Met alle plezier natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:24 schreef Het_Biertje het volgende:
Kunnen we niet van het web streamen? ik wil wel een domeintje hosten oid ?
Dat moet ik dan even uitzoeken, maar het is wel mogelijk om met de huidige setup naar een andere server te streamen die vervolgens de boel weer doorschakelt naar de luisteraars.quote:
pm me wanneer gereedquote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat moet ik dan even uitzoeken, maar het is wel mogelijk om met de huidige setup naar een andere server te streamen die vervolgens de boel weer doorschakelt naar de luisteraars.
Kom ik later even op terug,.
Dat klopt, want daar hadden we vroeger 'n knallende site.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.radiobendeleider.nl/ is al bezet
Wimbo weet daar mee vanaf denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.radiobendeleider.nl/ is al bezet
het loopt kut met winmapquote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef SiemeN het volgende:
Hoe loopt het nu bij de meeste? Het max aantal luisteraars staat vrij riant ingesteld en het begint druk te worden (uiteraard).
tis momenteel gratis enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:40 schreef SiemeN het volgende:
Ik zou nog nergens voor betalen tot ik heb uitgezocht hoe dat precies werkt,.
Das gek, want er zijn wel luisteraars ingetuned.quote:
Ik kom d'r an!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef LOLBOY het volgende:
SiemeN blijf even van die dames af en kruip terug achter de mengtafel
Hoe is het geluid? Nog een beetje okay? Je zult de koebellen niet meer op de achtergrond horen rinkelen, maar a la.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Hier is hij gewoon online. Sterker nog, op het moment van typen luister ik Blue eyes van BZN.
Goed te doen wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoe is het geluid? Nog een beetje okay? Je zult de koebellen niet meer op de achtergrond horen rinkelen, maar a la.
Mag hij gevolgd door meh me lolboy? Schaamteloos verzoekjequote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef SiemeN het volgende:
Er komt zo ook een kankerharde nieuwe jingle/reclame aan. Nog nooit eerder gehoord op Radio Bendeleider!!
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef LOLBOY het volgende:
http://www.shoutcast.com/Internet-Radio/bendeleider
Voor de mensen met verbindingsproblemen. Gewoon via je browser luusteren
Komt "Met een banaan door het water" nog?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef SiemeN het volgende:
Er komt zo ook een kankerharde nieuwe jingle/reclame aan. Nog nooit eerder gehoord op Radio Bendeleider!!
Die stond al in de queue zoals je hoort,quote:Op donderdag 9 december 2010 19:53 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Mag hij gevolgd door meh me lolboy? Schaamteloos verzoekje
ah herinneringen!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die stond al in de queue zoals je hoort,.
Die ligt niet in de studio momenteel,quote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Komt "Met een banaan door het water" nog?
Deze had niet misstaan in de filmquote:Op donderdag 9 december 2010 19:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Goed opwarmertje voor New Kids Turbo dit![ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |