*nominatie voor meest intelligente userquote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is een verschil van dag en nacht. Verschil tussen high society en het proletariaat.
Ik speelde alleen om met die gebouwtjes te spelen, ik was nog jongquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is het spel vrij suf. Heb je geen leuke verdeling onderling is er voor sommige medespelers niets aan.
Uit je dip tip op Woensdagquote:
Ik heb de welbekende schijn tegen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*nominatie voor meest intelligente user
jij hebt toch ook gewoon op 20-12 kerstvakantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar weken... 2 of 3, dat weet ik eigenlijk niet precies
Kerstvakantie![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
crv jij zit thuis tot 4 januari?
DJ PAUL DJ PAULquote:
Omdat bananensap.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
waarom had ik trouwens bijd de lapo geen knopje volgend deel, maar als ik het gesloten topic opnieuw open dan wel ???
Ja dat heb ik ook altijd, geen idee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
waarom had ik trouwens bijd de lapo geen knopje volgend deel, maar als ik het gesloten topic opnieuw open dan wel ???
moet je eerst even F5 doenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
Moet je even refreshen en naar laatste pagina gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
die komt vrijdag hierheenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zit je dan niet in nederland bij je vrouw
ow is dat handig?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je eerst even F5 doen
Yupquote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij hebt toch ook gewoon op 20-12 kerstvakantie?
Ja prima feature toch?quote:
Jaaa, geweldig spel! Ik kreeg constant tweelingenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind levensweg ook altijd leuk.... Ik was altijd getrouwd en had 4 kinderen
nee de 28e dan gaan we samen weer even naar NL, ik MOET O&N in NL vieren van mijn buurjongetjes daarquote:
Party en co, dat was zulks een faalspelquote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Wij speelden levensweg nooit.Het was meestal Triviant of Party en co
Niet toen ik 12 was.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Party en co, dat was zulks een faalspel
Ook leukquote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Wij speelden levensweg nooit.Het was meestal Triviant of Party en co
ik faalquote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar 1,5 week hoor
Jij met je 2-3 weken
oooooooow....quote:Op woensdag 8 december 2010 15:39 schreef crv het volgende:
[..]
nee de 28e dan gaan we samen weer even naar NL, ik MOET O&N in NL vieren van mijn buurjongetjes daar
quote:
ik ben haar baas (kuch)quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow....
je vrouw hebt dan ook veel vakantiedagen. Mijn baas zou dat echt nooit goed vinden, eerst 4-5? weken op vakantie en dan nog eens 3 weken vakantie
Geef mij ook zo baas
ooooooow sorryquote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben haar baas (kuch)
Nee, ze is arbeidsongeschikt, dus flexibel in der tijd
Ik spijbel nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarvan je 1 dag gaat spijbelen
quote:
Maandag tochquote:
huis in NL moet ook bijgehouden worden, maar ze is elke maand minimaal 2 weken hierquote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooow sorry
Waarom is ze dan niet bij jou
Lekker rebels, lekker Ferris Buellers day of.quote:
sssst, de politie zit me op de hielenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je zei vanmorgen dat je naar school moest maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |