Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het is overdag hequote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
Gezellig!Helaas heb ik al wat op kerstavond
Ja wel oke hoorquote:
Hoezo moet dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
In de TT moet de '&' een '=' zijn en 'met' moet weg
Precies, duidelijkheid is zooooo belangrijk! Maar eerlijkheid nog meerquote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
Cool!![]()
Haha jaIk had blijkbaar iets gedaan wat hij niet leuk vond, maar ik was in de veronderstelling dat hij iets had gezegd, wat hij zelf ontkende.
Nouja, vage boel iig. Ik vond het gescheten. Opflikkeren.
Moet je maar duidelijk zijn hoor! Magoed. I can't be bothered
Het is ook koudquote:Nu lekker tv kijken, zo ff wat thee zetten.. Heb 't koud!
Jaquote:Maar wat leuk joh, opleiding tot medisch secreterasse.En je kan iig lekker je eigen tijden bepalen enzo he!
![]()
![]()
[..]
Frans Bauer = De dikste kat van Nederland, het is een feit.quote:
Hij is vast een dikste iets, maar dit is een belediging voor de katten in de wereldquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Frans Bauer = De dikste kat van Nederland, het is een feit.
fraaaans
Oh.quote:
Lekker!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel oke hoorVanavond lekker niksen want morgen super drukke dag.
Beetje opgewarmd ondertussen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
In de TT moet de '&' een '=' zijn en 'met' moet weg
Dat ook ja.. Precies, ook onderling.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, duidelijkheid is zooooo belangrijk! Maar eerlijkheid nog meer
[..]
Het is ook koud
[..]
Ja
Als ik een goede dag heb, vlieg ik er doorheen, als ik een wat mindere dag heb, dan doe ik lekker niets.
En als ik zin heb om midden in de nacht iets te leren, dan kan dat gewoon
Doe het snel dan dombiquote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef Enfermera het volgende:
Lekker!Jammer van je drukke dag. Wat heb je allemaal te doen?
Mèh, mn voeten zijn nog koud XD En ik heb nog geen thee gezet![]()
![]()
Jaaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Frans Bauer = De dikste kat van Nederland, het is een feit.
fraaaans
Ojaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is vast een dikste iets, maar dit is een belediging voor de katten in de wereld
Wat snelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Muck het volgende:
Zo, de kerstkaarten zijn geschreven.
Ik ga nog even lekker lummelen en een bakje yoghurt eten
Ze vergeven het je wel denk ik hoorquote:
eet zequote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Muck het volgende:
Zo, de kerstkaarten zijn geschreven.
Ik ga nog even lekker lummelen en een bakje yoghurt eten
Muck-Eilandquote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
ME / CVS
Ik dacht, laat ik Muck eens proberen te maken.
Eerste hits op 'Muck Maken' op Google:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Muck_(eiland) <-- een weekendje Muck-Eiland lijkt me het beste:
Muck is een klein eiland van de Binnen-Hebriden met ongeveer 30 inwoners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oppervlakte: ca. 5 km²
Veel sterkte Muck!
Ik had het gezien jaquote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Fotoboek van tim-elzinga
ik sta bij z'n Favo-Fokkers! thefamesman
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
Zometeen is bij boelevaar de mediageile pekinees te zien. Dus iedereen die haar ook eng vind heeft nog tijd om te zappen.
Jajaaaaa ik ga het doennnnnnn. XDquote:Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe het snel dan dombi![]()
Ik vier verjaardag zaterdag dus ik moet morgen echt mega veel boodschappen doen. In mijn eentje, dus best een opgaveen dan ook nog wat dingen bellen en nog wat andere dingen regelen. Oja en natuurlijk opruimen en schoonmaken hier
wie is de mediageile pekinees?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
Zometeen is bij boelevaar de mediageile pekinees te zien. Dus iedereen die haar ook eng vind heeft nog tijd om te zappen.
aah okee jammerquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie is de mediageile pekinees?
Geert Wilders?
Over La Breukhoven ik vind haar echt op een pekinees lijken.quote:
Ja anders maak ik voor je hoor!! En dan moet je gedwongen thee drinkenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jajaaaaa ik ga het doennnnnnn. XD![]()
Ohh, das wel zwaar ja![]()
Bah![]()
Ze lijkt op een pekinees, maar ze is écht niet mediageilquote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Over La Breukhoven ik vind haar echt op een pekinees lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie mijn post van 19:11 uurquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie is de mediageile pekinees?
Geert Wilders?
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze lijkt op een pekinees, maar ze is écht niet mediageil
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Over La Breukhoven ik vind haar echt op een pekinees lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij echt nooit van Vanessa gehoord?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
maar de link zal wel genoeg zeggen: Botoxpiraterij-Medium
Net vond je haar nog wel mediageilquote:
Dat vind ik nog steeds hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net vond je haar nog wel mediageil
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Een wasje drogen met Fles![]()
13:00. De was hangt op het rek. Het rek staat voor de TV. Ramen staan open maar de lucht maait er een beetje overheen![]()
[ afbeelding ]
13:01. Met behulp van de strijkplank is de was nu veel beter in de baan van de drogende wind opgesteld
[ afbeelding ]
17:28. Fles loopt naar de koelkast. Oh jee, de poten van de strijkplank steken wel erg ver uitDe hele teringzooi knettert over de grond
![]()
[ afbeelding ]
17:43. De was hangt opnieuw op het in ere herstelde wasrek, maar nu staat de opstelling op bed. Zo kan ik WEL de televisie zien![]()
[ afbeelding ]
En ze droogden nog lang en gelukkig
Nouquote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Arme fles
Wat een heerlijkheid als je huis straks klaar is en je hebt ruimte voor de was
Ja, idd. Ach ja.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders maak ik voor je hoor!! En dan moet je gedwongen thee drinkenDas ook niks
![]()
Mjah ik ga dus morgen met een gigantische sporttas naar Aldi
Mag ik thee bij je komen drinken?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd. Ach ja.![]()
[..]
Kheb gemaakt voor mezelf hoor.
Thee![]()
Gaat er altijd in bij mij
![]()
![]()
HahahaaGeweldig, dat soort winkels. Wij gaan ook altijd naar de Lidl
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
13:00. De was hangt op het rek. Het rek staat voor de TV. Ramen staan open maar de lucht maait er een beetje overheen![]()
[ afbeelding ]
13:01. Met behulp van de strijkplank is de was nu veel beter in de baan van de drogende wind opgesteld
[ afbeelding ]
17:28. Fles loopt naar de koelkast. Oh jee, de poten van de strijkplank steken wel erg ver uitDe hele teringzooi knettert over de grond
![]()
[ afbeelding ]
17:43. De was hangt opnieuw op het in ere herstelde wasrek, maar nu staat de opstelling op bed. Zo kan ik WEL de televisie zien![]()
[ afbeelding ]
Überhaupt, boulervardquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
Jahoor, heb een hele potquote:Op donderdag 9 december 2010 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik thee bij je komen drinken?![]()
Omgquote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jahoor, heb een hele pot![]()
![]()
[..]
Omg![]()
![]()
Ja inderdaad maar ik zit te wachten op het nieuws had dus te tv aangemaakt zie ik die pekinees voorbij komen.quote:
Succesquote:Op donderdag 9 december 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Ik ga de was ophangen. Maar eigenlijk durf ik nu niet meer door Fles zijn avontuur
Als je het niet gaat ophangen zoals hij hoef je nergens bang voor te zijn hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Ik ga de was ophangen. Maar eigenlijk durf ik nu niet meer door Fles zijn avontuur
Goed puntquote:Op donderdag 9 december 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
Als je het niet gaat ophangen zoals hij hoef je nergens bang voor te zijn hoor
quote:
Het is een gave.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het toch elke keer weer knap dat jij uit [sub]bijna[/s] elke post iets vunzigs haalt XD
He? Wat?quote:
dacht ik ook al, maar da's zo onaardig om te postenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een gave.
Of het jong komt wat tekort![]()
Dat de spareribs hier op zijn dus of ik nu jouw kant op zal komen?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het toch elke keer weer knap dat jij uit [sub]bijna[/s] elke post iets vunzigs haalt XD
nu de begroetings post: Dromertjequote:
Oeh dat is lang geleden, die spoorde echt nietquote:
Ja, ik verzin het niet oke wel maar ik moest wat, dat is waar men het over had op de laatste paginaquote:
Uhhuhquote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed he?
Je lacht er tenslotte wel om![]()
Nee, ken ik niet. Houden zo!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu de begroetings post: Dromertje
ken je Dromenvanger?
ik zou maar uit d'r buurt blijven
Fransquote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef DaMart het volgende:
Ik zal mijn moeder even op dit topic wijzen, die komt vast meeposten met Frans.
Die laatste foto zou een stuk beter zijn, als hij op zijn kop in het water stondquote:Op donderdag 9 december 2010 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg jaquote:Op donderdag 9 december 2010 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 19:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omg jaDat is ZO erg. Van hyes enzo
XD
Kloptquote:Op donderdag 9 december 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die laatste foto zou een stuk beter zijn, als hij op zijn kop in het water stond.
We riepen: 'dikste kat van Nederland' en ineens ben jij erquote:
Zo, jij bent gezond bezig! Voor jouw doen XDquote:Op donderdag 9 december 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Stay tuned, for more TRUE stories. On Rescue 911
Mensen die dat soort dingen posten oid, komen er bij mijn vriendenlijst niet inquote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaVerschrikkelijk
[..]
Klopt
Ohhhhquote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
FAAL:
http://zilverkat1.hyves.n(...)ELS_MET_FRANS_BAUER/
En dan schrijven zijn 'fans' z'n naam ook nog verkeerd
Dat is een ferme belediging mevrouw.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We riepen: 'dikste kat van Nederland' en ineens ben jij er
Ta mère parle francais?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef DaMart het volgende:
Ik zal mijn moeder even op dit topic wijzen, die komt vast meeposten met Frans.
Je uitlachen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef Frans-Bauer het volgende:
[..]
Dat is een ferme belediging mevrouw.
Mijn internet-agent wees mij op deze site, wat is het doel van dit 'topic'?
Lief kutkloontje, doe eens lief.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef Frans-Bauer het volgende:
[..]
Dat is een ferme belediging mevrouw.
Mijn internet-agent wees mij op deze site, wat is het doel van dit 'topic'?
Ik heb wel zo'n vermoeden wie de kloon is.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief kutkloontje, doe eens lief.
En wat voor moedersquote:Op donderdag 9 december 2010 19:39 schreef Frans-Bauer het volgende:
Ik hoorde dat ik geliefd ben onder moeders?
Leuk, zo'n kloonquote:
Ik wed dat het de echte Frans isquote:Op donderdag 9 december 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n vermoeden wie de kloon is.
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wed dat het de echte Frans is![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wed dat het de echte Frans is![]()
Dat had je gisteren toch al?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Frans leren kennen, het is gewoon zo'n nutteloze taal mens
LLquote:
Prima, met uitzondering van de TTquote:
Even wachten op zijn reactiequote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Frans Bauer is als persoon heel tof maar zijn muziek
Leonardquote:
Dat mag, niet iedereen hoeft mijn muziek leuk te vinden, zolang er maar genoeg fans zijn die het wél leuk vinden ben ik blij!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Frans Bauer is als persoon heel tof maar zijn muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je even voor mij?
Leonard Cohen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Ik ben veel toffel dan Flans Bauel.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef Frans-Bauer het volgende:
[..]nee echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Dat deed ik helemaal niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel erg schizofreen, je eigen kloon begroeten.
Kloptelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Valt wel mee... je bent net zo'n kutkloon...quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef Frans-Bauer het volgende:
[..]
Dat mag, niet iedereen hoeft mijn muziek leuk te vinden, zolang er maar genoeg fans zijn die het wél leuk vinden ben ik blij!Ook Frans Bauer gebruikt 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Da's gemeenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee... je bent net zo'n kutkloon...
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee... je bent net zo'n kutkloon...
Doeidoei!quote:
Heb je eten voor mij?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Frans-Bauer het volgende:
Dus, iemand ideeën voor een nieuwe kerst-single?
Doesj zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Issie al droog? Nee? Nou dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Fha het volgende:
Was ophangen is hier gelukkig goed gegaan
Origineelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Heb je eten voor mij?
Maak wat tijd voor me vrij!
Daar ging het ook niet omquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doesj ze
eerlijk gezegd nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
vraag ik me zo onderhand ook wel afquote:Op donderdag 9 december 2010 19:51 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Tegen wie lul ik nou eigenlijk?![]()
Hihi ik zei lul
Ja dat ookquote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
* Panda72Vraagt zich af waar Pezu is
Tegen nog zo'n stomme kloon.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:51 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Tegen wie lul ik nou eigenlijk?![]()
Hihi ik zei lul
Kijk, jij zegt het teminstequote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Is het nou godverdomme afgelopen met die tiefusklonen?
Dat doe ik wel vaker, en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen.. maar das dan jammerquote:
Preciesquote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker, en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen.. maar das dan jammer
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wou eerst eerlijk typen, maar toen kwam die quote er ineens in...quote:
Ja nou weten we wel dat je een kutkloon hebt, log hem nou maar uit en gebruik je normale account weerquote:
Dacht ik alquote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wou eerst eerlijk typen, maar toen kwam die quote er ineens in...
Doeiquote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Frans-Bauer het volgende:
Ok, deze zullen jullie de komende tijd niet meer terug zien, toedeloe
Bedanktquote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Frans-Bauer het volgende:
Ok, deze zullen jullie de komende tijd niet meer terug zien, toedeloe
De dikste kat van Nederlandquote:Op donderdag 9 december 2010 19:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu begin ik me toch echt af te vragen wie Frans nou is
Vreemd genoeg was ik daar al van op de hoogte.quote:
laterquote:
van niemandquote:Op donderdag 9 december 2010 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Van wie is LH eigenlijk een kloon?
DE GROTE TREV *PAMPAMPAM*quote:
Het vak dat jij dringend moet leren. Rekel.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu begin ik me toch echt af te vragen wie Frans nou is
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het vak dat jij dringend moet leren. Rekel.
Eigenlijk is dat gewoon dierenmishandeling.quote:
Ja das sneu... maar ze hadden het over dikke kattenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon dierenmishandeling.
Boeltje lekker flink opbakken allemaalquote:Op donderdag 9 december 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
fotodag?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeltje lekker flink opbakken allemaal![]()
[ afbeelding ]
Het meest lastige onderdeel, de saus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief roerdynamiek![]()
[ afbeelding ]
TADAAA![]()
[ afbeelding ]
En het was serieus echt lekker gewoon![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TADAAA![]()
[ afbeelding ]
![]()
Woah, die bordjes hadden wij vroeger ook, voor op de campingquote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TADAAA![]()
[ afbeelding ]
![]()
Oh nee hoor, ik maak altijd foto's van alles wat er om me heen gebeurt eigenlijkquote:
Ik wil ook!!!!!quote:
Ziet er smakelijk uitquote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TADAAA![]()
[ afbeelding ]
![]()
JE MOEDERquote:Op donderdag 9 december 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
Maar ik mis eigenlijk wel iets van aardappeltjes of rijst en groente.
Foto-post-dag?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik maak altijd foto's van alles wat er om me heen gebeurt eigenlijk
Jouw moeder vindt dat vast ook jaquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!!!
[..]
Ziet er smakelijk uit.
Maar ik mis eigenlijk wel iets van aardappeltjes of rijst en groente.
* MPG komt die kant opquote:
whehehequote:
Misschien moet je wel op de leuning, want meneer taart slaapt naast me op de bank namelijkquote:
Koen, die gaat echt vooruitquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
Koen, die gaat echt vooruiten en en
Vandaag zei hij hamer, en kerstboom en en en groen en het is teveel om te onthouden
nee dusquote:Op donderdag 9 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]de knapperd!
Schrijf je het allemaal wel op? Want dat doe ik ook nooit
Ik ben maar smal, dus das geen probleemquote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien moet je wel op de leuning, want meneer taart slaapt naast me op de bank namelijk![]()
daar waar ik net zelf drie kwartier lag te slapen![]()
nee, precies.quote:
ja maar ja maar wrom nou in deze weekquote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, precies.
maar geniaal dat kind van jou![]()
allebei trouwens, want zonder kurkjes en kerstboom zeggen in één week, potverdikke, wat een stoerderds
en het is een brede leuningquote:Op donderdag 9 december 2010 20:14 schreef MPG het volgende:
Ik ben maar smal, dus das geen probleem.
mis ik iets heel ergs?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ja maar wrom nou in deze week
hormonen meisje, hormonenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mis ik iets heel ergs?![]()
wat is er met deze week?
Gierelierquote:
daar ben ik nog lang nietquote:
het komt wel goed schatjequote:
Ander keertjequote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
Dus, wanneer kook je een 3 gangen menu voor ons? We weten nu dat je het kan.
Ik ben nog niet eens bij de 2000quote:
Oh ik welquote:Op donderdag 9 december 2010 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens bij de 2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
BasTaart?quote:
mijne ookquote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn postaantal gaat heel sloom de laatste weken.
ik let er nooit opquote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef Myraela het volgende:
oh, ja, sorry, die zijn al bijna vanzelfsprekendquote:
ik ook niet, maar nu was ik toch eigenlijk wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik hou mijn postaantal niet bij dus ik maak me er ook geen zorgen om![]()
Mijne nietquote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef Myraela het volgende:
66164quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, sorry, die zijn al bijna vanzelfsprekend![]()
* suikertaartje pakt LL heel stevig vast voor een heule lange lieve knuffel
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
![]()
* LovelyLady knuffelt heeul lang terug
schatje jaaaa ????quote:Op donderdag 9 december 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Schatje, schatje, schatje!![]()
Jaaaaa!quote:
doesjzequote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
nu ga ik toch echt doesjen!
latuah!
Dacht dat je al klaar wasquote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
nu ga ik toch echt doesjen!
latuah!
binnen die paar minutjes?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht dat je al klaar was
Doei TFMie![]()
![]()
Anders wordt je niet lekker schoonquote:Op donderdag 9 december 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
binnen die paar minutjes?
neeeeen, ik doe er minimaal een kwartier over
Whut whut whut?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Ik had een brief!
Van het ziekenhuis!
29 december om 16:00![]()
![]()
![]()
![]()
poging 2?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Ik had een brief!
Van het ziekenhuis!
29 december om 16:00![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 9 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de volgende TT
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
jeeeeeeeeeeee
En nu maar hopen dat ze dat ding eruit kunnen slopen
Je zegt gewoon dat je niet eerder naar huis gaat voordat dat ding eruit is PUNTquote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ze gaan dat doen.
als ze dat niet doen, dan dwing ik een algehele narcose af en dan snijden ze maar net zo lang tot ze hem hebben.
hij moet er uit.
dat MOET!
Wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ze gaan dat doen.
als ze dat niet doen, dan dwing ik een algehele narcose af en dan snijden ze maar net zo lang tot ze hem hebben.
hij moet er uit.
dat MOET!
Dan kunnen ze het er vast heel snel uitslopenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zegt gewoon dat je niet eerder naar huis gaat voordat dat ding eruit is PUNT
Preciesquote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Je zegt gewoon dat je niet eerder naar huis gaat voordat dat ding eruit is PUNT
Het word tijd ook welquote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
Precies![]()
En dat meen ik ook echt. Ik blijf daar tot ik zelf zie dat hij er uit is
en anders geef je het telefoonnummer effe, dan gaan we ff rellen met zijn allenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies![]()
En dat meen ik ook echt. Ik blijf daar tot ik zelf zie dat hij er uit is
Ik! ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blijquote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wordt er allemaal hoe blij als *dat ding* *er uit* is eigenlijk?
PUNKT!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
RAUS SOFORT! SONST HOL' ICH DIE POLIZEI
whihihi.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
en anders geef je het telefoonnummer effe, dan gaan we ff rellen met zijn allen
Oeh! Dat is wel nogal blijquote:Op donderdag 9 december 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik! ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit MOET er uit
39 van de 49 bijwerkingen en ze worden alleen maar erger
ja, maar dat komt ook omdat ik nu al zeker drie maanden het liefst huilend in een hoekje kruipquote:
Ja, nou, ik hoef 'nog maar' 20 dagenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kadootje voor J is trouwens binnen
En mijn lingeriesetje
En mijn philips wake-up light
En de gewenste werking is inmiddels ook niet meer zo heel gewenst, tochquote:Op donderdag 9 december 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit MOET er uit
39 van de 49 bijwerkingen en ze worden alleen maar erger
Jawelquote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef MPG het volgende:
En de gewenste werking is inmiddels ook niet meer zo heel gewenst, toch?
En hoe lang heb je er al last van?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, ik hoef 'nog maar' 20 dagen![]()
Jeuj
Ow, dan heb ik niks gezegdquote:
Een jaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
En hoe lang heb je er al last van?
Ja, maar kriebels willen niet zeggen dat de situatie er ook naar isquote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
Ow, dan heb ik niks gezegd.
Maar omdat ik meende wat opgevangen te hebben van dat er weer iets kriebelde ofzo...
Dan is 20 dagen idd weinigquote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een jaar.
En nu dan zeker drie maanden echt heel heel erg
Das waarquote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar kriebels willen niet zeggen dat de situatie er ook naar is
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Dan is 20 dagen idd weinigWat moet dat fijn zijn als ie eruit is
![]()
Is alles dan ook weer 'normaal' als hij eruit is? Of blijf je er iets aan over houden?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb zelfs al een grondige hekel ontwikkeld voor mijn linkerarm, omdat hij daar in zitfijn hoor, hormonen
volgens mij moet je lichaam wel even de overige hormonen eruit werken maar dat kan volgens mij best snel gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is alles dan ook weer 'normaal' als hij eruit is? Of blijf je er iets aan over houden?Ik hoop van niet!
In het ergste geval kan het nog een jaar duren voordat de bijwerkingen allemaal uitgewerkt zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Is alles dan ook weer 'normaal' als hij eruit is? Of blijf je er iets aan over houden?Ik hoop van niet!
daar ga ik nu maar wel gewoon even vanuitquote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij moet je lichaam wel even de overige hormonen eruit werken maar dat kan volgens mij best snel gaan
Maar daar gaan we niet vanuitquote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het ergste geval kan het nog een jaar duren voordat de bijwerkingen allemaal uitgewerkt zijn
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij moet je lichaam wel even de overige hormonen eruit werken maar dat kan volgens mij best snel gaan
Maar het komt in ieder geval goed, en dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het ergste geval kan het nog een jaar duren voordat de bijwerkingen allemaal uitgewerkt zijn
ja joh zo lang nogquote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ehmm liefje? Het is toch nog niet METEEN beter als dat ding weg is? Offeh?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dat komt ook omdat ik nu al zeker drie maanden het liefst huilend in een hoekje kruip
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Maar het komt in ieder geval goed, en dat is het belangrijkste
Ik las een verhaal van iemand waarbij dat zo was jaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
ja joh zo lang nog
Bij mij duurde het 3 maanden trouwens met die spiraal
Hormoontechnisch gezien niet nee, maar 'weet je wat, anders snij ik mezelf wel open'-technisch gezien welquote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ehmm liefje? Het is toch nog niet METEEN beter als dat ding weg is? Offeh?
Is het echt zó erg?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hormoontechnisch gezien niet nee, maar 'weet je wat, anders snij ik mezelf wel open'-technisch gezien wel
Weet je wel waar die zit dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hormoontechnisch gezien niet nee, maar 'weet je wat, anders snij ik mezelf wel open'-technisch gezien wel
Jaquote:
Gadverdarrie, ik vind dit echt engquote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Hormonen![]()
Ik zou dat nooit doen hoor, want ik durf nog niet eens mijn eigen blaren door te prikken![]()
Maar zo voelt het wel, en dat is echt niet goed
"Luister. We zoeken een soort lucifer achtig ding, en het moet ERGENS hier in de buurt zitten. Find it. NOW. "quote:
Lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens echt zo'n stoelmassagekussen voor mezelf kopen
Search area: Left Arm. Somewhere in there.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Luister. We zoeken een soort lucifer achtig ding, en het moet ERGENS hier in de buurt zitten. Find it. NOW. "
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Search area: Left Arm. Somewhere in there.
Oh, liefje, sorry, ik wil je niet laten schrikken ofzoquote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
Gadverdarrie, ik vind dit echt eng![]()
Je liet me niet schrikken hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, liefje, sorry, ik wil je niet laten schrikken ofzo![]()
Ik reageer blijkbaar heel slecht op progesteron, net als mijn moeder overigens.
Het gaat bij heel veel mensen ook gewoon goed, er zijn vrouwen die nooit meer anders willen dan implanon.
OMGquote:Op donderdag 9 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, Marijke moest voor haar werk mij op mijn werk bellen, herkent ze mijn stem niet eens![]()
Gek kind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |