Een karretje in een supermarkt is voor burgers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Handig als je een karretje wil bij de supermarkt of diy-winkel
Je mag Rock daar niet teveel mee confronteren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Een karretje in een supermarkt is voor burgers.
Kerst is toch voor reflectie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Je mag Rock daar niet teveel mee confronteren.
Ik denk dat het aan mijn angst voor volwassen worden ligt. Zo kar impliceert toch kinderen, konijn, goudvis etc. De horror. Kazig.quote:
Je bent gewoon bang voor burgerlijkheid, bonus kaartjes en aldi-taferelen. Heeft niks met volwassen worden te maken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan mijn angst voor volwassen worden ligt. Zo kar impliceert toch kinderen, konijn, goudvis etc. De horror. Kazig.
Ik heb een bonuskaartquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:02 schreef breaky het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor burgerlijkheid, bonus kaartjes en aldi-taferelen. Heeft niks met volwassen worden te maken!
Tegen de muur met dat soort mensen, zeg ik altijd maar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb een bonuskaart![]()
Ik ben er bang voor dat ik later vrienden ga mailen over hoe 'baldadig' mijn kind wel niet is. Of dat ze 'extreem ver in haar ontwikkeling is voor haar leeftijd'. Dat soort grappen.
Overigens prima als mensen het fijn vinden om te doen en te hebben.
Lang leve het mandjequote:Op zaterdag 19 december 2009 14:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Een karretje in een supermarkt is voor burgers.
Mijn bezwaren jegens eugenetica worden door confrontaties met dergelijke sujetten inderdaad tijdelijk wat naar de achtergrond gedrongen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tegen de muur met dat soort mensen, zeg ik altijd maar.
puberquote:
Juist, klef geneuzel geen ruimte geven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tegen de muur met dat soort mensen, zeg ik altijd maar.
Tja...ik probeer het af te houden maar ik geloof dat mijn vrouw niet langer kan wachten. Met kindjes dan. In een poging om toch wat van mijn iele zelfstandigheid te behouden heb ik maar een motor gekocht: Het ultieme mannelijke vervoermiddel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb een bonuskaart![]()
Ik ben er bang voor dat ik later vrienden ga mailen over hoe 'baldadig' mijn kind wel niet is. Of dat ze 'extreem ver in haar ontwikkeling is voor haar leeftijd'. Dat soort grappen.
Overigens prima als mensen het fijn vinden om te doen en te hebben.
Wat voor exemplaar heeft u aangeschaft?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef breaky het volgende:
[..]
Tja...ik probeer het af te houden maar ik geloof dat mijn vrouw niet langer kan wachten. Met kindjes dan. In een poging om toch wat van mijn iele zelfstandigheid te behouden heb ik maar een motor gekocht: Het ultieme mannelijke vervoermiddel!
Die bankiers laten wel graag zeepjes vallen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ceo's waarschuwen voor nieuwe zeepbel
FRANKFURT - De topmannen van Allianz, de grootse verzekeraar van Europa, en ThyssenKrupp, Duitslands grootste staalbedrijf, waarschuwen dit weekeinde onafhankelijk van elkaar voor nieuwe zeepbellen die zij zien ontstaan in wereldomvattende markten.
''We zijn op dit moment bezig de volgende financiële zeepbel te financieren'', zei topman Michael Diekmann van Allianz in een kranteninterview. ''Waarom er niks is veranderd? Omdat er veel goedkoop geld is. Daardoor kunnen investeerders grotere risico's nemen.'' Volgens Diekmann zou de Europese Centrale Bank (ECB) de rentetarieven in 2010 langzaamaan moeten verhogen.
Bestuursvoorzitter Ekkehard Schulz van ThyssenKrupp maakt zich zorgen over de grondstoffenmarkt, zei hij in een interview, dat zondag volledig gepubliceerd wordt. ''Dat is waar de nieuwe bubble de kop opsteekt.'' Volgens Schulz staat de markt voor grondstoffen bloot aan ''gokkers''. ''Mijn angst is dat we na de vastgoedzeepbel nu een grondstoffenzeepbel krijgen.'' (ANP)
Ducati met sneeuwkettingen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef breaky het volgende:
Tja...ik probeer het af te houden maar ik geloof dat mijn vrouw niet langer kan wachten. Met kindjes dan. In een poging om toch wat van mijn iele zelfstandigheid te behouden heb ik maar een motor gekocht: Het ultieme mannelijke vervoermiddel!
Een rood communistisch exemplaar met maar liefst 125 ccquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat voor exemplaar heeft u aangeschaft?
Je mannelijke zelfstandigheid is 125cc?quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef breaky het volgende:
[..]
Een rood communistisch exemplaar met maar liefst 125 cc
Misschien een idee om je kilo's aan kleingeld mee te nemen naar de kroeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:00 schreef Monidique het volgende:
Ik moet minder vaak in de kroeg briefjes gebruiken; ik heb nu 111 euro aan kleingeld hier liggen. Waarvan dertig in een- en twee-euro-munten.
Nee. Ik mag toch wel vragen wat voor exemplaar de man rijdt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Reya het volgende:
Rijd je motor, Rock?
het is iig een vervoersmiddel!quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef breaky het volgende:
[..]
FAIL.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, Johndope. Ik zal morgen een serieuze reactie posten.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef breaky het volgende:
[..]
Zelfs sportplaatjes heeft last van kutcookiesquote:Op zondag 20 december 2009 12:12 schreef Morbidique het volgende:
[..]
Het vond toch niet plaats in Israel, ongelooflijk dwaallicht dat je er bent?
Heuj, humor. Is er iets van een FOKserver ofzo? Ik heb net gans den ochtend een Epic wor mod gespeeld..quote:
Dat is een mooie brommer.quote:
Ben je nu teleurgesteld?quote:
Ja!quote:Op zondag 20 december 2009 13:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben je nu teleurgesteld?
Het spijt me. Ik beloof je nog te reageren op je post.quote:
Nee, ik vind samen een huis kopen eerst al klef genoeg. Ik zie ook nog niet echt in welke voordelen trouwen heeft.quote:
Het is je bezegeling van eeuwige liefde, nerd. Het mooiste wat er is!quote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik vind samen een huis kopen eerst al klef genoeg. Ik zie ook nog niet echt in welke voordelen trouwen heeft.
juridisch/economisch zijn er wel voordelen. Maar of dat een reden is om te trouwen..quote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik vind samen een huis kopen eerst al klef genoeg. Ik zie ook nog niet echt in welke voordelen trouwen heeft.
Eeuwige liefde. Dat weet je pas achteraf he.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is je bezegeling van eeuwige liefde, nerd. Het mooiste wat er is!
Hoe is het met jouw eeuwige liefde?quote:
quote:Earth saw clmate chnge4 ions;will cont 2 c chnges.R duty2responsbly devlop resorces4humankind/not pollute&destroy;but cant alter naturl chng
Waar is de oorlog?quote:
Geen garage??quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef Montov het volgende:
Ik ga mijn auto even uitgraven mocht ik morgen toch naar hett werk gaan.
No shit sherlockquote:
http://www.wired.com/wiredscience/2009/12/closest-asteroid-approach-to-earth/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wired%2Findex+(Wired%3A+Index+3+(Top+Stories+2))&utm_content=Google+Readerquote:Even though the asteroid doesn’t look like it’s going to hit Earth, on April 13, 2029, it will come closer to Earth than any other near-Earth object that we know of. It will pass just 18,300 miles above the planet’s surface
Weeralarm. Atsma: Er moet geen weeralarm komen!quote:Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef One_of_the_few het volgende:
Die Joop Atsma is ook een lul met zijn gezeik over weeralarms.
Laat hem lekker ONM kijken, ondertussen grrrooeen roepen en fietsles geven.
Helaas alleen via Paypal. Dus ik sla even over.quote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef voyeur het volgende:
Om vast in de kerstsfeer willen raken moet je dit topic eens lezen en meedoen aan die actie. Het gaat om microkredieten aan ondernemers en je kan al vanaf 25$ meedoen. De Fokusers hebben in korte tijd al voor 50.000$ aan kredieten verschaft. 99% van de tijd krijg je je geld terug, dus het risico is miniem en het geeft een goed gevoel.
Ook erg leuk om zelf uit te zoeken aan wie je je lening gunt. Mooie bezigheid voor de zondagmiddag.
Hij strijdt met Hans van Baalen en Hero Brinkman om de trofee voor de treurigste politicus.quote:Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef One_of_the_few het volgende:
Die Joop Atsma is ook een lul met zijn gezeik over weeralarms.
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 18:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik snipper even een dagje om naar de kapper te gaan
Het is net als bij de mini playbackshow: iedereen wint.quote:Op zondag 20 december 2009 19:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij strijdt met Hans van Baalen en Hero Brinkman om de trofee voor de treurigste politicus.
Wat wordt er toch bedoeld met scholing en ontwikkeling? Dat heb ik nog nergens gezien. En wat zou levensfasegericht personeelbeleid inhouden?quote:Dat komt doordat het merendeel van de schoolleiders denkt dat oudere leraren niet openstaan voor scholing en ontwikkeling. Slechts 15 procent van de scholen voert zogeheten levensfasegericht personeelsbeleid.
Vakantiequote:
Alsof iemand dat krakerskrantje van jullie leest.quote:Op maandag 21 december 2009 12:57 schreef Reya het volgende:
Na veel geglibber ben ik op mijn werk aangekomen. Maar liefst twee collega's hebben ook de moeite genomen.
Jij moet eens opletten hoeveel reuring de oproep tot het bezorgen van gebruikt frituurvet bij Simon Rozendaal teweeg zal brengen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof iemand dat krakerskrantje van jullie leest.
Deze week had voor mij eigenlijk ook een verkapte vakantie moeten zijn, maar helaas zit ik tot over m'n oren in het werk.quote:
Ik ook helaas. Deze week dan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze week had voor mij eigenlijk ook een verkapte vakantie moeten zijn, maar helaas zit ik tot over m'n oren in het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |