Ra ra, wie zou er in die flats met schotelantennes wonen?quote:
Ga iemand anders zitten vermoeien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Typisch voor het niveau van de pol-mods tegenwoordig:
- ze openen de sc-topics
- de door hun verzonnen titels van de sc raken kant noch wal
- de OP is shit of wordt naderhand bijgewerkt
Ik geef de feiten aan, drol.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga iemand anders zitten vermoeien.
de Piet Mondriaanbuurt is zoiets als Woensel-west, een erg verpauperde achterstandsbuurt, en inderdaad, (te)veel schotels.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ra ra, wie zou er in die flats met schotelantennes wonen?![]()
Ze kunnen haar beter leren veilig te neuken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de Piet Mondriaanbuurt is zoiets als Woensel-west, een erg verpauperde achterstandsbuurt, en inderdaad, (te)veel schotels.
Het is te debiel voor woorden dat er maatschappelijk werk in aktie moet komen om die moeder te leren hoe ze boterhammetjes moet smeren voor die 10 kinderen van d'r.![]()
Groot is altijd beter.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke helpt bij het wijven neuken?
klusje voor Rouvoet ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze kunnen haar beter leren veilig te neuken.![]()
Beroepszeikerd.quote:
Je kunt slecht tegen kritiek, want het zijn nl. geconstateerde feiten. Je bent een prutsende user met teveel knoppen in de hand. Dat is vragen om problemen.quote:
Joh iedereen buiten jouw cirkel of trust, beschouw je als een prutser. Ik word er niet koud of warm van.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt slecht tegen kritiek, want het zijn nl. geconstateerde feiten. Je bent een prutsende user met teveel knoppen in de hand. Dat is vragen om problemen.![]()
Ik vind inderdaad ook dat Gelly het had moeten worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt slecht tegen kritiek, want het zijn nl. geconstateerde feiten. Je bent een prutsende user met teveel knoppen in de hand. Dat is vragen om problemen.![]()
als ze in de portiek zitten te schijtenquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Ik heb wel een oplossing: zet ze op de tv.
Zie het als een protest tegen de hondenpoep.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
als ze in de portiek zitten te schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |