5 jaar mag ik me hopelijk Bacher of Watermanagement noemen. Beetje kruising tussen milieukunde en civiele techniek. De meeste van mijn klasgenoten komen bij het waterschap terecht.
Ja, maar dan HBO-niveau en zonder privileges.quote:
Mag ik hieruit afleiden dat je én niet rookt én niet drinkt én vegetarisch/veganistisch bent??quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
JA! die is het, die ene hungarische is erg lekker.
En geitenwollensokken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat je én niet rookt én niet drinkt én vegetarisch/veganistisch bent??
In Eindhoven hebben ze daar een woord voor.quote:
Je kan niet alles hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, maar dan HBO-niveau en zonder privileges.
Homosexueelquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In Eindhoven hebben ze daar een woord voor.
quote:
Heel af en toe wijn, niet roken, geen drugs incl. zeer weinig koffie, vlees eet ik wel, liefst biologisch, geen frikandellen en worst e.d.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat je én niet rookt én niet drinkt én vegetarisch/veganistisch bent??
Ghehe, cool. Toevallig heb ik ook natuur en techniek gedaan, just in case. Maar ik weet eigenlijk niet of dat nog bestaat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In feite is het watermanagement, over 1,5 jaar mag ik me hopelijk Bacher of Watermanagement noemen. Beetje kruising tussen milieukunde en civiele techniek. De meeste van mijn klasgenoten komen bij het waterschap terecht.
Ik doe nu fiscaal. Eén van de minder romantische varianten, maar ik offer me wel weer op, zodat anderen het niet hoeven te doen. Zo onbaatzuchtig ben ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is dan ook een goede studie. Wordt jammer genoeg altijd zo 'denigrerend' over gedaan. Onterecht. Ik houd het op afgunst en onwetendheid. De mensen die er vol voor gaan, die geloven ook ergens in. Althans, dat is mijn ervaring.
Dank voor je toelichtingquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heel af en toe wijn, geen drugs incl. zeer weinig koffie, vlees eet ik wel, liefst biologisch, geen frikandellen en worst e.d.
Medestudent van eriksd dus??quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik doe nu fiscaal. Eén van de minder romantische varianten, maar ik offer me wel weer op, zodat anderen het niet hoeven te doen. Zo onbaatzuchtig ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |