Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het is overdag hequote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
Gezellig!Helaas heb ik al wat op kerstavond
Ja wel oke hoorquote:
Hoezo moet dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
In de TT moet de '&' een '=' zijn en 'met' moet weg
Precies, duidelijkheid is zooooo belangrijk! Maar eerlijkheid nog meerquote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
Cool!![]()
Haha jaIk had blijkbaar iets gedaan wat hij niet leuk vond, maar ik was in de veronderstelling dat hij iets had gezegd, wat hij zelf ontkende.
Nouja, vage boel iig. Ik vond het gescheten. Opflikkeren.
Moet je maar duidelijk zijn hoor! Magoed. I can't be bothered
Het is ook koudquote:Nu lekker tv kijken, zo ff wat thee zetten.. Heb 't koud!
Jaquote:Maar wat leuk joh, opleiding tot medisch secreterasse.En je kan iig lekker je eigen tijden bepalen enzo he!
![]()
![]()
[..]
Frans Bauer = De dikste kat van Nederland, het is een feit.quote:
Hij is vast een dikste iets, maar dit is een belediging voor de katten in de wereldquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Frans Bauer = De dikste kat van Nederland, het is een feit.
fraaaans
Oh.quote:
Lekker!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel oke hoorVanavond lekker niksen want morgen super drukke dag.
Beetje opgewarmd ondertussen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
In de TT moet de '&' een '=' zijn en 'met' moet weg
Dat ook ja.. Precies, ook onderling.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, duidelijkheid is zooooo belangrijk! Maar eerlijkheid nog meer
[..]
Het is ook koud
[..]
Ja
Als ik een goede dag heb, vlieg ik er doorheen, als ik een wat mindere dag heb, dan doe ik lekker niets.
En als ik zin heb om midden in de nacht iets te leren, dan kan dat gewoon
Doe het snel dan dombiquote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef Enfermera het volgende:
Lekker!Jammer van je drukke dag. Wat heb je allemaal te doen?
Mčh, mn voeten zijn nog koud XD En ik heb nog geen thee gezet![]()
![]()
Jaaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Frans Bauer = De dikste kat van Nederland, het is een feit.
fraaaans
Ojaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is vast een dikste iets, maar dit is een belediging voor de katten in de wereld
Wat snelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Muck het volgende:
Zo, de kerstkaarten zijn geschreven.
Ik ga nog even lekker lummelen en een bakje yoghurt eten
Ze vergeven het je wel denk ik hoorquote:
eet zequote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Muck het volgende:
Zo, de kerstkaarten zijn geschreven.
Ik ga nog even lekker lummelen en een bakje yoghurt eten
Muck-Eilandquote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
ME / CVS
Ik dacht, laat ik Muck eens proberen te maken.
Eerste hits op 'Muck Maken' op Google:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Muck_(eiland) <-- een weekendje Muck-Eiland lijkt me het beste:
Muck is een klein eiland van de Binnen-Hebriden met ongeveer 30 inwoners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oppervlakte: ca. 5 km˛
Veel sterkte Muck!
Ik had het gezien jaquote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Fotoboek van tim-elzinga
ik sta bij z'n Favo-Fokkers! thefamesman
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
Zometeen is bij boelevaar de mediageile pekinees te zien. Dus iedereen die haar ook eng vind heeft nog tijd om te zappen.
Jajaaaaa ik ga het doennnnnnn. XDquote:Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe het snel dan dombi![]()
Ik vier verjaardag zaterdag dus ik moet morgen echt mega veel boodschappen doen. In mijn eentje, dus best een opgaveen dan ook nog wat dingen bellen en nog wat andere dingen regelen. Oja en natuurlijk opruimen en schoonmaken hier
wie is de mediageile pekinees?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
Zometeen is bij boelevaar de mediageile pekinees te zien. Dus iedereen die haar ook eng vind heeft nog tijd om te zappen.
aah okee jammerquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie is de mediageile pekinees?
Geert Wilders?
Over La Breukhoven ik vind haar echt op een pekinees lijken.quote:
Ja anders maak ik voor je hoor!! En dan moet je gedwongen thee drinkenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jajaaaaa ik ga het doennnnnnn. XD![]()
Ohh, das wel zwaar ja![]()
Bah![]()
Ze lijkt op een pekinees, maar ze is écht niet mediageilquote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Over La Breukhoven ik vind haar echt op een pekinees lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie mijn post van 19:11 uurquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie is de mediageile pekinees?
Geert Wilders?
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze lijkt op een pekinees, maar ze is écht niet mediageil
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Over La Breukhoven ik vind haar echt op een pekinees lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij echt nooit van Vanessa gehoord?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
maar de link zal wel genoeg zeggen: Botoxpiraterij-Medium
Net vond je haar nog wel mediageilquote:
Dat vind ik nog steeds hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net vond je haar nog wel mediageil
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Een wasje drogen met Fles![]()
13:00. De was hangt op het rek. Het rek staat voor de TV. Ramen staan open maar de lucht maait er een beetje overheen![]()
[ afbeelding ]
13:01. Met behulp van de strijkplank is de was nu veel beter in de baan van de drogende wind opgesteld
[ afbeelding ]
17:28. Fles loopt naar de koelkast. Oh jee, de poten van de strijkplank steken wel erg ver uitDe hele teringzooi knettert over de grond
![]()
[ afbeelding ]
17:43. De was hangt opnieuw op het in ere herstelde wasrek, maar nu staat de opstelling op bed. Zo kan ik WEL de televisie zien![]()
[ afbeelding ]
En ze droogden nog lang en gelukkig
Nouquote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Arme fles
Wat een heerlijkheid als je huis straks klaar is en je hebt ruimte voor de was
Ja, idd. Ach ja.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders maak ik voor je hoor!! En dan moet je gedwongen thee drinkenDas ook niks
![]()
Mjah ik ga dus morgen met een gigantische sporttas naar Aldi
Mag ik thee bij je komen drinken?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd. Ach ja.![]()
[..]
Kheb gemaakt voor mezelf hoor.
Thee![]()
Gaat er altijd in bij mij
![]()
![]()
HahahaaGeweldig, dat soort winkels. Wij gaan ook altijd naar de Lidl
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
13:00. De was hangt op het rek. Het rek staat voor de TV. Ramen staan open maar de lucht maait er een beetje overheen![]()
[ afbeelding ]
13:01. Met behulp van de strijkplank is de was nu veel beter in de baan van de drogende wind opgesteld
[ afbeelding ]
17:28. Fles loopt naar de koelkast. Oh jee, de poten van de strijkplank steken wel erg ver uitDe hele teringzooi knettert over de grond
![]()
[ afbeelding ]
17:43. De was hangt opnieuw op het in ere herstelde wasrek, maar nu staat de opstelling op bed. Zo kan ik WEL de televisie zien![]()
[ afbeelding ]
Überhaupt, boulervardquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
Jahoor, heb een hele potquote:Op donderdag 9 december 2010 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik thee bij je komen drinken?![]()
Omgquote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |