nee! je moet de plugplaat nog horen! hou nog een uurtje vol! komop!quote:
Zal kijken wat ik voor je kan doen !quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee! je moet de plugplaat nog horen! hou nog een uurtje vol! komop!
dat was 2x Rock....ik ben de 3equote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
To Rock or not to Rock. Dat is de vraag.
Ik wist niet dat briggy niet kon zingenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef 3rdrocknl het volgende:
over 3 kwartier is mijn plugplaat van @itsBri weer te horen bij #3voor12radio op #3fm. Pump up the Volume! (of Valium gna gna)
die tweet is al gedelete....daar had bmthofficial moeten staan....waarom dat mis ging is me een raadselquote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat briggy niet kon zingen
One Rock to rule them all, One Rock to find them,quote:
dat ga je onder de kerstboom doen?quote:
Tsja nepsneeuw kan ik niet betalenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ga je onder de kerstboom doen?
zal ik ook komen fappen? 2e kerstdag moet ik nog wel vrij kunnen maken voor je...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja nepsneeuw kan ik niet betalen
gewoon, omdat het kanquote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom stond er in het vorige topic trouwens een foto van MILF Amy Adams?
nee, die stinken!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:34 schreef Steephsel het volgende:
Goedenavond,
rijstwafels ruiken lekker!
Thnx ff kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die stinken!
en omdat je gisteren aan het douchen was....
Inderdaad, lekker kontjequote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon, omdat het kanwat is dat een mooie dame zeg. godsamme.
er kunnen niet genoeg foto`s van Amy in deze topics staanquote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon, omdat het kanwat is dat een mooie dame zeg. godsamme.
ik denk dat ie zo komt...na interpol ofzo....quote:
daar wil ik wel ff inpluggen....quote:Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker kontje
[ link | afbeelding ]
agree!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
er kunnen niet genoeg foto`s van Amy in deze topics staan![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja nepsneeuw kan ik niet betalen
mmmm...misschien heeft de regering geklaagd en mag deze subtiele plaat alleen 's nachts?quote:
Ik kan prachtig zingenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat briggy niet kon zingen
* 3rdRock gaat er lekker bij zittenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Briggy het volgende:
* Briggy steekt het haardvuur weer aan![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie zo komt...na interpol ofzo....
[..]
daar wil ik wel ff inpluggen....
[..]
agree!
[ afbeelding ]
Stukje brie op een toastje, glühweintje on the side.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Briggy het volgende:
* Briggy steekt het haardvuur weer aan![]()
* Timo20 maakt er een Fok! meet van en neemt de gluh wein meequote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock gaat er lekker bij zitten
go away! it's just me and the Brigster!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 maakt er een Fok! meet van en neemt de gluh wein mee![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 maakt er een Fok! meet van en neemt de gluh wein mee![]()
gek genoeg wel...de openingstrack van There is a hell, believe me I've seen it. There is a heaven, let's keep it a secret is btw nog beter...quote:
slaap lekker en bedankt voor het luisteren!quote:
Eens en ook Blessed With A Curse is erg gaaf. Wat zeg ik, het hele album!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gek genoeg wel...de openingstrack van There is a hell, believe me I've seen it. There is a heaven, let's keep it a secret is btw nog beter...
ah, een fan!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Eens en ook Blessed With A Curse is erg gaaf. Wat zeg ik, het hele album!
en wat zeggen we dan tegenquote:
quote:
en nog ietsje meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
is dat weer dat cookieverwijderverhaal?
Gelukkig, hij is door.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, een fan!
zelf heb ik alleen Suicide Season, dat remix album en he tnieuwe album een aantal keer gehoord. en ik heb natuurlijk een hoodie-sweater
Chelsea Smile van Suicide Season is in januari 2009 nog 2 dagen plugplaat geweest. de huidige is dus al succesvoller...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Gelukkig, hij is door.Zelf moet ik de eerste twee albums nog checken, ben er op de één of andere manier nog niet aan toe gekomen. Maar deze heb ik inmiddels al vaak geluisterd. En hierdoor kom ik weer een beetje in de stemming dus die andere albums komen spoedig aan de beurt.
er is zeker 5000 keer gestemd WTFquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Chelsea Smile van Suicide Season is in januari 2009 nog 2 dagen plugplaat geweest. de huidige is dus al succesvoller...
prachtig.....mijn doel is eigenlijk al bereikt. half 3fm-luisterend nederland kan naar de ehbo met bloed uit oren, de andere helft ook....maar dan met nekpijn van t headbangen. prachtigquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er is zeker 5000 keer gestemd WTF
ik heb maar 200 keer gestemd dus het lijkt niet erg nodigquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prachtig.....mijn doel is eigenlijk al bereikt. half 3fm-luisterend nederland kan naar de ehbo met bloed uit oren, de andere helft ook....maar dan met nekpijn van t headbangen. prachtig
en zeer veel dank voor je moeite...hoop dat je dat ma en di ook wilt doen
met bloed uit je oren en doorgesneden polsen kun je waarschijnlijk niet stemmen.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb maar 200 keer gestemd dus het lijkt niet erg nodig
of ze doen het om Sharid te plagen daar lijkt het nu op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met bloed uit je oren en doorgesneden polsen kun je waarschijnlijk niet stemmen.....
das ook prima....ach, ik houd er wel van....ik ga maandag zeker luisteren om te horen wat Eric vindtquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of ze doen het om Sharid te plagen daar lijkt het nu op.
klinkt niet slecht...ik ga eens kijken wat ik daar van kan vinden. dit ken ik nog niet en ik houd van nieuwe muziekquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef JD_SLR het volgende:
Ik heb ook maar eens een poging tot plugplaat ingestuurd. Dit album staat sinds gisteren bij mij op repeat, vandaar. Maar reken niet op bloedende oren hoor, misschien alleen op het einde een beetje. :p
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
go away! it's just me and the Brigster!
hoppa! met lekkere wijven in galajurken. dat wordt scoren Pino! van te voren wel even je puddingbuks leegmaken he! anders wordt het zo'n zootje!quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:03 schreef Pino112 het volgende:
Veel plezier Remco!
Voor mij ook geen EW, heb gala vanavond
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! met lekkere wijven in galajurken. dat wordt scoren Pino! van te voren wel even je puddingbuks leegmaken he! anders wordt het zo'n zootje!
Echt, dit is de enige oplossing voor 'm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Giel heeft trouwens weer thee in het mengpaneel laten vallen..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, dit is de enige oplossing voor 'm.
[ afbeelding ]
Daar hebben ze hopelijk in de aanbesteding wel een puntjes over opgenomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 07:54 schreef wwwer het volgende:
Ik hoorde net al wat een ander geluid op de radio, Goh Giel klinkt anders...
Weer Thee over het mengpanneel... Is die in de nieuwe studio waterdicht?
Tussen 06:00 en 10:00 waterdicht of mogelijkheid tot het waterdicht maken van de apparatuur. Ben benieuwd wanneer de noodset of de locatie set in de studio komt te staanquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Daar hebben ze hopelijk in de aanbesteding wel een puntjes over opgenomen
Technicolor heeft tegenwoordig twee locatie sets. Dus dat gaat wel goed komenquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:09 schreef wwwer het volgende:
[..]
Tussen 06:00 en 10:00 waterdicht of mogelijkheid tot het waterdicht maken van de apparatuur. Ben benieuwd wanneer de noodset of de locatie set in de studio komt te staanOf zullen ze die niet meer hebben en staat alles bij het glazen huis?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:54 schreef wwwer het volgende:
Ik hoorde net al wat een ander geluid op de radio, Goh Giel klinkt anders...
Weer Thee over het mengpanneel... Is die in de nieuwe studio waterdicht?
Whehehehehe subtielquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij voor het eerst dat hij geen binnenkomende sms-jes voorlas
Belachelijk inderdaad!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:01 schreef Kanariegeel het volgende:
Die reclame van DBH occasions ofzo wordt steeds slechter. Nou zegt ie nog iets van: de enigste in Nederland.
Daar zou ik dus nooit mijn auto kopen
Wat lief ja! Zie inderdaad dat Annie You Save Me net is gedraaidquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Hans ik dacht aan je net toen ik thee stond te maken en een van je liedjes hoorde
Ik weet niet, ik ruik het weekend nog niet zo erg door die overheersende geur van al die dennenaalden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:32 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenIk ruik het weekend al! kan niet wachten
Roelquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roel![]()
En idd, hier werd hard meegezongen
Ze hebben er nog wel meer dan twee hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Technicolor heeft tegenwoordig twee locatie sets. Dus dat gaat wel goed komen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:59 schreef themauster het volgende:
'Jezus komt in mei terug'
U bent gewaarschuwd
Laat me nou nog ff een dagje een beetje hoop houden op een fijne MHquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef themauster het volgende:
Trouwens over de MH hoeven we ook niet discussiëren want we kunnen er wel van uitgaan dat het Blof is het is immers volgende week de week voor SR en dan is standaard de SR themanummer MH
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
goedemorgen vanaf mijn gsm
vanavond tussen 10 en 1 weer de koning van de Nederlandse radio op de antenne
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
goedemorgen vanaf mijn gsm
vanavond tussen 10 en 1 weer de koning van de Nederlandse radio op de antenne
quote:10:38:57 10-12-10 -ALPHA- Dat groene ding op de meldkamer is een Kerstboom !!!! en hoeft geen water !!
0401998 BRW Veiligheidsregio Groningen (Monitorcode)
Dan kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zit er vanmiddag tussen 14 en 16 ook weer he.
quote:
Alweeeeeeeer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
@Domien: Tori Amos, Winter binnen drie minuten op #3FM!.
Adem in, adem uit..quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een van dé ontdekkingen van dit jaar."
Omdat je dat zelf hebt gedaan zeker![]()
. Hebben we al meer van die knuppel gehoord dan deze ontzettende kutcover?
Interesseert me niets, al draaien ze die ieder uurquote:
Over welke plaat gaat het?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een van dé ontdekkingen van dit jaar."
Omdat je dat zelf hebt gedaan zeker![]()
. Hebben we al meer van die knuppel gehoord dan deze ontzettende kutcover?
En als we dan toch bezig zijn daarna de roof maar on fire steken. #hethelehuismoetplatquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerst ff wat bedden in de fik steken.
Yup, ik heb de Bluray van die Montreux-optredens hier liggen. Kippenvel van minuut 1 tot de laatste.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die live versie die je net op je Twitter gooit is zo mogelijk nog mooier Roel... Dat hoge stuk in het midden.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En als we dan toch bezig zijn daarna de roof maar on fire steken. #hethelehuismoetplat
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Man, het lijkt wel of ze alleen clark draaien!
Carglass?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef alors het volgende:
Jahoor, die tyfus Paul zal ook niet zijn pijpsletje bellen
Hand en spandiensten achter de schermen denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef Krambo het volgende:
Waarom zijn ze bij 3FM allemaal zo idolaat van Miss Montreal? Aan d'r muziek kan het niet liggen volgens mij, toch?
Ik durf te wedden dat als ik mij verkleed als vrouw er lekkerder uit zie dan haar.quote:
Zou ze ook stotteren als ze Giel of Rab pijpt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hand en spandiensten achter de schermen denk ik
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als ik mij verkleed als vrouw er lekkerder uit zie dan haar.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hand en spandiensten achter de schermen denk ik
Daar zou ik voor passen ...quote:
Wellicht is dat juist wel heel lekker.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou ze ook stotteren als ze Giel of Rab pijpt?
*proest*quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wellicht is dat juist wel heel lekker.
Die haat is niet gemaakt hoor. Bij mij niet iigquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Die gemaakte haat naar Miss Montreal hier.
Geen haat, erg weinig sympathie zeg maar..quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ik was geblockt door haar. En door Rab.
Ik haat niemand. Haten is ziek. Hooguit een hekel hebben aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik haat dr ook echt.
En Caro haat ik ook
Omdat 3FM haar ophemelt als ongelofelijk talent, terwijl dat duidelijk gewoon niet zo is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het valt me gewoon op dat iedereen hier een hekel aan haar heeft. Dat vind ik dus gewoon gek.
Nee, we zijn gewoon eensgezind. Met uitzondering van jou danquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het valt me gewoon op dat iedereen hier een hekel aan haar heeft. Dat vind ik dus gewoon gek.
Nou das gewoon een soort van algemeen gegeven dat t meiske over zich uitroept blijkbaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is alleen maar omdat ze stottert, snap dat dan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat 3FM haar ophemelt als ongelofelijk talent, terwijl dat duidelijk gewoon niet zo is.
Net als met Jacquelinequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon eensgezind. Met uitzondering van jou dan.
Oh huuuuuuuuuu jaquote:
Nee ik vind Laura ook tof.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik hou dan wel weer van Laura Jansen en daar gaat de rest ook van over zn nek
Oh nou daar komen ook altijd de braaksmileys voor voorbij vliegenquote:
Dat is vooral omdat die door de platenmaatschappij niet verder komt dan twee singletjes. Zal vast talent hebben, maar dat krijgen we nauwelijks te horen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik hou dan wel weer van Laura Jansen en daar gaat de rest ook van over zn nek
Niet bij mij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou daar komen ook altijd de braaksmileys voor voorbij vliegen
Dat heb ik nou met Claudia, waar verder iedereen hier een hekel aan heeft geloof ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja, Claudia de alleskunner.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Claudia, waar verder iedereen hier een hekel aan heeft geloof ik.
Neuh, ik vind het wel aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Claudia, waar verder iedereen hier een hekel aan heeft geloof ik.
Koop je de cd, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat die door de platenmaatschappij niet verder komt dan twee singletjes. Zal vast talent hebben, maar dat krijgen we nauwelijks te horen.
Niet iedereen hoor. Maar ik welquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Claudia is tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
CLAUDIAAAquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat compenseert 't nog enigszins idd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Hell, ik heb niet eens een echte hekel aan Domien omdat ie best lekkere muziek draait meestal
Bij lange na niet, Roel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat compenseert 't nog enigszins idd.
Zo, die quote ik ff voor je je bedenktquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat compenseert 't nog enigszins idd.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Timur en Ramon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Giel![]()
Claudia![]()
Domien![]()
Coen en Sander![]()
Mokesloerie
Ja ook datquote:
De muziek die Domien draait verschilt weinig van arbeidsvitaminen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Hell, ik heb niet eens een echte hekel aan Domien omdat ie best lekkere muziek draait meestal
Enigszins hè. Niet volledigquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, die quote ik ff voor je je bedenkt
En ik moet eerlijk zeggen, ik vind zijn stem prettig om te horen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
De muziek die Domien draait verschilt weinig van arbeidsvitaminen.
Ik vind hem wel een beetje te '' hieperdepieperig' blij doen, maar verder vind ik hem best ok eigenlijk.
Nou alleen jouw problemen geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:58 schreef Waalwijker het volgende:
Als we nou Roel en Hans horizontaal programmeren op 3FM zijn alle problemen de wereld uit.
Haha geweldig!quote:
Zeker weten!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:29 schreef henkde_j het volgende:
Oh wat was dat tof vorig jaar op de Grote Markt!
Rete koud maar damn die sfeer bij de uitslag
Vind jij Roel en/of Hans niet tof dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou alleen jouw problemen geloof ik
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou alleen jouw problemen geloof ik
Ja op Fok! onwijs tof om samen mee naar de radio te luisteren, ik weet waar hun sterke kanten zittenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vind jij Roel en/of Hans niet tof dan?
Eikels zijn het. Ik zeg het je. Mot er niets van weten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vind jij Roel en/of Hans niet tof dan?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eikels zijn het. Ik zeg het je. Mot er niets van weten.
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eikels zijn het. Ik zeg het je. Mot er niets van weten.
Heus niet!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef Waalwijker het volgende:
Ja lekker oh-oh, nu is Roel verdrietig.![]()
Ja, nu lig ik stilletjes in een hoekje te wenen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef Waalwijker het volgende:
Ja lekker oh-oh, nu is Roel verdrietig.![]()
Nee. Leg es uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus niet!
Roel snapt me wel.
Hè Roel ?
Liegebeestquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, nu lig ik stilletjes in een hoekje te wenen.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterke reclame. Zo maar eens even kijken of ze bij de Praxis ook leuke kerstbomen hebben
.
Jullie zijn het leukst als jullie hier met ons naar 3FM luisteren, jullie moeten niet zelf die radio maken, ik zou eg heul nie blij worden van heel de dag Jewel en Queen en Broes en dan ZONDER je commentaar hierquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie zijn het leukst als jullie hier met ons naar 3FM luisteren, jullie moeten niet zelf die radio maken, ik zou eg heul nie blij worden van heel de dag Jewel en Queen en Broes en dan ZONDER je commentaar hier
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie zijn het leukst als jullie hier met ons naar 3FM luisteren, jullie moeten niet zelf die radio maken, ik zou eg heul nie blij worden van heel de dag Jewel en Queen en Broes en dan ZONDER je commentaar hier
Daarnaast, hoe doe je een "quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Dat zou dan allemaal tegelijk gebeuren. Lekker commentaar geven op onze eigen platen
.
Whehehehe ok dan zeg ik fuck die Domien en laat jou maar es een dagje draaienquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Dat zou dan allemaal tegelijk gebeuren. Lekker commentaar geven op onze eigen platen
.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Daarnaast, hoe doe je een "" smiley op de radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |