Neuh, ik vind het wel aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Claudia, waar verder iedereen hier een hekel aan heeft geloof ik.
Koop je de cd, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat die door de platenmaatschappij niet verder komt dan twee singletjes. Zal vast talent hebben, maar dat krijgen we nauwelijks te horen.
Niet iedereen hoor. Maar ik welquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Claudia, waar verder iedereen hier een hekel aan heeft geloof ik.
Claudia is tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
CLAUDIAAAquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat compenseert 't nog enigszins idd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Hell, ik heb niet eens een echte hekel aan Domien omdat ie best lekkere muziek draait meestal
Bij lange na niet, Roel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat compenseert 't nog enigszins idd.
Zo, die quote ik ff voor je je bedenktquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat compenseert 't nog enigszins idd.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Timur en Ramon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Giel![]()
Claudia![]()
Domien![]()
Coen en Sander![]()
Mokesloerie
Ja ook datquote:
De muziek die Domien draait verschilt weinig van arbeidsvitaminen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Hell, ik heb niet eens een echte hekel aan Domien omdat ie best lekkere muziek draait meestal
Enigszins hè. Niet volledigquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, die quote ik ff voor je je bedenkt
En ik moet eerlijk zeggen, ik vind zijn stem prettig om te horen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
De muziek die Domien draait verschilt weinig van arbeidsvitaminen.
Ik vind hem wel een beetje te '' hieperdepieperig' blij doen, maar verder vind ik hem best ok eigenlijk.
Nou alleen jouw problemen geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:58 schreef Waalwijker het volgende:
Als we nou Roel en Hans horizontaal programmeren op 3FM zijn alle problemen de wereld uit.
Haha geweldig!quote:
Zeker weten!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:29 schreef henkde_j het volgende:
Oh wat was dat tof vorig jaar op de Grote Markt!
Rete koud maar damn die sfeer bij de uitslag
Vind jij Roel en/of Hans niet tof dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou alleen jouw problemen geloof ik
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou alleen jouw problemen geloof ik
Ja op Fok! onwijs tof om samen mee naar de radio te luisteren, ik weet waar hun sterke kanten zittenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vind jij Roel en/of Hans niet tof dan?
Eikels zijn het. Ik zeg het je. Mot er niets van weten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vind jij Roel en/of Hans niet tof dan?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eikels zijn het. Ik zeg het je. Mot er niets van weten.
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eikels zijn het. Ik zeg het je. Mot er niets van weten.
Heus niet!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef Waalwijker het volgende:
Ja lekker oh-oh, nu is Roel verdrietig.![]()
Ja, nu lig ik stilletjes in een hoekje te wenen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef Waalwijker het volgende:
Ja lekker oh-oh, nu is Roel verdrietig.![]()
Nee. Leg es uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus niet!
Roel snapt me wel.
Hè Roel ?
Liegebeestquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, nu lig ik stilletjes in een hoekje te wenen.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterke reclame. Zo maar eens even kijken of ze bij de Praxis ook leuke kerstbomen hebben
.
Jullie zijn het leukst als jullie hier met ons naar 3FM luisteren, jullie moeten niet zelf die radio maken, ik zou eg heul nie blij worden van heel de dag Jewel en Queen en Broes en dan ZONDER je commentaar hierquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie zijn het leukst als jullie hier met ons naar 3FM luisteren, jullie moeten niet zelf die radio maken, ik zou eg heul nie blij worden van heel de dag Jewel en Queen en Broes en dan ZONDER je commentaar hier
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie zijn het leukst als jullie hier met ons naar 3FM luisteren, jullie moeten niet zelf die radio maken, ik zou eg heul nie blij worden van heel de dag Jewel en Queen en Broes en dan ZONDER je commentaar hier
Daarnaast, hoe doe je een "quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Dat zou dan allemaal tegelijk gebeuren. Lekker commentaar geven op onze eigen platen
.
Whehehehe ok dan zeg ik fuck die Domien en laat jou maar es een dagje draaienquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Dat zou dan allemaal tegelijk gebeuren. Lekker commentaar geven op onze eigen platen
.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Daarnaast, hoe doe je een "" smiley op de radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |