Iets aardigs, maar vergeet t maar nu..quote:Op donderdag 9 december 2010 01:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat wil je dan? een andere begroeting dan die je geeft? schatje?
doei schatje?
wat wil je horen om lekker te kunnen maffen?
Joh! je bent 1 van de weinigen hier die ik zo veel aandacht geef, ik mag jou wel hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets aardigs, maar vergeet t maar nu..
Dank,quote:Op donderdag 9 december 2010 01:32 schreef fokthesystem het volgende:
Joh! je bent 1 van de weinigen hier die ik zo veel aandacht geef, ik mag jou wel hoor!![]()
Lig er niet wakker van, slaap wel. Ik reageerde gewoon a la echo: Doei! en dan ik ook doei!
Nah niks aan het handje, volgende keer beter, nu snap ik wat je wil denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank,
Maar het werkt een beetje averechts nu..
Maar no hard feelings...quote:Op donderdag 9 december 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank,
Maar het werkt een beetje averechts nu..
Ik hou van katten:)quote:Op donderdag 9 december 2010 01:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nah niks aan het handje, volgende keer beter, nu snap ik wat je wil denk ik.
same here.quote:
Ach wij verstaan elkaar soms nogquote:Op donderdag 9 december 2010 01:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
same here.
we lijken die belgen op expeditie robinson welengels hier, engels daar...(ook gekeken? ja)
ENORM glas dus of lekker langzaam drinken.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach wij verstaan elkaar soms nog![]()
En nu drink ik het laatste glas ook maar leeg.. Wordt ong. 2:00 uuur denk ik..
Truste!
Lekker langzaam..quote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ENORM glas dus of lekker langzaam drinken.
Geen alco. he? dat hindert je slapen ...quote:
OF je slaapt "goed", maar feitelijk nietquote:Op donderdag 9 december 2010 01:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Geen alco. he? dat hindert je slapen ...
hand in kom vorm, linker arm gestrekt, palm naar beneden en rechts, beweging van voor naar achter over hoofd, WOOSH ! euh!?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OF je slaapt "goed", maar feitelijk niet
OF je slaapt niet
Nee, en geen drugs, geen pijnstillers als het ff kan, geen paddo's, geen wiet. Lichaam is tempel en zo.quote:
Met alles eens behalve geen alco.. Wil jij mijn vriendje zijn (en chaufferen?)quote:Op donderdag 9 december 2010 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, en geen drugs, geen pijnstillers als het ff kan, geen paddo's, geen wiet. Lichaam is tempel en zo.
Heel soms een wijntje, maar da's goed.
Dat kan ik wel vertellen! dat deed ik ooit een week of 4, als vakantiebaan voor mijn neef.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met alles eens behalve gen alco.. Wil jij mijn vriendje zijn (en chaufferen?)
Maar zeg eerlijk, je voelt je wel een player nu he ?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat kan ik wel vertellen! dat deed ik ooit een week of 4, als vakantiebaan voor mijn neef.
Die had wat 'dames' en die gebruikten het 1 en ander, toen heb ik gereden voor de ervaring, nieuwsgierigheid, wat een ellende in die liefdeloze geld sex shit.... Dus nee, ik zou dat niet weer kunnen.
Nee hoor, ik werd er naar van.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:45 schreef AllmightyM het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk, je voelt je wel een player nu he ?
eerlijk ?
1. was een grapjequote:Op donderdag 9 december 2010 01:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat kan ik wel vertellen! dat deed ik ooit een week of 4, als vakantiebaan voor mijn neef.
Die had wat 'dames' en die gebruikten het 1 en ander, toen heb ik gereden voor de ervaring, nieuwsgierigheid, wat een ellende in die liefdeloze geld sex shit.... Dus nee, ik zou dat niet weer kunnen.
1. ok danquote:Op donderdag 9 december 2010 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. was een grapje
2. ja, dat kun je wel (voor de liefde)
Mannen niet brrr?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
1. ok dan
2. nou vrouwen die niet kunnen rijden wegens alco.promillage, ... brrrr...
Zelfde laken een pak, niet rijden met een slok te veel op, man of vrouw.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak, niet rijden met een slok te veel op, man of vrouw.
Van mannen verwacht ik dat wel, die zijn wat dommer/macho, maar een dronken vrouw, is niet zo vrouwelijk. mijn mening..quote:
Boeie, als ze nog moeten rijden, drinken ze NIET...quote:Op donderdag 9 december 2010 01:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Van mannen verwacht ik dat wel, die zijn wat dommer/macho, maar een dronken vrouw, is niet zo vrouwelijk. mijn mening..
Ook als ze niet rijden, een vrouw die dronken is, niet zo vrouwelijk, met of zonder stuur in de'r handenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeie, als ze nog moeten rijden, drinken ze NIET...
Jouw meningquote:Op donderdag 9 december 2010 01:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook als ze niet rijden, een vrouw die dronken is, niet zo vrouwelijk, met of zonder stuur in de'r handen
Nou dat kan zo op een sex lijn!quote:
En wie had dat gedachtquote:Op donderdag 9 december 2010 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
ja echt, ik hou van ballads. en rock, maar ook new age en smooth jazz.
Nee dat gebeurt dan gewoon, 'emotie' of benen die gaan bewegen, rozig worden, willen rennen e.d. muziek 'rocks'!quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 02:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt dan gewoon, 'emotie' of benen die gaan bewegen, rozig worden, willen rennen e.d. muziek 'rocks'!
Truequote:Op donderdag 9 december 2010 02:08 schreef fokthesystem het volgende:
Rock heeft de lekkerste uitersten, gemiddelde, ballads. Voor liefde, voor vechten, voor snel rennen, voor easy listening, rock rocks most.
Sorry hoor: JBJ =quote:Op donderdag 9 december 2010 02:09 schreef fokthesystem het volgende:
Handig hoor idolen, men krijgt gratis allerlei-ine's waar men blij van worden kan
Nieuws is altijd gratis. Iemand die voor zijn beroep er verhaaltjes over schrijft niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
Helaas is nieuws niet gratis. Voor niets gaat de zon op.
Het nieuwsfeit is inderdaad gratis. Maar dat betekent dat het verkrijgen van dat nieuws, netjes versneden en verpakt, dat ook isquote:Op donderdag 9 december 2010 07:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nieuws is altijd gratis. Iemand die voor zijn beroep er verhaaltjes over schrijft niet.
Ff zien, kettingbotsing door gladheid, blikschade : 40 duizend euro, persoonlijke verzorging, foto's, scan's, gips e.d. 20.000 euro, nee niet gratis dat nieuws...quote:Op donderdag 9 december 2010 07:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Nieuws is altijd gratis. Iemand die voor zijn beroep er verhaaltjes over schrijft niet.
[pol 1211] bier drinken, hard schreeuwen en kut roepen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De naamgeving van de slowchattopics mag wel iets opgevijzeld worden
Dat is in ieder geval duidelijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[pol 1211] bier drinken, hard schreeuwen en kut roepen.
Wat is de tussenstand?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn einde nadert met rasse schreden
Lekker stukkie biefstuk.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:31 schreef TitusPullo het volgende:
Anderhalve kilo spieren gewonnen.
Scarlett is zeer ok!quote:
Een existentialistische noodkreet, doch.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[pol 1211] bier drinken, hard schreeuwen en kut roepen.
Over Rutte bedoel je denk ik:quote:Op donderdag 9 december 2010 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
Boek van rutte inmiddels uit. Op naar de volgende!
Ik heb ook een boekje gekochtquote:Op donderdag 9 december 2010 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
Boek van rutte inmiddels uit. Op naar de volgende!
Ik zie niet in wat er interessant kan zijn aan een boek over een piepjonge premier.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Over Rutte bedoel je denk ik:
[ afbeelding ]
Wat vond je er van, is je beeld van hem veranderd?
Dat boekje kopen? Dat geven ze toch alleen maar weg bij allerlei duurzaamheidsdingetjesquote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb ook een boekje gekocht![]()
Cradle to Cradle van Michael Braungart & William McDonough. Het leest wel lekker moet ik zeggen.
Ach, misschien kom je wat meer te weten over z'n achtergrond en z'n drijfveren.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er interessant kan zijn aan een boek over een piepjonge premier.
Goeie. Maar ik vrees dat die transformatie onderbelicht blijft. Helaas.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, misschien kom je wat meer te weten over z'n achtergrond en z'n drijfveren.
Ikzelf ben wel benieuwd wat hem heeft doen veranderen van links-liberaal in conservatief bijvoorbeeld.
k doe niet aan kranten.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie. Maar ik vrees dat die transformatie onderbelicht blijft. Helaas.
Iemand vandaag trouwens dat column van Bert Wagendorp gelezen in de VK?
Thee en koffie?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie. Maar ik vrees dat die transformatie onderbelicht blijft. Helaas.
Iemand vandaag trouwens dat column van Bert Wagendorp gelezen in de VK?
Nee, die was het niet. Column gaat over Gerd Leers en het Afghaanse meisje dat moet worden uitgezet. Goed stukje.quote:
Indien die dan zijn het ware woorden van Wagendorpquote:
Dat was'm. Het is een zeer pragmatische politicus die vol met ideeën zit, alleen is het iemand die daar heel erg mee zweeft, van Groenrechts tot een stop van kansarme immigranten. Op't eerste oog lijkt Rutte gewoon ee aardige knul met wie je kan lachen, maar wat men niet weet is dat mark heel geraffineerd is. Hij doet tegen iedereen aardig en hij helpt je wanneer dat nodig is, maar op het moment dat hij iets gedaan moet hebben dan weet hij jou ook te vinden. Verder is het geen streng iemand maar weet tegelijkertijd wel de orde te bewaren, voor de rest is het een persoon die mensen heel goed kan enthousiasmeren. Ojah, saillant detail, hij is best wel gelovig.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Over Rutte bedoel je denk ik:
[ afbeelding ]
Wat vond je er van, is je beeld van hem veranderd?
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb ook een boekje gekocht![]()
Cradle to Cradle van Michael Braungart & William McDonough. Het leest wel lekker moet ik zeggen.
Ik zie een omschrijving van Wouter Bosquote:Op donderdag 9 december 2010 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was'm. Het is een zeer pragmatische politicus die vol met ideeën zit, alleen is het iemand die daar heel erg mee zweeft, van Groenrechts tot een stop van kansarme immigranten. Op't eerste oog lijkt Rutte gewoon ee aardige knul met wie je kan lachen, maar wat men niet weet is dat mark heel geraffineerd is. Hij doet tegen iedereen aardig en hij helpt je wanneer dat nodig is, maar op het moment dat hij iets gedaan moet hebben dan weet hij jou ook te vinden. Verder is het geen streng iemand maar weet tegelijkertijd wel de orde te bewaren, voor de rest is het een persoon die mensen heel goed kan enthousiasmeren. Ojah, saillant detail, hij is best wel gelovig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |