quote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee... je bent net zo'n kutkloon...
Doeidoei!quote:
Heb je eten voor mij?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Frans-Bauer het volgende:
Dus, iemand ideeën voor een nieuwe kerst-single?
Doesj zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Issie al droog? Nee? Nou dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Fha het volgende:
Was ophangen is hier gelukkig goed gegaan
Origineelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Heb je eten voor mij?
Maak wat tijd voor me vrij!
Daar ging het ook niet omquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doesj ze
eerlijk gezegd nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
vraag ik me zo onderhand ook wel afquote:Op donderdag 9 december 2010 19:51 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Tegen wie lul ik nou eigenlijk?![]()
Hihi ik zei lul
Ja dat ookquote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
* Panda72Vraagt zich af waar Pezu is
Tegen nog zo'n stomme kloon.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:51 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Tegen wie lul ik nou eigenlijk?![]()
Hihi ik zei lul
Kijk, jij zegt het teminstequote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Is het nou godverdomme afgelopen met die tiefusklonen?
Dat doe ik wel vaker, en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen.. maar das dan jammerquote:
Preciesquote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker, en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen.. maar das dan jammer
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wou eerst eerlijk typen, maar toen kwam die quote er ineens in...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |