Dit meer je ding?quote:
Wat is jouw upload snelheid? Lijkt me dat ie vol zit toch...quote:
Dat zal klinken daar op de Heimat.quote:
De kwaliteit moet omhoog in plaats van omlaag. Misschien dat ik een virtuele server beschikbaar heb.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef SiemeN het volgende:
Dahebbik net ook gedaan. Kan nog een stuk lager (onder meer naar mono), maar of dat het plezier bevorderen gaat..
Er is net wat extra capaciteit bijgekomen als het goed is. Maar meer ruimte is altijd goed!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:11 schreef mime_negert het volgende:
[..]
De kwaliteit moet omhoog in plaats van omlaag. Misschien dat ik een virtuele server beschikbaar heb.
Loopt als een tierelier.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef SiemeN het volgende:
De DJ is even in de war wegens crashende applicaties. Hoort iedereen nog zonder al te veel trammelant wat er gebeurt?
Checkquote:Op donderdag 9 december 2010 21:23 schreef SiemeN het volgende:
Gummiboot hebben we al gehad, maar als er meer liefhebbers zijn ben ik de kwaadste niet.
Ik heb je request als MP3 naar de DJ gestuurdquote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef mime_negert het volgende:
Ik zou graag eens Wolfgang Petry met Wahnsinn willen horen
Geniale uitspraakquote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef SiemeN het volgende:
Rondjes die geef je,.
Ben ik de enige Harry Vermeegen fan?
Bierkwartier, frietuur, zoveel thema's te bedenken.quote:
Nog mooier zou zijn als we daar een Bendeleider versie van zouden kunnen maken.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef SiemeN het volgende:
Persoonlijk vind ik de postalgold jingle/reclame ook wel voor herhaling vatbaar!
De 24 heb je zo vol inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bierkwartier, frietuur, zoveel thema's te bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |