Hand en spandiensten achter de schermen denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef Krambo het volgende:
Waarom zijn ze bij 3FM allemaal zo idolaat van Miss Montreal? Aan d'r muziek kan het niet liggen volgens mij, toch?
Ik durf te wedden dat als ik mij verkleed als vrouw er lekkerder uit zie dan haar.quote:
Zou ze ook stotteren als ze Giel of Rab pijpt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hand en spandiensten achter de schermen denk ik
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als ik mij verkleed als vrouw er lekkerder uit zie dan haar.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hand en spandiensten achter de schermen denk ik
Daar zou ik voor passen ...quote:
Wellicht is dat juist wel heel lekker.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou ze ook stotteren als ze Giel of Rab pijpt?
*proest*quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wellicht is dat juist wel heel lekker.
Die haat is niet gemaakt hoor. Bij mij niet iigquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Die gemaakte haat naar Miss Montreal hier.
Geen haat, erg weinig sympathie zeg maar..quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ik was geblockt door haar. En door Rab.
Ik haat niemand. Haten is ziek. Hooguit een hekel hebben aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik haat dr ook echt.
En Caro haat ik ook
Omdat 3FM haar ophemelt als ongelofelijk talent, terwijl dat duidelijk gewoon niet zo is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het valt me gewoon op dat iedereen hier een hekel aan haar heeft. Dat vind ik dus gewoon gek.
Nee, we zijn gewoon eensgezind. Met uitzondering van jou danquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het valt me gewoon op dat iedereen hier een hekel aan haar heeft. Dat vind ik dus gewoon gek.
Nou das gewoon een soort van algemeen gegeven dat t meiske over zich uitroept blijkbaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is alleen maar omdat ze stottert, snap dat dan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat 3FM haar ophemelt als ongelofelijk talent, terwijl dat duidelijk gewoon niet zo is.
Net als met Jacquelinequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon eensgezind. Met uitzondering van jou dan.
Oh huuuuuuuuuu jaquote:
Nee ik vind Laura ook tof.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik hou dan wel weer van Laura Jansen en daar gaat de rest ook van over zn nek
Oh nou daar komen ook altijd de braaksmileys voor voorbij vliegenquote:
Dat is vooral omdat die door de platenmaatschappij niet verder komt dan twee singletjes. Zal vast talent hebben, maar dat krijgen we nauwelijks te horen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik hou dan wel weer van Laura Jansen en daar gaat de rest ook van over zn nek
Niet bij mij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou daar komen ook altijd de braaksmileys voor voorbij vliegen
Dat heb ik nou met Claudia, waar verder iedereen hier een hekel aan heeft geloof ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja, Claudia de alleskunner.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Claudia, waar verder iedereen hier een hekel aan heeft geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |