EEHH ! work in progress he!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PM (ohw nee, doe je ook niet)
Je bent wel lastig hoor (what's new trouwens)..quote:
Kijk aan.. Moet er ook nog iets getest??quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:53 schreef fokthesystem het volgende:
gelukt: tot zover...
Whiskers2009
is als Buddy toegevoegd
Buddies beheren
Tja als we die stap al deden, dan ook graag iets terug doen opdat ik die stap ook weet, herken voortaan e.d. A.U.B.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk aan.. Moet er ook nog iets getest??
Ok, nu ben ik je weer ff kwijt..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja als we die stap al deden, dan ook graag iets terug doen opdat ik die stap ook weet, herken voortaan e.d. A.U.B.
Ja als het u niet ontrieft dan svp een bericht mijn kant op zodat mijn inbox wat kan bevatten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik je weer ff kwijt..
Ik bedoelde: moet ik proberen je een PM of DM te sturen om te testen of het werkt?
Van faillissementspauliana, wordt ik dan wel altijd heel verdrietig. Wel leuk voor scrabble, trouwens.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Deze, die of dat? Ehh, bovengenoemde.
Die vind ik juist mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Van faillissementspauliana, wordt ik dan wel altijd heel verdrietig. Wel leuk voor scrabble, trouwens.
Of het werkt niet OF je bent traag..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja als het u niet ontrieft dan svp een bericht mijn kant op zodat mijn inbox wat kan bevatten.
Of het werkt wel en ja het duurde even want nieuw, inbox was leeg, maar er stond ergens boven toch een 1 met een lijntje er onder, lettergrootte 6 of zo....quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of het werkt niet OF je bent traag..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of het werkt wel en ja het duurde even want nieuw, inbox was leeg, maar er stond ergens boven toch een 1 met een lijntje er onder, lettergrootte 6 of zo....
Ik heb het liever over filosofen zoals roerso en montesqui.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Van faillissementspauliana, wordt ik dan wel altijd heel verdrietig. Wel leuk voor scrabble, trouwens.
WIE???quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb het liever over filosofen zoals roerso en montesqui.
3 werf dank, alleen wel jammer dat er geen pop-up komt bij nieuw bericht kennelijk als je al ingelogd bent en hier SC't.quote:
Haha, die gelekte interne nota waarin Brinkie even 'Montesqieu' dacht aan te halen, was dan ook goud waard.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb het liever over filosofen zoals roerso en montesqui.
Dm is voor betalende leden? ik zie de optie nergens staan namelijk.quote:
Montesquieu idd..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Haha, die gelekte interne nota waarin Brinkie even 'Montesqieu' dacht aan te halen, was dan ook goud waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |