Ik ook helaas. Deze week dan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze week had voor mij eigenlijk ook een verkapte vakantie moeten zijn, maar helaas zit ik tot over m'n oren in het werk.
Prima toch?quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
Ingesneeuwd. Voorraad: wijn, chocola, Javaanse kroepoek en gekruide drumsticks.
Nee, geen bier en geen Godfather.quote:
In de diepvries. Afgelopen woensdag 50kg weggemoffeld. Onderweg tussen slager & diepvries bij moeder & schoonmoeder ook nog een kilo of 15 achtergelaten.quote:Op maandag 21 december 2009 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar is het bijbehorende vlees?
HOAX.quote:Op maandag 21 december 2009 18:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nog maar 2 weken winter voor mij
nopequote:
Een verwaterd compromis, dat wel. Maar een verbetering.quote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef Monidique het volgende:
Die Obama toch. Lijkt hem toch enigszins te lukken wat veel voorgaande presidenten niet lukte: gezondheidszorghervorming. Althans, iets waar aardig wat mensen het genoeg mee eens zijn. (Ja, het is het parlement geweest, etcetera, etcetera.) Nog een paar dagen, toch? En dan mag mijn ikoontje weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |