*nominatie voor meest intelligente userquote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is een verschil van dag en nacht. Verschil tussen high society en het proletariaat.
Ik speelde alleen om met die gebouwtjes te spelen, ik was nog jongquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is het spel vrij suf. Heb je geen leuke verdeling onderling is er voor sommige medespelers niets aan.
Uit je dip tip op Woensdagquote:
Ik heb de welbekende schijn tegen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*nominatie voor meest intelligente user
jij hebt toch ook gewoon op 20-12 kerstvakantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar weken... 2 of 3, dat weet ik eigenlijk niet precies
Kerstvakantie![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
crv jij zit thuis tot 4 januari?
DJ PAUL DJ PAULquote:
Omdat bananensap.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
waarom had ik trouwens bijd de lapo geen knopje volgend deel, maar als ik het gesloten topic opnieuw open dan wel ???
Ja dat heb ik ook altijd, geen idee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
waarom had ik trouwens bijd de lapo geen knopje volgend deel, maar als ik het gesloten topic opnieuw open dan wel ???
moet je eerst even F5 doenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
Moet je even refreshen en naar laatste pagina gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
die komt vrijdag hierheenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zit je dan niet in nederland bij je vrouw
ow is dat handig?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je eerst even F5 doen
Yupquote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij hebt toch ook gewoon op 20-12 kerstvakantie?
Ja prima feature toch?quote:
Jaaa, geweldig spel! Ik kreeg constant tweelingenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind levensweg ook altijd leuk.... Ik was altijd getrouwd en had 4 kinderen
nee de 28e dan gaan we samen weer even naar NL, ik MOET O&N in NL vieren van mijn buurjongetjes daarquote:
Party en co, dat was zulks een faalspelquote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Wij speelden levensweg nooit.Het was meestal Triviant of Party en co
Niet toen ik 12 was.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Party en co, dat was zulks een faalspel
Ook leukquote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Wij speelden levensweg nooit.Het was meestal Triviant of Party en co
ik faalquote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar 1,5 week hoor
Jij met je 2-3 weken
oooooooow....quote:Op woensdag 8 december 2010 15:39 schreef crv het volgende:
[..]
nee de 28e dan gaan we samen weer even naar NL, ik MOET O&N in NL vieren van mijn buurjongetjes daar
quote:
ik ben haar baas (kuch)quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow....
je vrouw hebt dan ook veel vakantiedagen. Mijn baas zou dat echt nooit goed vinden, eerst 4-5? weken op vakantie en dan nog eens 3 weken vakantie
Geef mij ook zo baas
ooooooow sorryquote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben haar baas (kuch)
Nee, ze is arbeidsongeschikt, dus flexibel in der tijd
Ik spijbel nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarvan je 1 dag gaat spijbelen
quote:
Maandag tochquote:
huis in NL moet ook bijgehouden worden, maar ze is elke maand minimaal 2 weken hierquote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooow sorry
Waarom is ze dan niet bij jou
Lekker rebels, lekker Ferris Buellers day of.quote:
sssst, de politie zit me op de hielenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je zei vanmorgen dat je naar school moest maandag
rot voor jequote:
Dus 2 om 2???quote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef crv het volgende:
[..]
huis in NL moet ook bijgehouden worden, maar ze is elke maand minimaal 2 weken hier
Oooooooooow okquote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
sssst, de politie zit me op de hielen
nee, krijgen het niet verkocht dankzij de afgelopen kabinetten. Huizenmarkt is de afgelopen jaren compleet doodgelegdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus 2 om 2???
Damn lijkt me vreselijk irritant.
Wil je ooit nog terug naar Nederland, omdat je je huis in Nederland hebt?
3,5quote:
quote:
Maar een beetje Spaans zeker?quote:
lijkt wel kruisverhoorquote:
Dit heeft helemaal niets te maken met de arrestatie van Julian Assange of het conflict met Wikileaks. i assure you.quote:
Nou maak je borst maar natquote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef crv het volgende:
[..]
nee, krijgen het niet verkocht dankzij de afgelopen kabinetten. Huizenmarkt is de afgelopen jaren compleet doodgelegd
schweizerdutsch beheers ik niet goedquote:
ich auchquote:
Schweizerdutsch is wat?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
schweizerdutsch beheers ik niet goed
dus Duits engels NL en beetje frans
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Crv, wat is de kleur van je tandenborstel?
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Graseter het volgende:
crv waar was je gisteravond rond 17.00?
quote:
Mijn vraag was ook serieus.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben een heel serieus geintresseerd gesprek aan het aangaan en jullie vragen naar sokken en tandenborstels
als je het leegzet heb je kans op krakers en 2 "grote" huizen kan ik me niet veroorloven. nu is het financieel nog te redden. Als alles goed gaat, dan kom ik in 2012 wat ruimer in de pegels en dan is het misschien wel haalbaarquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou maak je borst maar natHet wordt volgend jaar nog erger
Maar heb je dan zoooo groot huis dat het helemaal onderhouden moet worden???
Hoezo is dat niet interessant? Ik heb pen en papier gereed.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben een heel serieus geintresseerd gesprek aan het aangaan en jullie vragen naar sokken en tandenborstels
Mijn vraag was serieusquote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
grijsquote:
nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
thuisquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Graseter het volgende:
crv waar was je gisteravond rond 17.00?
blauw-witquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Crv, wat is de kleur van je tandenborstel?
nee, nvtquote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
crv heb je wel eens op een kameel gereden? Zoja hoe heette die kameel en welke kleur was hij?
Wat vroeg je ook al weerquote:
Ja grote kans dat Graseter het gaat kraken jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef crv het volgende:
[..]
als je het leegzet heb je kans op krakers en 2 "grote" huizen kan ik me niet veroorloven. nu is het financieel nog te redden. Als alles goed gaat, dan kom ik in 2012 wat ruimer in de pegels en dan is het misschien wel haalbaar
Welke talen hij spreekt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat vroeg je ook al weer
[..]
Ja grote kans dat Graseter het gaat kraken ja
Kan je het niet verhuren dan???
En zitten er wel eens remsporen in je onderbroek?quote:
Zewa softquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En zitten er wel eens remsporen in je onderbroek?
geen meningquote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Crv, wat vind je van het feit dat de stad Straatsburg eigenlijk niet echt weet wat ie wil?
niet geadresseerd dus die is voor Bennyquote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
Heb je wel eens een konijnenhok getimmerd en wat vind je van de kleur groen? Hoe vaak gaat een draaimolen om zijn as per minuut?
Benny mag het ook zeggenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
niet geadresseerd dus die is voor Benny
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef iBenny het volgende:
crv, als de treinen in Zwitserland te laat komen is dat dan net zo slecht als in Nederland of zijn de Nederlandse treinen net zo slecht als in Zwitserland?
quote:
Zwitserlandquote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Laatste vraag denk ik. Identificeer je je meer met Frankrijk of Duitsland?
Dat land vergeet ik altijd.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
crv mag ik ook nog antwoord op mijn serieuze vraag
Kan je het niet verhuren dan???
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En zitten er wel eens remsporen in je onderbroek?
quote:
Dudequote:
quote:
sorry gemistquote:
ja daar heb je iets tegen geloof ik hequote:
Mijn oma heeft nog geld tegoed van Zwitserland.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef crv het volgende:
[..]
ja daar heb je iets tegen geloof ik he
Gaarnequote:
Hoe vet zou dat zijn, rijdend door de straten van Brakel.quote:
is die APK gekeurd ?quote:
Mag ik nietvan de bankquote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
sorry gemist![]()
Nee dat mag niet van de bank![]()
waarschijnlijk omdat ik gewoon nog braaf de hypotheek kan betalen. Misschien moet ik daar maar eens mee stoppen
opvragen danquote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn oma heeft nog geld tegoed van Zwitserland.
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
[..]
Hoe vet zou dat zijn, rijdend door de straten van Brakel.
Geen idee, lijkt me niet.quote:
Brabant rondtoeren met zijn 3e, alles kapot makenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
, dat lijkt me wel fucking vet keer met zo'n ding rijden
.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Brabant rondtoeren met zijn 3e, alles kapot maken
Gmtaquote:
de hypotheek zat bij IMAC of zo en die is ondertussen overgenomen door een andere bank.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag ik nietvan de bank
Wat is dat nou weer voor onzinWelke bank zit je
En zeg geen rabo, want dat kan no way zo zijn
Want die regels ken ik niet
dan mag het ook nietquote:
Mooie glimmende jack en nerts in de nek. Propzquote:
Kijk die hand tussen die arm van die rechterquote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mooie glimmende jack en nerts in de nek. Propz
waarom danquote:
quote:
Ow nou ik zou zo mijn huis te huur kunnen zettenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
de hypotheek zat bij IMAC of zo en die is ondertussen overgenomen door een andere bank.
Echter, het schijnt dat alle banken zo afhoudend zijn daarin. officieel is de wetgeving verruimd, maar banken geven nog steeds maar mondjesmaat toestemming. Alleen als dreigt dat je niet meer kunt betalen dan geven ze toestemming
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even nog een uurtje werken...
Bye
geloof dat de rabo idd een van de "makkelijkere is, maar ja daar heb ik geen hypo bij en overzetten worden ze ook niet bang van want dan rekenen ze gewoon een boeterentequote:Op woensdag 8 december 2010 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow nou ik zou zo mijn huis te huur kunnen zetten![]()
Rabobank
quote:
werk zequote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even nog een uurtje werken...
Bye
quote:
Omdat ik iets leuk vond, of lach jij zomaar?quote:
nee maar als je het deelt kunnen we misschien meelachen of mag dat nietquote:Op woensdag 8 december 2010 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik iets leuk vond, of lach jij zomaar?
werk zequote:
quote:
DEEY IZZ GAAY!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk die hand tussen die arm van die rechter
Knoerhard en volledig losquote:
quote:
wanneer loopt je hypotheek af?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:06 schreef crv het volgende:
[..]
geloof dat de rabo idd een van de "makkelijkere is, maar ja daar heb ik geen hypo bij en overzetten worden ze ook niet bang van want dan rekenen ze gewoon een boeterente
Ik ook, hij is zo Lennyquote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb 'm één keer gezien. Ik vind hem zo goed hè
quote:
iets van 25 jaar, hadden hem in 2004 vastgezet op 4,x % of zoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer loopt je hypotheek af?
Want als je rente bijvoorbeeld vast staat tot volgend jaar november ofzoiets. Dan is je boeterente echt minimaal en zou je dat gewoon mee kunnen financieren
Ja heb ze ook gezien, echt bizar.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:22 schreef crv het volgende:
hmmm vindt net een artikel met foto's van die ramp op de brug in Phnom penh, Cambodja. ziet er niet echt goed uit
watquote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
iets van 25 jaar, hadden hem in 2004 vastgezet op 4,x % of zo
niet gelijk hoor, maar op dat moment leken de rentes omhoog te gaan dus hebben we besloten voor een vaste last.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
watJe hebt je hypotheek gelijk 25 jaaar vast gezet?
Ow is de eerste keer dat ik dat zieSorry
moet je nu alweer poepenquote:
en dan te bedenken dat we daar vlakbij zijn geweest (brrrr)quote:Op woensdag 8 december 2010 16:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb ze ook gezien, echt bizar.
quote:
bel 0900-ALQAIDAquote:Op woensdag 8 december 2010 16:38 schreef Graseter het volgende:
ralf komt naar het glazen huis._! Dood aan hem.
Welke dag?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:38 schreef Graseter het volgende:
quote:
Erg gebeuren hier enkel leuke dingenquote:
aids op pootjesquote:Op woensdag 8 december 2010 16:44 schreef -Miauw- het volgende:
Wie is Ralf?
Hoi lalalaLaysa, hoi Lutte
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Erg gebeuren hier enkel leuke dingen
Met tapschoentjes aanquote:
quote:
wie?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:38 schreef Graseter het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mijn collega is morgen en overmorgen vrij, 2 dagen alleenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook naar huis
Nog 20 minuutjes ofzo
Ik zit weer helemaal alleen
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben al thuis! Dus nu ga ik even mijn belofte waarmaken.
Herkenbaar, zit 3 dagen in de week alleen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook naar huis
Nog 20 minuutjes ofzo
Ik zit weer helemaal alleen
Ik iedere dag, mijn collega werkt maar 3 uurtjesquote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Herkenbaar, zit 3 dagen in de week alleen.
Heyyyyquote:
Ik niet, ik wil gewoon iemand slaanquote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil bemind worden.. GRRR
#dure-sextalk
SM is ook spannendquote:Op woensdag 8 december 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil gewoon iemand slaan
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef iBenny het volgende:
Crv, mijn trein was te vroeg... woon ik nu in Zwitserland?
Nee, ik zou het graag doen maar mijn vrije weekend komt eraan, en daar heb ik erg veel zin in, maar alleen bij jou doen dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kan je de tijd niet ff naar dinsdag door draaien?
Jeweetquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil gewoon iemand slaan
Lasagna goed?quote:
Alleen bij mij is okan....ik ben het spuugzatquote:Op woensdag 8 december 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik zou het graag doen maar mijn vrije weekend komt eraan, en daar heb ik erg veel zin in, maar alleen bij jou doen dan?
ik ga lekker uit etenquote:
Snap ik lieffie, maar je bent er bijna, nog heel even volhoudenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alleen bij mij is okan....ik ben het spuugzat
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alleen bij mij is okan....ik ben het spuugzat
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Snap ik lieffie, maar je bent er bijna, nog heel even volhouden![]()
En dan 6 weken slapenquote:
hoezo, doe je dan je villa-string aan ?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo, doe je dan je villa-string aan ?
De wattus?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef crv het volgende:
[..]
Primaquote:
Nee dat nietquote:
Goede kokkin welquote:
Miran heeft een Spanje string, mijn hooliequote:
Dat is viesquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran heeft een Spanje string, mijn hoolie
Waarom doet jouw mams dan niet wat lekkers koken?quote:
Voor Patje altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran heeft een Spanje string, mijn hoolie
quote:
Mijn mama is op sgool tog xDquote:Op woensdag 8 december 2010 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom doet jouw mams dan niet wat lekkers koken?
[..]
Voor Patje altijd
[..]
Whehehehehequote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Laysa het volgende:
Straks was ik alles af en pak ik alle pan in....heof ik niet meer te koken![]()
Werkelijk, dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
O gisteren bij die Arena, je had ons moeten horen![]()
dat weet ik toch nietquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
O gisteren bij die Arena, je had ons moeten horen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHH
Miss Saigon komt terug in 2011-2012..dat ga ik zien
Ik ook niet, mijn ene hand is stijf bevrorenquote:
Ik ook, ik moest het vuil van me af schrobbenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet
als ik nu wat mocht eten dan zou ik naar de winkels gaan, verse hamburgers halen en broodjes, en een lekker broodje hamburger maken
[..]
Ik schaamde dat ik in de buurt was
stijfquote:Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn ene hand is stijf bevroren
Ja stijf, als in hard en kloppendquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest het vuil van me af schrobben
quote:
Ik neem opquote:
hoezo nou weer kut ???quote:
Met de assistente van dokter van der Ploehoegggquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Met de assistente van dokter van der Ploehoeggg
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Met de assistente van dokter van der Ploehoeggg
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga mijn pc afsluiten
Reepje eten
Sporten
Badderen
En misschien kom ik daarna nog wel even koekeloeren
Ik wil ook badderenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga mijn pc afsluiten
Reepje eten
Sporten
Badderen
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga mijn pc afsluiten
Reepje eten
Sporten
Badderen
Liever niet zegquote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef crv het volgende:
lees net dat het weer gaat sneeuwen bij jullie [ afbeelding ]
Haha net een popquote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef crv het volgende:
nijlpaardje geboren Basel, kjoete
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef crv het volgende:
nijlpaardje geboren Zoo Basel, kjoete
[ afbeelding ]
HAHAH WAT EEN LIEFE BEEBIE FARKEN!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef crv het volgende:
nijlpaardje geboren Zoo Basel, kjoete
[ afbeelding ]
Godver, de koffie kwam mijn neus uitquote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
HAHAH WAT EEN LIEFE BEEBIE FARKEN!
Da moe niequote:Op woensdag 8 december 2010 17:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Godver, de koffie kwam mijn neus uit
Je moet het ook in je neus gietenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Godver, de koffie kwam mijn neus uit
Ik giet niks in mijn neus. Behalve die ene keer dat ik coke probeerde te snuiven, maar de ijsblokjes blokkeerden mijn neusgatquote:Op woensdag 8 december 2010 17:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je moet het ook in je neus gieten
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik giet niks in mijn neus. Behalve die ene keer dat ik coke probeerde te snuiven, maar de ijsblokjes blokkeerden mijn neusgat
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik giet niks in mijn neus. Behalve die ene keer dat ik coke probeerde te snuiven, maar de ijsblokjes blokkeerden mijn neusgat
coke komt alleen uit mijn neusgat.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
En dat doet zo'n pijnquote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
coke komt alleen uit mijn neusgat.
Veel plezierquote:
Dat kloptquote:
Doeiquote:Op woensdag 8 december 2010 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga richting huis, hopen dat ik internet heb. Zoja tot straks en anders laat ik via wel iets van me horen
Doein
Al gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |