quote:Op donderdag 9 december 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Frans leren kennen, het is gewoon zo'n nutteloze taal mens
LLquote:
Prima, met uitzondering van de TTquote:
Even wachten op zijn reactiequote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Frans Bauer is als persoon heel tof maar zijn muziek
Leonardquote:
Dat mag, niet iedereen hoeft mijn muziek leuk te vinden, zolang er maar genoeg fans zijn die het wél leuk vinden ben ik blij!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Frans Bauer is als persoon heel tof maar zijn muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je even voor mij?
Leonard Cohen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Ik ben veel toffel dan Flans Bauel.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef Frans-Bauer het volgende:
[..]nee echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Dat deed ik helemaal niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel erg schizofreen, je eigen kloon begroeten.
Kloptelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Valt wel mee... je bent net zo'n kutkloon...quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef Frans-Bauer het volgende:
[..]
Dat mag, niet iedereen hoeft mijn muziek leuk te vinden, zolang er maar genoeg fans zijn die het wél leuk vinden ben ik blij!Ook Frans Bauer gebruikt 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Da's gemeenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee... je bent net zo'n kutkloon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |