Whehehehehe subtielquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij voor het eerst dat hij geen binnenkomende sms-jes voorlas
Belachelijk inderdaad!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:01 schreef Kanariegeel het volgende:
Die reclame van DBH occasions ofzo wordt steeds slechter. Nou zegt ie nog iets van: de enigste in Nederland.
Daar zou ik dus nooit mijn auto kopen
Wat lief ja! Zie inderdaad dat Annie You Save Me net is gedraaidquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Hans ik dacht aan je net toen ik thee stond te maken en een van je liedjes hoorde
Ik weet niet, ik ruik het weekend nog niet zo erg door die overheersende geur van al die dennenaalden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:32 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenIk ruik het weekend al! kan niet wachten
Roelquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roel![]()
En idd, hier werd hard meegezongen
Ze hebben er nog wel meer dan twee hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Technicolor heeft tegenwoordig twee locatie sets. Dus dat gaat wel goed komen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:59 schreef themauster het volgende:
'Jezus komt in mei terug'
U bent gewaarschuwd
Laat me nou nog ff een dagje een beetje hoop houden op een fijne MHquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:14 schreef themauster het volgende:
Trouwens over de MH hoeven we ook niet discussiëren want we kunnen er wel van uitgaan dat het Blof is het is immers volgende week de week voor SR en dan is standaard de SR themanummer MH
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
goedemorgen vanaf mijn gsm
vanavond tussen 10 en 1 weer de koning van de Nederlandse radio op de antenne
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
goedemorgen vanaf mijn gsm
vanavond tussen 10 en 1 weer de koning van de Nederlandse radio op de antenne
quote:10:38:57 10-12-10 -ALPHA- Dat groene ding op de meldkamer is een Kerstboom !!!! en hoeft geen water !!
0401998 BRW Veiligheidsregio Groningen (Monitorcode)
Dan kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zit er vanmiddag tussen 14 en 16 ook weer he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |