Radio Bendeleider, waar je Bier lauw word omdat de Hits heter zijn dan het vet in je Frituur!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bierkwartier, frietuur, zoveel thema's te bedenken.
Ik zie geen problemenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog mooier zou zijn als we daar een Bendeleider versie van zouden kunnen maken.
Die kwam ik gisteren inderdaad tegen in een oud topic.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef wimbo het volgende:
[..]
Radio Bendeleider, waar je Bier lauw word omdat de Hits heter zijn dan het vet in je Frituur!
Het is zo easy listening dat ik pas halverwege doorhad dat het Heino betrof.quote:
Hebben we nog niet gehad, staat wel in de lijst. Komt er aan!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef wimbo het volgende:
Request! Berry Van Den Bebber - Doe Mennene Mexicano
of is die ook al gedraaid?
MP3 is onderweg naar de DJquote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft iemand Sjefke Hoelenpapers nog?
Ik heb 'm wel gehad maar ben zo stom geweest om dit gevoelige nummer te verwijderen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft iemand Sjefke Hoelenpapers nog?
Dat kan ik morgen of straks doen. Nu is dat geen goed idee gezien de upload vanuit de studio,quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef mime_negert het volgende:
Kan iemand mij aub de reclame van Carglass en de teksten van de blonde Adonis doorsturen. Kreeg net namelijk een "geniaal" idee.
Ik kan de je Blonde Adonis jingles en tracks wel geven, no problemoquote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef mime_negert het volgende:
Kan iemand mij aub de reclame van Carglass en de teksten van de blonde Adonis doorsturen. Kreeg net namelijk een "geniaal" idee.
dankje die laatste werktequote:Op donderdag 9 december 2010 22:15 schreef wimbo het volgende:
http://www.shoutcast.com/Internet-Radio/bendeleider
probeer die eens?
Of deze: http://dl.dropbox.com/u/14047811/listen.pls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef fratsman het volgende:
GODVERDEKUTTOUWTERINGPLEURISGODVER!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik moest werken, en heb dus de eerste Radio Bendeleider-uitzending in jaren gemist!
Het was genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Rondjes die loop je nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:45 schreef SiemeN het volgende:
Puik werk. In de OP gezet.
Ik heb trouwens sinds de uitzending van gisteren 'Dennis Bier' in mijn hoofd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |