Ik ook helaas. Deze week dan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze week had voor mij eigenlijk ook een verkapte vakantie moeten zijn, maar helaas zit ik tot over m'n oren in het werk.
Prima toch?quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
Ingesneeuwd. Voorraad: wijn, chocola, Javaanse kroepoek en gekruide drumsticks.
Nee, geen bier en geen Godfather.quote:
In de diepvries. Afgelopen woensdag 50kg weggemoffeld. Onderweg tussen slager & diepvries bij moeder & schoonmoeder ook nog een kilo of 15 achtergelaten.quote:Op maandag 21 december 2009 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar is het bijbehorende vlees?
HOAX.quote:Op maandag 21 december 2009 18:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nog maar 2 weken winter voor mij
nopequote:
Een verwaterd compromis, dat wel. Maar een verbetering.quote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef Monidique het volgende:
Die Obama toch. Lijkt hem toch enigszins te lukken wat veel voorgaande presidenten niet lukte: gezondheidszorghervorming. Althans, iets waar aardig wat mensen het genoeg mee eens zijn. (Ja, het is het parlement geweest, etcetera, etcetera.) Nog een paar dagen, toch? En dan mag mijn ikoontje weer op.
Niet iedereen heeft een raamstaarbaantje waarbij een broodtrommeltje onder de snelbinders mogelijk is.quote:Op maandag 21 december 2009 18:28 schreef du_ke het volgende:
Hier nog geen problemen. Fietsen van en naar m'n werk wou prima
quote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef Monidique het volgende:
Nog een paar dagen, toch? En dan mag mijn ikoontje weer op.
Van een van de duurste systemen (overheidsuitgaven) naar nog meer overheidsbemoeienis en, voor zover ik mij erin heb verdiept, iets wat lijkt op het Nederlandse model. Iedereen zorg en aan touwtjes stevig vastgebonden 'private partijen'.quote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Een verwaterd compromis, dat wel. Maar een verbetering.
Waarom zoveel jam?quote:Op maandag 21 december 2009 17:12 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regeren is vooruitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door breaky op 22-12-2009 02:44:32 ]Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een raamstaarbaantje waarbij een broodtrommeltje onder de snelbinders mogelijk is.
Verre van. Er komt geen verplichte verzekering, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Van een van de duurste systemen (overheidsuitgaven) naar nog meer overheidsbemoeienis en, voor zover ik mij erin heb verdiept, iets wat lijkt op het Nederlandse model.
Niet wat Barack Obama wilde, niet wat veel Democraten wilden, niet wat veel Amerikanen wilden, maar het is uiteindelijk beter dan niets. Het punt is, denk ik, vooral dat men nu een fundament heeft waarop men kan bouwen. Zo'n 'public option' is nu waarschijnlijker dan zonder compromis, als het ware. Was dit mislukt, dan konden ze weer vijftien jaar wachten op een nieuwe poging.quote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Een verwaterd compromis, dat wel. Maar een verbetering.
Ik heb qua locatie van werken geluk maar voor verreweg de meeste mensen is er wel degelijk een keuze in woon en werklocatiequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een raamstaarbaantje waarbij een broodtrommeltje onder de snelbinders mogelijk is.
Ik blijf niet echt overtuigd. Er zijn toch vooral pork-barrel-projecten opgenomen om iedereen binnen boord te houden, en behalve een belasting op zeer uitgebreide zorgverzekeringen - hetgeen sowieso al een twijfelachtig middel is - lijken er weinig waarborgen dat de kosten van gezondheidszorg, een bijzonder groot probleem in de VS, gedrukt kunnen worden. Publicitair is het wel een grote overwinning voor Obama, dat valt moeilijk te ontkennen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:24 schreef Reya het volgende:
Ik zal eens NYT lezen over wat er nou uiteindelijk uit kwam rollen. Van eerdere versies kon ik niet echt warm worden.
http://www.economist.com/world/unitedstates/displayStory.cfm?story_id=15150424&source=features_box_mainquote:Less politically involved observers also note that it is unprecedented for such a substantive and expensive bill to have been forced through Congress on such a narrow vote. The bill passed the House on a margin of just five votes, and in the Senate it has no safety margin. With no bipartisan support at all, Democrats will be held solely responsible if the reform turns out to be a disappointment. Some studies have suggested that private insurance premiums could rise substantially in response to the new burdens being placed on insurers.
Dienstweigeraars blijven een ware plaag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zag gisteren twee bussen rijden, met tussenpozen van een half uur. Beide voerden de mededeling: ''Geen dienst''.
De volgende dag zou er bonte avond bij Monidique zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Reya's nieuwe kapsel baarde veel opzien, vooral omdat aan zijn manieren niets veranderd was.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Bont maakte de schoonvader van Rock het zeker.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:07 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Rock senior spoorde haar niettemin aan, Salome te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |