De meeste grote denkers zijn het er wel overeens dat we niet uitontwikkeld zijn. Dat zou ook een behoorlijk droevige gedachte zijn. Jouw aanname is overigens geheel logisch wanneer geplaatst in een historische context. Vrijwel elke generatie denkt dat zij het summum van menselijke vooruitgang isquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij uitgaat van het principe dat mensen steeds beter ontwikkelen niet nee. Maar het kan toch zijn dat een mens uiteindelijk uitontwikkeld is?
Dat is waar, maar ik denk eerlijk gezegd dat de mens nog ongeveer 100 jaar op deze voet zal doorleven, daarna zal er wel wat gaan veranderen. Ik bedoel, de techniek gaat nu zo hard vooruit dat we straks geen eens meer hoeven te werken, of niet meer dood gaan. Tis wat koffiedik kijken maar daar draait het wel op uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste grote denkers zijn het er wel overeens dat we niet uitontwikkeld zijn. Dat zou ook een behoorlijk droevige gedachte zijn. Jouw aanname is overigens geheel logisch wanneer geplaatst in een historische context. Vrijwel elke generatie denkt dat zij het summum van menselijke vooruitgang is
Ty.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef betyar het volgende:
Voor PHP
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutterij
Ja leuk, maar hoe?quote:
Deels gelijk dat is een keuring die ik 8 jaar lang vermeed om de mate van mijn invaliditeit vast te stellen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat hier om een sociaal medisch onderzoek, ik heb hier zo niet in 1 2 3 een voorstelling bij. Maar ik vermoed dat het gaat om een afkeuring?
Iets met Wikidinges.. Zie vorige op (zoals ik al zei: ik vermijd angstvallig de laatste poster te zijn in de SC)quote:
En meer dan de OP plaatjesquote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik tegen de JSF, maar die komt er ook gewoon
Doe het echt weinig maar,quote:
En wat behelst jouw eventuele invaliditeit dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Deels gelijk dat is een keuring die ik 8 jaar lang vermeed om de mate van mijn invaliditeit vast te stellen.
Vaak wel, na je 28e heb je je top wel gehad qua hersenproductiviteit (nieuwe dingen dan) en velen worden weer 'dom' naarmate men ouder wordt, echter dat is dan wel vervangen door 'wijsheid' namelijk weten hoe de boel echt werkt en wat dus zuigt en nep was e.d. Als geheel zie ik de mensheid eerder de-evolueren. Een wetenschappelijke theorie is ook verfilmd. Die film komt binnenkort op tv, of is net geweest.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als jij uitgaat van het principe dat mensen steeds beter ontwikkelen niet nee. Maar het kan toch zijn dat een mens uiteindelijk uitontwikkeld is?
Bolkestein... kunnen we zien of je gelijk hebtquote:
Persoonlijk hoop ik niet dat mensen op den duur niet meer doodgaan. Maar he, dat ben ik. De technologie ontwikkelt zich in steeds sneller tempo, zoals je zelf al stelt. Dat maakt bepaalde onderdelen van ons huidige bestaan op den duur overbodig wat ons vervolgens de mogelijkheid geeft om de maatschappij anders in te vullen (beetje a la Star Trekquote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk eerlijk gezegd dat de mens nog ongeveer 100 jaar op deze voet zal doorleven, daarna zal er wel wat gaan veranderen. Ik bedoel, de techniek gaat nu zo hard vooruit dat we straks geen eens meer hoeven te werken, of niet meer dood gaan. Tis wat koffiedik kijken maar daar draait het wel op uit.
Het is internet dat is gratisquote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin mij langzaam aan wel wat schuldig te voelen, ik maak veelvuldig gebruik van wikipedia maar ik heb er nog nooit ook maar 1 rooie stuiver voor betaald. Dat terwijl ik er wel zat informatie en kennis van vergaard heb.
Een knie vol ijzerquote:Op woensdag 8 december 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat behelst jouw eventuele invaliditeit dan?
Een grove misvatting. Mensen schijnen tegenwoordig ook te denken dat nieuws gratis is en weigeren daarom te betalen voor een krant. Niet wetende dat krantenabbo's hun internetnieuws betalen.quote:
Ik geloof alleen niet dat de aarde de grondstoffen heeft om miljarden en miljarden mensen te voorzien van eten. Daarbij heeft het leven voor mij geen zin meer op het moment dat computers slimmer zijn dan mij. Of l ijkt jou dat wel zo'n prettig idee?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik niet dat mensen op den duur niet meer doodgaan. Maar he, dat ben ik. De technologie ontwikkelt zich in steeds sneller tempo, zoals je zelf al stelt. Dat maakt bepaalde onderdelen van ons huidige bestaan op den duur overbodig wat ons vervolgens de mogelijkheid geeft om de maatschappij anders in te vullen (beetje a la Star Trek)
Zijn ze alquote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof alleen niet dat de aarde de grondstoffen heeft om miljarden en miljarden mensen te voorzien van eten. Daarbij heeft het leven voor mij geen zin meer op het moment dat computers slimmer zijn dan mij. Of l ijkt jou dat wel zo'n prettig idee?
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een grove misvatting. Mensen schijnen tegenwoordig ook te denken dat nieuws gratis is en weigeren daarom te betalen voor een krant. Niet wetende dat krantenabbo's hun internetnieuws betalen.
Fles wijn, althans de wijn zelf, kan best lekker zijn..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Kunnen we zien of ik je een fles wijn schuldig ben
Wij hebben nog een eigen wil, plus een rationeel vermogen.quote:
Die gaan niet af. Een leidingzoeker wel, en die rommel van die hand detectoren die ze in de discotheken gebruiken ook soms.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat moet groot plezier zijn op Schiphol.
Daarom moeten we ook blijven innoveren zodat we in de toekomst niet langer een beroep hoeven te doen op grondstoffen. Voedsel is altijd te verkrijgen, mits we er niet voor kiezen om oceanen e.d leeg te vissen. Nee, ik zie het niet somber in en vind het ook geen bezwaar dat computers slimmer zijn dan wij (dat zijn ze namelijk al). Die terminator-onzin geloof ik niet in.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof alleen niet dat de aarde de grondstoffen heeft om miljarden en miljarden mensen te voorzien van eten. Daarbij heeft het leven voor mij geen zin meer op het moment dat computers slimmer zijn dan mij. Of l ijkt jou dat wel zo'n prettig idee?
Onze oplage daalt niet. Maar merk vooral aan de reacties op internet dat mensen hun reet afvegen met de krant. 'Waarom betalen voor het nieuws terwijl we het ook gratis kunnen krijgen'. Helaas is nieuws niet gratis. Voor niets gaat de zon op.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun jij je kranten niet meer slijten?
Nope, wel een "beroemd" boekquote:
Over de bedoeling van Bolkesteinquote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fles wijn, althans de wijn zelf, kan best lekker zijn..
EDIT Maarre ben ik een weddenschap vergeten??
dAT HOUD JE TOCH, HET WOORD VERRAAD HET AL. caps...quote:Op donderdag 9 december 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
Daarom moeten we ook blijven innoveren zodat we in de toekomst niet langer een beroep hoeven te doen op grondstoffen.
Nee en vis eet ik al 15 jaar niet meer, dat ligt maar licht te geven in de donkere ijskastquote:Voedsel is altijd te verkrijgen, mits we er niet voor kiezen om oceanen e.d leeg te vissen.
Computers zijn niet slim, de makers en toepassing bedenkers zijn vele malen slimmer.quote:Nee, ik zie het niet somber in en vind het ook geen bezwaar dat computers slimmer zijn dan wij (dat zijn ze namelijk al). Die terminator-onzin geloof ik niet in.
Daarom heb ik ook anderhalf krantenabonnementquote:Op woensdag 8 december 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een grove misvatting. Mensen schijnen tegenwoordig ook te denken dat nieuws gratis is en weigeren daarom te betalen voor een krant. Niet wetende dat krantenabbo's hun internetnieuws betalen.
Kan me niet herinneren dat we daarover gewed hebben hoor..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Over de bedoeling van Bolkestein
Nu in Uitgesproken EO: Groeiend Anti-Semitisme, Joden emigreren
Je beseft dat op het moment mensen niet meer doodgaan de aarde dan overbevolkt raakt? En als we zo makkelijk kunnen uitwijken naar een andere planeet weet ik ook niet. Bedenk trouwens wel dat wij de computer hebben uitgevonden, de computer ons niet. Daarmee wil ik zeggen dat wij dingen kunnen uitvinden door bepaalde creativiteit, dat is iets wat een computer nooit zal ontberen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook blijven innoveren zodat we in de toekomst niet langer een beroep hoeven te doen op grondstoffen. Voedsel is altijd te verkrijgen, mits we er niet voor kiezen om oceanen e.d leeg te vissen. Nee, ik zie het niet somber in en vind het ook geen bezwaar dat computers slimmer zijn dan wij (dat zijn ze namelijk al). Die terminator-onzin geloof ik niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |