nee! je moet de plugplaat nog horen! hou nog een uurtje vol! komop!quote:
Zal kijken wat ik voor je kan doen !quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee! je moet de plugplaat nog horen! hou nog een uurtje vol! komop!
dat was 2x Rock....ik ben de 3equote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
To Rock or not to Rock. Dat is de vraag.
Ik wist niet dat briggy niet kon zingenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef 3rdrocknl het volgende:
over 3 kwartier is mijn plugplaat van @itsBri weer te horen bij #3voor12radio op #3fm. Pump up the Volume! (of Valium gna gna)
die tweet is al gedelete....daar had bmthofficial moeten staan....waarom dat mis ging is me een raadselquote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat briggy niet kon zingen
One Rock to rule them all, One Rock to find them,quote:
dat ga je onder de kerstboom doen?quote:
Tsja nepsneeuw kan ik niet betalenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ga je onder de kerstboom doen?
zal ik ook komen fappen? 2e kerstdag moet ik nog wel vrij kunnen maken voor je...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja nepsneeuw kan ik niet betalen
gewoon, omdat het kanquote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom stond er in het vorige topic trouwens een foto van MILF Amy Adams?
nee, die stinken!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:34 schreef Steephsel het volgende:
Goedenavond,
rijstwafels ruiken lekker!
Thnx ff kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die stinken!
en omdat je gisteren aan het douchen was....
Inderdaad, lekker kontjequote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon, omdat het kanwat is dat een mooie dame zeg. godsamme.
er kunnen niet genoeg foto`s van Amy in deze topics staanquote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon, omdat het kanwat is dat een mooie dame zeg. godsamme.
ik denk dat ie zo komt...na interpol ofzo....quote:
daar wil ik wel ff inpluggen....quote:Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker kontje
[ link | afbeelding ]
agree!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
er kunnen niet genoeg foto`s van Amy in deze topics staan![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja nepsneeuw kan ik niet betalen
mmmm...misschien heeft de regering geklaagd en mag deze subtiele plaat alleen 's nachts?quote:
Ik kan prachtig zingenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat briggy niet kon zingen
* 3rdRock gaat er lekker bij zittenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Briggy het volgende:
* Briggy steekt het haardvuur weer aan![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie zo komt...na interpol ofzo....
[..]
daar wil ik wel ff inpluggen....
[..]
agree!
[ afbeelding ]
Stukje brie op een toastje, glühweintje on the side.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Briggy het volgende:
* Briggy steekt het haardvuur weer aan![]()
* Timo20 maakt er een Fok! meet van en neemt de gluh wein meequote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock gaat er lekker bij zitten
go away! it's just me and the Brigster!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 maakt er een Fok! meet van en neemt de gluh wein mee![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 maakt er een Fok! meet van en neemt de gluh wein mee![]()
gek genoeg wel...de openingstrack van There is a hell, believe me I've seen it. There is a heaven, let's keep it a secret is btw nog beter...quote:
slaap lekker en bedankt voor het luisteren!quote:
Eens en ook Blessed With A Curse is erg gaaf. Wat zeg ik, het hele album!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gek genoeg wel...de openingstrack van There is a hell, believe me I've seen it. There is a heaven, let's keep it a secret is btw nog beter...
ah, een fan!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Eens en ook Blessed With A Curse is erg gaaf. Wat zeg ik, het hele album!
en wat zeggen we dan tegenquote:
quote:
en nog ietsje meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
is dat weer dat cookieverwijderverhaal?
Gelukkig, hij is door.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, een fan!
zelf heb ik alleen Suicide Season, dat remix album en he tnieuwe album een aantal keer gehoord. en ik heb natuurlijk een hoodie-sweater
Chelsea Smile van Suicide Season is in januari 2009 nog 2 dagen plugplaat geweest. de huidige is dus al succesvoller...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Gelukkig, hij is door.Zelf moet ik de eerste twee albums nog checken, ben er op de één of andere manier nog niet aan toe gekomen. Maar deze heb ik inmiddels al vaak geluisterd. En hierdoor kom ik weer een beetje in de stemming dus die andere albums komen spoedig aan de beurt.
er is zeker 5000 keer gestemd WTFquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Chelsea Smile van Suicide Season is in januari 2009 nog 2 dagen plugplaat geweest. de huidige is dus al succesvoller...
prachtig.....mijn doel is eigenlijk al bereikt. half 3fm-luisterend nederland kan naar de ehbo met bloed uit oren, de andere helft ook....maar dan met nekpijn van t headbangen. prachtigquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er is zeker 5000 keer gestemd WTF
ik heb maar 200 keer gestemd dus het lijkt niet erg nodigquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prachtig.....mijn doel is eigenlijk al bereikt. half 3fm-luisterend nederland kan naar de ehbo met bloed uit oren, de andere helft ook....maar dan met nekpijn van t headbangen. prachtig
en zeer veel dank voor je moeite...hoop dat je dat ma en di ook wilt doen
met bloed uit je oren en doorgesneden polsen kun je waarschijnlijk niet stemmen.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb maar 200 keer gestemd dus het lijkt niet erg nodig
of ze doen het om Sharid te plagen daar lijkt het nu op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met bloed uit je oren en doorgesneden polsen kun je waarschijnlijk niet stemmen.....
das ook prima....ach, ik houd er wel van....ik ga maandag zeker luisteren om te horen wat Eric vindtquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of ze doen het om Sharid te plagen daar lijkt het nu op.
klinkt niet slecht...ik ga eens kijken wat ik daar van kan vinden. dit ken ik nog niet en ik houd van nieuwe muziekquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef JD_SLR het volgende:
Ik heb ook maar eens een poging tot plugplaat ingestuurd. Dit album staat sinds gisteren bij mij op repeat, vandaar. Maar reken niet op bloedende oren hoor, misschien alleen op het einde een beetje. :p
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
go away! it's just me and the Brigster!
hoppa! met lekkere wijven in galajurken. dat wordt scoren Pino! van te voren wel even je puddingbuks leegmaken he! anders wordt het zo'n zootje!quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:03 schreef Pino112 het volgende:
Veel plezier Remco!
Voor mij ook geen EW, heb gala vanavond
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! met lekkere wijven in galajurken. dat wordt scoren Pino! van te voren wel even je puddingbuks leegmaken he! anders wordt het zo'n zootje!
Echt, dit is de enige oplossing voor 'm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Giel heeft trouwens weer thee in het mengpaneel laten vallen..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, dit is de enige oplossing voor 'm.
[ afbeelding ]
Daar hebben ze hopelijk in de aanbesteding wel een puntjes over opgenomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 07:54 schreef wwwer het volgende:
Ik hoorde net al wat een ander geluid op de radio, Goh Giel klinkt anders...
Weer Thee over het mengpanneel... Is die in de nieuwe studio waterdicht?
Tussen 06:00 en 10:00 waterdicht of mogelijkheid tot het waterdicht maken van de apparatuur. Ben benieuwd wanneer de noodset of de locatie set in de studio komt te staanquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Daar hebben ze hopelijk in de aanbesteding wel een puntjes over opgenomen
Technicolor heeft tegenwoordig twee locatie sets. Dus dat gaat wel goed komenquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:09 schreef wwwer het volgende:
[..]
Tussen 06:00 en 10:00 waterdicht of mogelijkheid tot het waterdicht maken van de apparatuur. Ben benieuwd wanneer de noodset of de locatie set in de studio komt te staanOf zullen ze die niet meer hebben en staat alles bij het glazen huis?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:54 schreef wwwer het volgende:
Ik hoorde net al wat een ander geluid op de radio, Goh Giel klinkt anders...
Weer Thee over het mengpanneel... Is die in de nieuwe studio waterdicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |