ik ook niet, maar nu was ik toch eigenlijk wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik hou mijn postaantal niet bij dus ik maak me er ook geen zorgen om![]()
Mijne nietquote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn postaantal gaat heel sloom de laatste weken.
66164quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, sorry, die zijn al bijna vanzelfsprekend![]()
* suikertaartje pakt LL heel stevig vast voor een heule lange lieve knuffel
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
![]()
* LovelyLady knuffelt heeul lang terug
schatje jaaaa ????quote:Op donderdag 9 december 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Schatje, schatje, schatje!![]()
Jaaaaa!quote:
doesjzequote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
nu ga ik toch echt doesjen!
latuah!
Dacht dat je al klaar wasquote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
nu ga ik toch echt doesjen!
latuah!
binnen die paar minutjes?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht dat je al klaar was
Doei TFMie![]()
![]()
Anders wordt je niet lekker schoonquote:Op donderdag 9 december 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
binnen die paar minutjes?
neeeeen, ik doe er minimaal een kwartier over
Whut whut whut?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Ik had een brief!
Van het ziekenhuis!
29 december om 16:00![]()
![]()
![]()
![]()
poging 2?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Ik had een brief!
Van het ziekenhuis!
29 december om 16:00![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 9 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de volgende TT
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
jeeeeeeeeeeee
En nu maar hopen dat ze dat ding eruit kunnen slopen
Je zegt gewoon dat je niet eerder naar huis gaat voordat dat ding eruit is PUNTquote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ze gaan dat doen.
als ze dat niet doen, dan dwing ik een algehele narcose af en dan snijden ze maar net zo lang tot ze hem hebben.
hij moet er uit.
dat MOET!
Wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ze gaan dat doen.
als ze dat niet doen, dan dwing ik een algehele narcose af en dan snijden ze maar net zo lang tot ze hem hebben.
hij moet er uit.
dat MOET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |