wie is de mediageile pekinees?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
Zometeen is bij boelevaar de mediageile pekinees te zien. Dus iedereen die haar ook eng vind heeft nog tijd om te zappen.
aah okee jammerquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie is de mediageile pekinees?
Geert Wilders?
Over La Breukhoven ik vind haar echt op een pekinees lijken.quote:
Ja anders maak ik voor je hoor!! En dan moet je gedwongen thee drinkenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jajaaaaa ik ga het doennnnnnn. XD![]()
Ohh, das wel zwaar ja![]()
Bah![]()
Ze lijkt op een pekinees, maar ze is écht niet mediageilquote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Over La Breukhoven ik vind haar echt op een pekinees lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie mijn post van 19:11 uurquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie is de mediageile pekinees?
Geert Wilders?
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze lijkt op een pekinees, maar ze is écht niet mediageil
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Over La Breukhoven ik vind haar echt op een pekinees lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij echt nooit van Vanessa gehoord?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
maar de link zal wel genoeg zeggen: Botoxpiraterij-Medium
Net vond je haar nog wel mediageilquote:
Dat vind ik nog steeds hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net vond je haar nog wel mediageil
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Een wasje drogen met Fles![]()
13:00. De was hangt op het rek. Het rek staat voor de TV. Ramen staan open maar de lucht maait er een beetje overheen![]()
[ afbeelding ]
13:01. Met behulp van de strijkplank is de was nu veel beter in de baan van de drogende wind opgesteld
[ afbeelding ]
17:28. Fles loopt naar de koelkast. Oh jee, de poten van de strijkplank steken wel erg ver uitDe hele teringzooi knettert over de grond
![]()
[ afbeelding ]
17:43. De was hangt opnieuw op het in ere herstelde wasrek, maar nu staat de opstelling op bed. Zo kan ik WEL de televisie zien![]()
[ afbeelding ]
En ze droogden nog lang en gelukkig
Nouquote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Arme fles
Wat een heerlijkheid als je huis straks klaar is en je hebt ruimte voor de was
Ja, idd. Ach ja.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders maak ik voor je hoor!! En dan moet je gedwongen thee drinkenDas ook niks
![]()
Mjah ik ga dus morgen met een gigantische sporttas naar Aldi
Mag ik thee bij je komen drinken?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd. Ach ja.![]()
[..]
Kheb gemaakt voor mezelf hoor.
Thee![]()
Gaat er altijd in bij mij
![]()
![]()
HahahaaGeweldig, dat soort winkels. Wij gaan ook altijd naar de Lidl
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
13:00. De was hangt op het rek. Het rek staat voor de TV. Ramen staan open maar de lucht maait er een beetje overheen![]()
[ afbeelding ]
13:01. Met behulp van de strijkplank is de was nu veel beter in de baan van de drogende wind opgesteld
[ afbeelding ]
17:28. Fles loopt naar de koelkast. Oh jee, de poten van de strijkplank steken wel erg ver uitDe hele teringzooi knettert over de grond
![]()
[ afbeelding ]
17:43. De was hangt opnieuw op het in ere herstelde wasrek, maar nu staat de opstelling op bed. Zo kan ik WEL de televisie zien![]()
[ afbeelding ]
Überhaupt, boulervardquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Panda72 het volgende:
Zometeen is bij boelevaar de mediageile pekinees te zien. Dus iedereen die haar ook eng vind heeft nog tijd om te zappen.
Jahoor, heb een hele potquote:Op donderdag 9 december 2010 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik thee bij je komen drinken?![]()
Omgquote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |