We missen jou dan ook nietquote:
Vanaf kinds af aan al fan van Ferryquote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het wachten is op Ferry van de Zaande!
Gaan we regelen! LOLBOY, breng me die LP!quote:
Hoeveel luisteraars momenteel?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef SiemeN het volgende:
Kijk ook hier mee op de webcam van de studio van Radio Bendeleider:
[ afbeelding ].
Ik heb gelukkig een premium account.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Af en toe stotteren als een achterlijke.
Nice.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef SiemeN het volgende:
We zitten nu steeds tussen de negen en tien stuks.
Hier draait hij soepeltjes, geen problemen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Af en toe stotteren als een achterlijke.
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:19 schreef wimbo het volgende:
Yes! Entlich! RadioBendeleider, wo die Musik erklingt![]()
Mocht er iemand geinteresseerd zijn, ik heb alle muziek en jingles en LOLBOY remixes nog van voorgaande jaren.
(Eventueel ook nog wel wat bandbreedte om te streamen.)
Wat ik nog heb: 996 songs + jingles, 3.85GB
Kerst met Jannesquote:Op donderdag 9 december 2010 19:14 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb ook al een geweldig Nederlandstalig kerstalbum klaar staan om binnen te halen, maar daar wacht ik even mee gezien we nu live zijn.
Zoiets..quote:
quote:CD1
1. Andre Hazes - Eenzame Kerst [ 3:07]
2. Jannes - Deze Kerst Ben Je Bij Mij [ 2:49]
3. Andre Rieu - Est Ist Ein Ros Entsprungen [ 4:14]
4. De Hollandse Kerststerren - Ik Droom Van [ 3:32]
Een Kerstfeest [ ]
5. Gerard Joling - Silent Night [ 3:49]
6. Jantje Smit - Komt Allen Tezamen [ 3:09]
7. Rob De Nijs - Winter Wonderland [ 2:23]
8. Thomas Berge - Kerstfeest Van Mijn Dromen [ 3:30]
9. Benny Neyman En Bonnie St Claire - In Een [ 4:24]
Donkere Kerstnacht [ ]
10.Andre Van Duin - Jingle Bells Medley [ 2:56]
11.Marianne Weber - De Herdertjes Lagen Bij [ 3:18]
Nachte [ ]
12.Stef Ekkel - Het Is Winter [ 3:08]
13.Willeke Alberti - Ik Verlang Naar [ 2:30]
Kerstmis [ ]
14.Artiesten Voor Ronald Mcdonald - Gelukkig [ 4:23]
Kerstfeest [ ]
15.Holland Duo - Kerstmis In Alle Landen [ 2:58]
16.De Havenzangers - Mooi Zijn Die Dagen [ 3:22]
17.Koos Alberts - Kon Het Maar Altijd [ 3:50]
Kerstfeest Wezen [ ]
18.Bonnie Ronnie Ciska Nico Willeke Harmen [ 5:32]
En Ome Jan - Een Heel Gelukkig Kerstfeest [ ]
19.Mieke - Ik Speel Dit Lied Voor Hem [ 3:28]
20.Rene Froger - Winter In America [ 4:07]
CD2
1. Frans Bauer - N Kerstkaart [ 3:22]
2. Corry Konings - Een Wit Kerstfeest [ 2:47]
3. Dennie Christian - Dit Kerstfeest [ 3:09]
4. Hanny - Jingle Bells [ 2:29]
5. De Hollandse Kerststerren - Kerstmis Is [ 3:09]
Een Feest Voor Iedereen [ ]
6. Danny De Munk - Met Kerstmis Hoor Je Blij [ 4:20]
Te Zijn [ ]
7. Henk Wijngaard - Oh Denneboom [ 2:36]
8. Helemaal Hollands - Winter [ 2:43]
9. Marianne Weber En Dennie Christian - N [ 3:11]
Tochtje Op De Slee [ ]
10.Rene Schuurmans - Ik Kom Naar Huis [ 3:40]
Vannacht [ ]
11.Wilma - Hoe Leit Dit Kindeke [ 2:27]
12.Vader Abraham En Donna Lynton - Vrede [ 4:36]
13.Frans Bauer En Marianne Weber - N Ander [ 3:00]
Kerstfeest [ ]
14.Benny Neyman - Kerstdagen Van Toen [ 3:44]
15.Zangeres Zonder Naam - T Is Kerstmis [ 3:43]
16.Robert Halewijn - N Prachtige Witte Kerst [ 3:46]
17.Renee De Haan - Kerstfeest In De Jordaan [ 3:52]
18.Kees Versluys - Ik Wil Met Kerst Niet [ 3:34]
Alleen Zijn [ ]
19.Goldfinger - Klink Klokje Klingelingeling [ 2:15]
20.Kerststerren Zingen - Happy New Year [ 4:18]
Vreemd. Niet meer luisteraars dan zoeven. De volgende testuitzending zal ik de kwaliteit anders wat omlaag gooien. Zien of dat zoden aan de dijk zet.quote:
Met alle plezier natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:24 schreef Het_Biertje het volgende:
Kunnen we niet van het web streamen? ik wil wel een domeintje hosten oid ?
Dat moet ik dan even uitzoeken, maar het is wel mogelijk om met de huidige setup naar een andere server te streamen die vervolgens de boel weer doorschakelt naar de luisteraars.quote:
pm me wanneer gereedquote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat moet ik dan even uitzoeken, maar het is wel mogelijk om met de huidige setup naar een andere server te streamen die vervolgens de boel weer doorschakelt naar de luisteraars.
Kom ik later even op terug,.
Dat klopt, want daar hadden we vroeger 'n knallende site.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.radiobendeleider.nl/ is al bezet
Wimbo weet daar mee vanaf denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.radiobendeleider.nl/ is al bezet
het loopt kut met winmapquote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef SiemeN het volgende:
Hoe loopt het nu bij de meeste? Het max aantal luisteraars staat vrij riant ingesteld en het begint druk te worden (uiteraard).
tis momenteel gratis enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:40 schreef SiemeN het volgende:
Ik zou nog nergens voor betalen tot ik heb uitgezocht hoe dat precies werkt,.
Das gek, want er zijn wel luisteraars ingetuned.quote:
Ik kom d'r an!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef LOLBOY het volgende:
SiemeN blijf even van die dames af en kruip terug achter de mengtafel
Hoe is het geluid? Nog een beetje okay? Je zult de koebellen niet meer op de achtergrond horen rinkelen, maar a la.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Hier is hij gewoon online. Sterker nog, op het moment van typen luister ik Blue eyes van BZN.
Goed te doen wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoe is het geluid? Nog een beetje okay? Je zult de koebellen niet meer op de achtergrond horen rinkelen, maar a la.
Mag hij gevolgd door meh me lolboy? Schaamteloos verzoekjequote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef SiemeN het volgende:
Er komt zo ook een kankerharde nieuwe jingle/reclame aan. Nog nooit eerder gehoord op Radio Bendeleider!!
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef LOLBOY het volgende:
http://www.shoutcast.com/Internet-Radio/bendeleider
Voor de mensen met verbindingsproblemen. Gewoon via je browser luusteren
Komt "Met een banaan door het water" nog?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef SiemeN het volgende:
Er komt zo ook een kankerharde nieuwe jingle/reclame aan. Nog nooit eerder gehoord op Radio Bendeleider!!
Die stond al in de queue zoals je hoort,quote:Op donderdag 9 december 2010 19:53 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Mag hij gevolgd door meh me lolboy? Schaamteloos verzoekje
ah herinneringen!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die stond al in de queue zoals je hoort,.
Die ligt niet in de studio momenteel,quote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Komt "Met een banaan door het water" nog?
Deze had niet misstaan in de filmquote:Op donderdag 9 december 2010 19:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Goed opwarmertje voor New Kids Turbo dit![ afbeelding ]
Heldquote:Op donderdag 9 december 2010 20:09 schreef SiemeN het volgende:
De verzoekjes van Uruqhart en LOLBOY komen er aan.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Het_Biertje het volgende:
Mijn vriending wil graag ich habe ein zwiebel auf mein kopf heure
Ik ben even weg geweest uit het Shoutcast wereldje, maar ik kan ook wel weer een server opzetten.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:18 schreef wimbo het volgende:
Radio Bendeleider, waar de hits heter zijn dan je Frituur!
Ik ben niet heel ervaren met Shoutcast. Gisteren even snel alles uitgezocht na het jáááren geleden ooit eens gebruik te hebben. PM gerust eens om wat te regelen,quote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik ben even weg geweest uit het Shoutcast wereldje, maar ik kan ook wel weer een server opzetten.
Zo kon/kun je de bandbreedte / users verdelen, en er meer kwijt.
Ideetje?
Hij was aanwezig in 't vorige topic.quote:
Wil je best PM-en, maar: "De inbox "siemen" is niet beschikbaar"quote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben niet heel ervaren met Shoutcast. Gisteren even snel alles uitgezocht na het jáááren geleden ooit eens gebruik te hebben. PM gerust eens om wat te regelen,.
Oeps. Ik zet hem weer even aan, of stuur het anders naar Blight.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:25 schreef wimbo het volgende:
[..]
Wil je best PM-en, maar: "De inbox "siemen" is niet beschikbaar"
Ik ga ondertussen opzoek naar nog meer RB classics.
(Misschien dat ik de dubbel-LP nog heb, van BrauN en Bendeleider zelf)
Ja, inderdaad. Het mooie aan de kankerkachel hype was ook dat het écht van FOK! was. Dat kan je van bijvoorbeeld de lolcatz niet zeggen.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat er geen soortgelijke Kees kankerkachel hypes meer zijn geweest.
Komt er aan!quote:
Dit meer je ding?quote:
Wat is jouw upload snelheid? Lijkt me dat ie vol zit toch...quote:
Dat zal klinken daar op de Heimat.quote:
De kwaliteit moet omhoog in plaats van omlaag. Misschien dat ik een virtuele server beschikbaar heb.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef SiemeN het volgende:
Dahebbik net ook gedaan. Kan nog een stuk lager (onder meer naar mono), maar of dat het plezier bevorderen gaat..
Er is net wat extra capaciteit bijgekomen als het goed is. Maar meer ruimte is altijd goed!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:11 schreef mime_negert het volgende:
[..]
De kwaliteit moet omhoog in plaats van omlaag. Misschien dat ik een virtuele server beschikbaar heb.
Loopt als een tierelier.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef SiemeN het volgende:
De DJ is even in de war wegens crashende applicaties. Hoort iedereen nog zonder al te veel trammelant wat er gebeurt?
Checkquote:Op donderdag 9 december 2010 21:23 schreef SiemeN het volgende:
Gummiboot hebben we al gehad, maar als er meer liefhebbers zijn ben ik de kwaadste niet.
Ik heb je request als MP3 naar de DJ gestuurdquote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef mime_negert het volgende:
Ik zou graag eens Wolfgang Petry met Wahnsinn willen horen
Geniale uitspraakquote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef SiemeN het volgende:
Rondjes die geef je,.
Ben ik de enige Harry Vermeegen fan?
Bierkwartier, frietuur, zoveel thema's te bedenken.quote:
Nog mooier zou zijn als we daar een Bendeleider versie van zouden kunnen maken.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef SiemeN het volgende:
Persoonlijk vind ik de postalgold jingle/reclame ook wel voor herhaling vatbaar!
De 24 heb je zo vol inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bierkwartier, frietuur, zoveel thema's te bedenken.
Radio Bendeleider, waar je Bier lauw word omdat de Hits heter zijn dan het vet in je Frituur!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bierkwartier, frietuur, zoveel thema's te bedenken.
Ik zie geen problemenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog mooier zou zijn als we daar een Bendeleider versie van zouden kunnen maken.
Die kwam ik gisteren inderdaad tegen in een oud topic.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef wimbo het volgende:
[..]
Radio Bendeleider, waar je Bier lauw word omdat de Hits heter zijn dan het vet in je Frituur!
Het is zo easy listening dat ik pas halverwege doorhad dat het Heino betrof.quote:
Hebben we nog niet gehad, staat wel in de lijst. Komt er aan!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef wimbo het volgende:
Request! Berry Van Den Bebber - Doe Mennene Mexicano
of is die ook al gedraaid?
MP3 is onderweg naar de DJquote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft iemand Sjefke Hoelenpapers nog?
Ik heb 'm wel gehad maar ben zo stom geweest om dit gevoelige nummer te verwijderen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft iemand Sjefke Hoelenpapers nog?
Dat kan ik morgen of straks doen. Nu is dat geen goed idee gezien de upload vanuit de studio,quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef mime_negert het volgende:
Kan iemand mij aub de reclame van Carglass en de teksten van de blonde Adonis doorsturen. Kreeg net namelijk een "geniaal" idee.
Ik kan de je Blonde Adonis jingles en tracks wel geven, no problemoquote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef mime_negert het volgende:
Kan iemand mij aub de reclame van Carglass en de teksten van de blonde Adonis doorsturen. Kreeg net namelijk een "geniaal" idee.
dankje die laatste werktequote:Op donderdag 9 december 2010 22:15 schreef wimbo het volgende:
http://www.shoutcast.com/Internet-Radio/bendeleider
probeer die eens?
Of deze: http://dl.dropbox.com/u/14047811/listen.pls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef fratsman het volgende:
GODVERDEKUTTOUWTERINGPLEURISGODVER!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik moest werken, en heb dus de eerste Radio Bendeleider-uitzending in jaren gemist!
Het was genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Rondjes die loop je nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:45 schreef SiemeN het volgende:
Puik werk. In de OP gezet.
Ik heb trouwens sinds de uitzending van gisteren 'Dennis Bier' in mijn hoofd..
Die heb ik nog wel ergens, ben ff aan het kijken voor de website, de menubalk is een frikandelquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef SiemeN het volgende:
Één van de eerste avonden met Radio Bendeleider werd ook DJ Adolf nog gedraaid. Die moet ik ook nog even opduiken.
Vraag Winbo wimbo maar, tot nu toe heeft hij nog alles kunnen leverenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef SiemeN het volgende:
Één van de eerste avonden met Radio Bendeleider werd ook DJ Adolf nog gedraaid. Die moet ik ook nog even opduiken.
Héérlijk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel ergens, ben ff aan het kijken voor de website, de menubalk is een frikandel
Je hebt PMquote:
Goed idee, maar ik kan mijn collectie zo snel nergens kwijt, is +- 4GB, als iemand een FTP server ofzo heeft, kan ik alles uploaden naar een centrale locatie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef mime_negert het volgende:
Misschien is het een idee om na afloop van de kerstspecial de hele collectie van Radio Bendeleider te verspreiden onder enkele users.
Als het goed is krijg ik binnenkort een virtuele server met glasvezel verbinding. Als de ruimte er is kan ik het misschien wel hosten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef wimbo het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik kan mijn collectie zo snel nergens kwijt, is +- 4GB, als iemand een FTP server ofzo heeft, kan ik alles uploaden naar een centrale locatie.
Staan in 't voorgaande topic. Wimbo heeft die daar ergens gepost.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:58 schreef Qunix het volgende:
Worden de jingles en dergelijke nog gedeeld?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:21 schreef ZangerPetro het volgende:
Beste FOK! Vrienden,
Ik wil iets leuks weggeven aan de grootste Zanger Petro fan hier op FOK!
Diegene wordt door ons allemaal uitgeroepen tot Petro Fan op FOK! 2010 !
Waarom ?! Omdat ik zó ontzéttend veel te danken heb aan jullie
Sabrina schoot de lucht in nadat ik de video op Youtube had gezet.
En later kwam ik er achter dat ik dat aan jullie te danken had !
En nóg blijven jullie mij steunen. Ik voel me gesterkt door jullie !
Dank je wel !
Ik heb hier thuis het laatste exemplaar liggen van een heuse Petro-kalender !
Uniek in zn soort en écht de állerlaatste, een collectors-item !
En ik heb een bioscoopbon !
Iédere keer als je hebt gestemd op de website van TV Oranje kom je ook even op FOK! in het topic zetten dat je hebt gestemd op Met Kerst Alleen.
Eerlijk stemmen, dus 1x per uur. En voor iedere stem tellen we 1x, want we kunnen niet nagaan of iemand met verschillende computers of met mobiele telefoons heeft gestemd.
Als je dus stemt via de computer, de laptop én je telefoon; GRAAG ! Maar dat moeten we wel als 1 stem rekenen omdat dit niet valt te controleren.
Deze actie loopt tót en mét 26 december 2010.
Degene met de meeste stemmen wint de unieke kalender en de bioscoopbon !
27 december 2010 gaan we de stemmen tellen en zullen we de prijswinaar bekend gaan maken !
Deze actie gaat nú van start !
Een muzikale groet,
Jullie FOK!-maat Petro.
Ik heb het gisteren in zijn topic gepost toen hij op was.quote:
Ik ! (zei de gek...) en Petro zelf uiteraard...quote:Op donderdag 9 december 2010 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
Wie heeft de Kerstplaat van Petro op mp3 trouwens?
Helemaal afgeluisterd. Prachtig.quote:
De stream doet het nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef Patje1987 het volgende:
Zo gaat de frituur aan, de bierlaars is gevuld. Puicke muziek ontbreekt ook niet.
Lees eens mensen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef SiemeN het volgende:
Vanavond ga ik met wat Schöne Mädchen apfelstrudel eten en alkoholische Getränke tot mij nemen, dus ben ik helaas niet beschikbaar om de mengpanelen onder mijn hoede te nemen.
Haha mijn plaatjequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:49 schreef Blight het volgende:
Volg ons nu ook op Facebook!!
Radio Bendeleider
Vast allerlei boekingen elders. Zolang we rond de kerst maar weer in de lucht zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef Blight het volgende:
Dit kan wel eens een dode mus worden, deze week. De DJ heeft het druk.
Hoog tijd voor nieuwe jingles.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ey worden die jingles die ik eerst had ingesproken ook weer afgespeeld ?
Lijkt me wel weer eens grappig om terug te horen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef Blight het volgende:
Dit kan wel eens een dode mus worden, deze week. De DJ heeft het druk.
Wat zijn dat voor vragenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Blight het volgende:
Is er animo voor een avonduitzending?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |