Het spijt me. Ik beloof je nog te reageren op je post.quote:
Nee, ik vind samen een huis kopen eerst al klef genoeg. Ik zie ook nog niet echt in welke voordelen trouwen heeft.quote:
Het is je bezegeling van eeuwige liefde, nerd. Het mooiste wat er is!quote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik vind samen een huis kopen eerst al klef genoeg. Ik zie ook nog niet echt in welke voordelen trouwen heeft.
juridisch/economisch zijn er wel voordelen. Maar of dat een reden is om te trouwen..quote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik vind samen een huis kopen eerst al klef genoeg. Ik zie ook nog niet echt in welke voordelen trouwen heeft.
Eeuwige liefde. Dat weet je pas achteraf he.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is je bezegeling van eeuwige liefde, nerd. Het mooiste wat er is!
Hoe is het met jouw eeuwige liefde?quote:
quote:Earth saw clmate chnge4 ions;will cont 2 c chnges.R duty2responsbly devlop resorces4humankind/not pollute&destroy;but cant alter naturl chng
Waar is de oorlog?quote:
Geen garage??quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef Montov het volgende:
Ik ga mijn auto even uitgraven mocht ik morgen toch naar hett werk gaan.
No shit sherlockquote:
http://www.wired.com/wiredscience/2009/12/closest-asteroid-approach-to-earth/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wired%2Findex+(Wired%3A+Index+3+(Top+Stories+2))&utm_content=Google+Readerquote:Even though the asteroid doesn’t look like it’s going to hit Earth, on April 13, 2029, it will come closer to Earth than any other near-Earth object that we know of. It will pass just 18,300 miles above the planet’s surface
Weeralarm. Atsma: Er moet geen weeralarm komen!quote:Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef One_of_the_few het volgende:
Die Joop Atsma is ook een lul met zijn gezeik over weeralarms.
Laat hem lekker ONM kijken, ondertussen grrrooeen roepen en fietsles geven.
Helaas alleen via Paypal. Dus ik sla even over.quote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef voyeur het volgende:
Om vast in de kerstsfeer willen raken moet je dit topic eens lezen en meedoen aan die actie. Het gaat om microkredieten aan ondernemers en je kan al vanaf 25$ meedoen. De Fokusers hebben in korte tijd al voor 50.000$ aan kredieten verschaft. 99% van de tijd krijg je je geld terug, dus het risico is miniem en het geeft een goed gevoel.
Ook erg leuk om zelf uit te zoeken aan wie je je lening gunt. Mooie bezigheid voor de zondagmiddag.
Hij strijdt met Hans van Baalen en Hero Brinkman om de trofee voor de treurigste politicus.quote:Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef One_of_the_few het volgende:
Die Joop Atsma is ook een lul met zijn gezeik over weeralarms.
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 18:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik snipper even een dagje om naar de kapper te gaan
Het is net als bij de mini playbackshow: iedereen wint.quote:Op zondag 20 december 2009 19:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij strijdt met Hans van Baalen en Hero Brinkman om de trofee voor de treurigste politicus.
Wat wordt er toch bedoeld met scholing en ontwikkeling? Dat heb ik nog nergens gezien. En wat zou levensfasegericht personeelbeleid inhouden?quote:Dat komt doordat het merendeel van de schoolleiders denkt dat oudere leraren niet openstaan voor scholing en ontwikkeling. Slechts 15 procent van de scholen voert zogeheten levensfasegericht personeelsbeleid.
Vakantiequote:
Alsof iemand dat krakerskrantje van jullie leest.quote:Op maandag 21 december 2009 12:57 schreef Reya het volgende:
Na veel geglibber ben ik op mijn werk aangekomen. Maar liefst twee collega's hebben ook de moeite genomen.
Jij moet eens opletten hoeveel reuring de oproep tot het bezorgen van gebruikt frituurvet bij Simon Rozendaal teweeg zal brengen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof iemand dat krakerskrantje van jullie leest.
Deze week had voor mij eigenlijk ook een verkapte vakantie moeten zijn, maar helaas zit ik tot over m'n oren in het werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |