KAFFEEEEE!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Bart en ik kunnen op commando een Toyota reclame reproduceren.
Tossoquote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef JJH het volgende:
Ik ga even 10 minuten wat cijfertjes excel injagen. Tot zo.
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:48 schreef Kally het volgende:
Ik wil ook koffie, en vanavond ga ik denk ik niet op de laptop, boom moet nog en vroeg slapen
Hoi als je toch bezig bentquote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef JJH het volgende:
Ik ga even 10 minuten wat cijfertjes excel injagen. Tot zo.
Ik stuur wel foto van de boomquote:
Hoinquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:52 schreef Kally het volgende:
Aangezien ik koffie wilde heb ik maar soep gepakt, heerlijk mijn logica
Hoin.quote:
quote:
Zo gaat het ook met eten, als ik zeg ik eet spinazie wordt het lasagna ofzoquote:
Pizza wordt pannenkoeken?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo gaat het ook met eten, als ik zeg ik eet spinazie wordt het lasagna ofzo
quote:
Dat lied is pure lobi voor m'n oortjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Sjefrie, hoe vind je dat nummer wat ik je stuurde gisteren? Mijn internet viel toen ineens uit en heb heel de avond geen internet meer gehad
Geen internet?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Sjefrie, hoe vind je dat nummer wat ik je stuurde gisteren? Mijn internet viel toen ineens uit en heb heel de avond geen internet meer gehad
zEh horror!quote:
Of andersomquote:
Facturen naar opdrachtgevera, met ritten bestanden enzulksquote:
Ja ofniet, heerlijk nummerquote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat lied is pure lobi voor m'n oortjes.
Ik wil meequote:Op woensdag 8 december 2010 11:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn kaarten voor het Paintballen zijn binnen
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn kaarten voor het Paintballen zijn binnen
quote:
Die was wel vet jaquote:
Wanneer?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had beloofd dat Simone meeging, want
Maar, we kunnen er een Paintballmeet van maken.. als ik meer mensen wil meenemen, kan dat voor 22.50 p.p i.p.v 27.50
Het is in Amsterdam, en op een zondag, van 11.00 tot 17.00
'Een zondag' kan misschien. Maar om de week.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had beloofd dat Simone meeging, want
Maar, we kunnen er een Paintballmeet van maken.. als ik meer mensen wil meenemen, kan dat voor 22.50 p.p i.p.v 27.50
Het is in Amsterdam, en op een zondag, van 11.00 tot 17.00
Harstikke leuk met deze temperatuur.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
'Een zondag' kan misschien. Maar om de week., en met iets betere temperturen.
Als je me daarna maar opwarmt!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Harstikke leuk met deze temperatuur.
Lekker op de bevroren grond storten.
Vraag maar aan Hans.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je me daarna maar opwarmt!
Ik op jouw schoot, dat warmt pas op!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een laptop op schoot, dat warmt ook op.
Dat warmt alleen m'n penis op.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik op jouw schoot, dat warmt pas op!
toitoitoiquote:
quote:
Deze maand is in 2010.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef Kally het volgende:
Kittykat ik kan deze maand niet, neem maar iemand anders mee
Dat is vervelend, beterschapquote:Op woensdag 8 december 2010 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het met de verkoudheid flink te pakken.Kon niet normaal slapen en ben nu mijn stem kwijt aan het raken.
ik had 2011 gemistquote:
Ik zeg sleur hem je kantoor in en geef hem chocoladequote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef -Miauw- het volgende:
Kalmone, het is echt zo'n breedgeschouderde, lange surfdude. Ik denk dat hij 19 jaar en 3 maanden is![]()
Dank je. Moet helpen! Heb op m'n rug geslapen met veel kussens in m'n rug. Ongelooflijk dat ik nog in slaap gevallen ben.quote:
Okquote:Op woensdag 8 december 2010 12:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan je nog niet missen want het is 2010.
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg sleur hem je kantoor in en geef hem chocolade
Ja en ach 19, voel je niks vanquote:Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Some nice sweet spicy hot chocolate
quote:
Lijkt me niet echt iets positiefs, als je niks van hem voelt.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn baas stond achter me toen ik dit typte. Ik heb een knalrood hoofd, dat heb ik niet zo snel![]()
![]()
Dat voel je welquote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt iets positiefs, als je niks van hem voelt.
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn baas stond achter me toen ik dit typte. Ik heb een knalrood hoofd, dat heb ik niet zo snel![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehequote:Op woensdag 8 december 2010 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Kerststal, die wil ik ooK!!!
Show je kerstboom en andere kerstmeuk!
Wtfquote:Op woensdag 8 december 2010 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Kerststal, die wil ik ooK!!!
Show je kerstboom en andere kerstmeuk!
nou als zelfs je baas achter je staat, zou ik er voor gaan hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou als zelfs je baas achter je staat, zou ik er voor gaan hoor
Neequote:Op woensdag 8 december 2010 12:26 schreef Graseter het volgende:
miauw, is de burgemeester van amsterdam jouw baas?
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou als zelfs je baas achter je staat, zou ik er voor gaan hoor
Dit dusquote:
Welkom thuisquote:
jaquote:
Niks ergs, cijfertjes dansen voor me ogenquote:
Okee, dan moet je inderdaad even wat anders doen. ALs ik te lang heb gesudoku-ed zie ik ook altijd zo'n schema voor mequote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks ergs, cijfertjes dansen voor me ogen
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks ergs, cijfertjes dansen voor me ogen
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[..]
Niksquote:
Dat zijn geen leuke dingenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef Kally het volgende:
Mijn ex-man belt net, zijn tante wordt in slaap gehouden tot haar hart het begeeft, pfff
Zoquote:Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef Kally het volgende:
Mijn ex-man belt net, zijn tante wordt in slaap gehouden tot haar hart het begeeft, pfff
Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef Kally het volgende:
Nee en ze gaan nogal achter elkaar daar nu, dat is triest, is toch ook mijn familie geweestquote:
Jeetje, heftigquote:Op woensdag 8 december 2010 12:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en ze gaan nogal achter elkaar daar nu, dat is triest, is toch ook mijn familie geweest
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:05 schreef Kally het volgende:
Ah met mij gaat het wel, maar de jongens snappen dat allemaal wat minder.
En grof gezegd die ex zal dit wel weer als excuus gebruiken om ze minder te zien, ja dat klinkt hard maar ik spreek uit ervaring
Oh naar Siepquote:Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef Kally het volgende:
ok is goedquote:Op woensdag 8 december 2010 13:15 schreef Kally het volgende:
Ik geef die kussen door aan de jongens oke?
Ik heb ze minder hard nodig
Prima, paar extra erbijquote:Op woensdag 8 december 2010 13:15 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:15 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ga even huishoudelijk bezig, tot laters
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ga even huishoudelijk bezig, tot laters
Ik doe CityVille.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik al vanaf het begin niet, daarom speel ik nu My City, zit ik te FOK!en en whatsappen.
Is dat beschikbaar voor de telefoon die door een bedrijf is gemaakt dat een appel in het logo heeft?quote:
http://apps.facebook.com/cityville/ Probeer het uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is dat beschikbaar voor de telefoon die door een bedrijf is gemaakt dat een appel in het logo heeft?
ik krijg anders heul geen berichtenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik al vanaf het begin niet, daarom speel ik nu My City, zit ik te FOK!en en whatsappen.
Net wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
ik krijg anders heul geen berichten
Wanneer?quote:
Van welke website?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
Weet iemand wat het 'bouncepercentage' van een website is?
Ja. Dat is het aantal personen dat op jouw site is gekomen en direct weer is vertrokken.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:01 schreef Graseter het volgende:
Bouncepercentage van mijn site is 62,22%
ik al vanaf 13:32 geen bericht meer gezien!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
ik krijg anders heul geen berichten
Oh een pagina van mijn werkquote:
OMGquote:Op woensdag 8 december 2010 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Dat is het aantal personen dat op jouw site is gekomen en direct weer is vertrokken.
Dat van ons is veel hogerquote:Op woensdag 8 december 2010 14:01 schreef Graseter het volgende:
Bouncepercentage van mijn site is 62,22%
Weigeringspercentage == Bouncepercentagequote:Op woensdag 8 december 2010 14:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh een pagina van mijn werk
[..]
OMGik wist het!
Thanks!
En het weigeringspercentage? Het aantal mensen dat weigert de site te bezoeken?
Oh wacht, ik bedoel het uitstappercentagequote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weigeringspercentage == Bouncepercentage
toch?
Het was 50,1% bij ons, gemiddeld geloof ik. Volgens mij is het op bepaalde pagina's 70%quote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is knap want er staat geen reet op mijn site.
Ik al veel langer niet maar goed tis weer duidelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik al vanaf 13:32 geen bericht meer gezien!
Kusje op je whatsapp.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik al veel langer niet maar goed tis weer duidelijk
Nee dank jequote:
ik kreeg een vraag over een spel.... we cityquote:Op woensdag 8 december 2010 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik al veel langer niet maar goed tis weer duidelijk
Omg kijk PI, as if I carequote:Op woensdag 8 december 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kreeg een vraag over een spel.... we city
Ik heb gezegd dat hij we rule en we farm moest downloaden en daarna werd het stil
Kattenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef MissBitchy het volgende:
Niet storen![]()
[ afbeelding ]
Hoe lui kun je zijn?
Dit is de jongste van het stel, zes maanden nu. Heb er zeven rondlopen, oudste is 16quote:
Dat zijn de leuke herinneringen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
Monopoly, brings back memories
Broerlief die niet kon winnen dus spel door de kamer
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef MissBitchy het volgende:
Niet storen![]()
[ afbeelding ]
Hoe lui kun je zijn?
Ik kwam gisteren een foto van jouw Devil tegen op mijn laptopquote:
Niet storen![]()
[ afbeelding ]
Hoe lui kun je zijn?
Awwquote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef MissBitchy het volgende:
Niet storen![]()
[ afbeelding ]
Hoe lui kun je zijn?
Niet storen![]()
[ afbeelding ]
Hoe lui kun je zijn?
Haha ja oh die, die is leukquote:Op woensdag 8 december 2010 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een foto van jouw Devil tegen op mijn laptop![]()
Ze deed schattig in het vogelhuisje
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef Zeroku het volgende:
Oeh, dadelijk nog ff leren. Ik loop voor op schema.
Dat is mijn grijze vest dat een beetje overbelicht isquote:Op woensdag 8 december 2010 14:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
![]()
Lijkt wel alsof het heel slecht is uitgeknipt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef Kally het volgende:
Heb gelukkig nog twee wekenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef Kally het volgende:
Dank je wel Benny en Duz
En MB, ik wil zo lui zijn
Dank je crvquote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef crv het volgende:
[..]
sterkte Kally, ook voor je kids. zoals je al zegt, het is weer december.
quote:
Niet storen![]()
[ afbeelding ]
Hoe lui kun je zijn?
Pfff, studiepikquote:
Jaaaa, niks is veiligquote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Is die van jou ook zo'n druktemaker?
Werkelijk, het blijven aparte beestenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef crv het volgende:
[..]
moet gelijk even terugdenken aan onze laatste vakantieweek (phuket). Wij liepen altijd naar de foodmarket om te eten en bij een lokale tailor voor de deur lag der ook elke avond hun poes te maffen. heb hem 6 dagen gezien altijd een ander standje maar nooit in beweging
Jij voelt dat he?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, geschikt nummer als je al in zo'n bui bent![]()
Bekend iets dusquote:
2 rode en 1 zwarte, mijn god waar ben ik aan begonnenquote:
Alhoewel ik ze soms ook wel eens achter het behang kan plakken, zou ik ook niet zonder kunnenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Kally het volgende:
[..]
2 rode en 1 zwarte, mijn god waar ben ik aan begonnen
Maar ze zijn alledrie ook zo vreselijk lief
Ik werd vroeger bij een bushalte altijd gezelschap gehouden door een katquote:Op woensdag 8 december 2010 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
Katten zijn geniaal, toen Wander en ik van Qlimax terugliepen naar zijn huis om 8 uur 's ochtends liep er ook een kat met ons mee. Maffe beesten.
quote:
Op vakantie hadden we ook zo'n mormel. Het ontbijtrestaurant zat op de 6e en die kat kwam telkens ergens van buiten via daken, dakgoten, regenpijpen etcquote:Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Werkelijk, het blijven aparte beesten
Hij gaat 'm winnenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
De reclame van Postal Gold is trouwens genomineerd voor een Loden Leeuw
Omg die kopquote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef crv het volgende:
[..]
Op vakantie hadden we ook zo'n mormel. Het ontbijtrestaurant zat op de 6e en die kat kwam telkens ergens van buiten via daken, dakgoten, regenpijpen etc
[ afbeelding ]
Andersom heb ik dat ookquote:
die mogen ze van mij gelijk verbieden, oplichtersquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Graseter het volgende:
IK WEET WAAR DE NAAM VAN MARSEL OP SLAAT!
PGR = POSTAL GOLD RECLAME
FERRARI = EEN DURE AUTO
VANWEGE DE POSTALGOLD RECLAMES KAN HIJ IN EEN FERRARI RIJDEN???
Ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Graseter het volgende:
FERRARI = EEN DURE AUTO
Juistquote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Graseter het volgende:
FERRARI = EEN DURE AUTO
Ik vind je een lieverdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Andersom heb ik dat ook
Dank je lieverd
Zeg dat nu nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Helaas wel jammer dat hij een lekke band kreeg.
Hahaha geweldig bedachtquote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Graseter het volgende:
FERRARI = EEN DURE AUTO
Wanneer zijn band echt weer lek is. Maar niet te hard.quote:
Dat zei ik ook over 2010, viel dat ff tegenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind je een lieverd![]()
2011 wordt gewoon de bom baby
Is ook een hoop leuks voorgevallen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zei ik ook over 2010, viel dat ff tegen
We gaan gewoon veel leuke dingen doenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zei ik ook over 2010, viel dat ff tegen
O jawel, ik klaag ook niet, ik heb het goedquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is ook een hoop leuks voorgevallen.
Halfslachtige poging.quote:
Preciesquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We gaan gewoon veel leuke dingen doen
Zou jij liever door Jezus genomen worden of Mohammed.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben homo, jeweet..lekker verwijfd
Mohammedquote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou jij liever door Jezus genomen worden of Mohammed.
Oké.quote:
Neem je ze mee..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef Kally het volgende:
Hoi Bellan
En kitty ik kan niet iedere week
Vroeg ik me af. Ik dacht dat je meer geinteresseerd zou zijn in het witte vlees.quote:
Ja, geen geld meer te vinden.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduschka, dat spel is echt alleen met pinpas? Dus geen normaal geld meer?
quote:
Dat geld was altijd het leukste!quote:
quote:
Ik las golden shower.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga alles is liefde kijken, popcorn, golden power..
Eigenlijk wel. En je hebt muziekjes als je voorbij start gaat en hoort de deur dichtvallen als je in de gevangenis zit.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. En je hebt muziekjes als je voorbij start gaat en hoort de deur dichtvallen als je in de gevangenis zit.
Ja maar ik wil geld!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. En je hebt muziekjes als je voorbij start gaat en hoort de deur dichtvallen als je in de gevangenis zit.
Ehm...19, toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! De nieuwe jeugd leert alleen maar aids. Wij leerden het nog de hard way.
Ik stap nu over van de 1 gulden biljetten naar de pincode. We hebben de echt oude nog.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! De nieuwe jeugd leert alleen maar aids. Wij leerden het nog de hard way.
20 honeybeequote:
JAAAAAAquote:
quote:
nietus ik ben vrij tot 4 januariquote:
Ja, maar eigenlijk is het spel vrij suf. Heb je geen leuke verdeling onderling is er voor sommige medespelers niets aan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
Hotel vond ik ook altijd zoeen bazenspel, ook omdat je echt iets op het bord hebt staan met die hotelletjes.
ik vind levensweg ook altijd leuk.... Ik was altijd getrouwd en had 4 kinderenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
Hotel vond ik ook altijd zoeen bazenspel, ook omdat je echt iets op het bord hebt staan met die hotelletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |