Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste (geen bagger) banner wordt gebruikt in de het huidige ONZ-FB topic.
lijkt me niet de bedoeling?quote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Graseter het volgende:
Oja, stem op Graseter als dorpsgek.
http://verkiezingen.fok.nl
Hij is geslot hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wat wordt ge-edit in ONZ?
Mag ik dit topic aandragen voor een sealtje ofzo, de laatste pagina's zijn pure kunst
quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, dit is tevens een magieweeropenmetsealtje vraag
quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
THANX MAN FUCKING CHILL IK ZAT AL HELE WEKEN TE WCAHTEN TOT IEMAND ER IETS VAN ZOU ZEGGEN ANDERS HAD IK HET VOOR NIKS GEMAAKT IN OHOTSHOP CS EN NU EINDELIJK IEMAND DIE HET ZIET ECHT TE VET MISSCHIEN WIL JE EEN KEER AFSPREKEN MET ME
Je kunt weer editten.quote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Dottey het volgende:
Kan de OP weer geopend worden voor edit in:
[ONZ] Fok!berg #Deel1 - Sneeuw, ski's, boarden en apres-ski
aangezien we daar steeds in updaten.
alvast bedankt
Waar is dan de edit knop?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
TS IS OPGEPAKT DOOR POLITIE
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
1 loverboy voor je post.
[ afbeelding ]
quote:
Kan dit gezwel verwijderd worden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
whahahahaha jij bent de grootste mongool een jonge van 12 whahahaa kk mongolen kk mensen voelen zich albanezen kk hoerenzonen
ik ben loos
Alsof dat topic ook maar enig iets te maken had met het bespreken van zijn ban... Des te beter laat je het allemaal in één topic plaatsvinden, dan dat we het videoblog in GC moeten verbaggeren, of andere topics verspreid over fok...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum.
Bedankt voor het melden. Ik zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef Crimyclown het volgende:
Oudejaarsloterij - miljonair?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan dit gezwel verwijderd worden?
Overigens is zijn hele PH voor zover ik kan zien een teringzooi.
Hij is gebanned. Klaar. Afgesloten. Ga verder met je (FOK!)leven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof dat topic ook maar enig iets te maken had met het bespreken van zijn ban... Des te beter laat je het allemaal in één topic plaatsvinden, dan dat we het videoblog in GC moeten verbaggeren, of andere topics verspreid over fok...
Plaats een TR bij een topic als je iets opvalt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Graag een beetje op die gast letten die ieder topique moet verkondigen dat bepaalde problematiek niet in suriname voorkomt.
jabaasquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Plaats een TR bij een topic als je iets opvalt.
Is er nog een speciale reden waarom deze kneus met dit soort gedrag mag blijven posten?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef Graseter het volgende:
WHHAHAHAH XDDD IK HEB GEEN WERK EN IK BEN GEEN STUDENT EN IK HEB EEN MACBOOK PRO VAN 1800 EURO EN EEN IPHONE 4 EN EEN COMPJOETER VAN 2100 EURO WHAHAHA XDDDDD IK BEN KK RIJK MATIIEEEJJ
Win ik nu?
Is er nog een speciale reden waarom jij hier nog bent?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is er nog een speciale reden waarom deze kneus met dit soort gedrag mag blijven posten?
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is er nog een speciale reden waarom deze kneus met dit soort gedrag mag blijven posten?
jaquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Volgens mij past ie zich gewoon aan aan het niveau van het topicquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of gooi de zeuren eruitquote:Op woensdag 8 december 2010 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij past ie zich gewoon aan aan het niveau van het topic
Dicht.
Dat is wel zeker.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:38 schreef Flippiee het volgende:
Fotos van dromenvangertje
Volgens mij probeert TS Dromenvangertje te bashen.
Fotos van dromenvangertjequote:Op donderdag 9 december 2010 14:38 schreef Flippiee het volgende:
Fotos van dromenvangertje
Volgens mij probeert TS Dromenvangertje te bashen.
Omdat dat het begin van de dag is, anders was er wel een topic voor heel de dag, genaamd, goedendag.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef Michhas het volgende:
Goedemiddag donderdag de 9e december
Myr? Waarom?
Het is toch een goed initiatief? Waarom zouden we elkaar alleen een goedemorgen mogen wensen?
Dit was de inluiding voor dat topic, genaamd goeden[insert dagdeel].quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat dat het begin van de dag is, anders was er wel een topic voor heel de dag, genaamd, goedendag.
Jij hebt toch al SC's genoeg om in te posten?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef Michhas het volgende:
Myr? Waarom?
Het is toch een goed initiatief? Waarom zouden we elkaar alleen een goedemorgen mogen wensen?
Ik doe het ook niet voor mezelf, ik doe het voor het collectiefquote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt toch al SC's genoeg om in te posten?
het draait niet om ons, maar om SuperwormJim, murp en Myraelaquote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet voor mezelf, ik doe het voor het collectiefvoor jullie
nou, eigenlijk meer om mijquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het draait niet om ons, maar om SuperwormJim, murp en Myraela
Waarom reageer je danquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat het telkens het zelfde groepje is dat overal maar SC's wil hebben, terwijl ze allang een of meerdere SC's hebben waar ze allemaal posten.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef Michhas het volgende:
Myr? Waarom?
Dat zal het zijn ja. Want ik ben ook geen SC'er ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zal je nieuwe OP erin zetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Dalando het volgende:
Myraela, in het oude tim-elzinga fantopic kan ik de OP niet updaten... En ik had net zo'n mooie OP gemaakt
Ik hoor niet bij dat groepje hoor, dat weet jij ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het telkens het zelfde groepje is dat overal maar SC's wil hebben, terwijl ze allang een of meerdere SC's hebben waar ze allemaal posten.
[..]
Dat zal het zijn ja. Want ik ben ook geen SC'er ofzo.
[..]
Ik zal je nieuwe OP erin zetten.
neuhquote:Op donderdag 9 december 2010 16:23 schreef Dalando het volgende:
Murp...
Wat drink je gemiddeld op een dag?
Als jij die post nou verwijdert dan kan hij weer open...
En daarmee bedoelde ik natuurlijk Vraag Ensaf om raad #3quote:Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef Ensaf het volgende:
Vraag Ensaf om raad #3
Hoezo is die op slot?
De is niet op slot.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En daarmee bedoelde ik natuurlijk Vraag Ensaf om raad #3
Dat is zo klein zodat je er goed over gaat nadenken of het wel een terechte en goede kick is.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Ensaf het volgende:
Hm.
Dat 'klik hier om toch te reageren' staat er wel heel klein.
Opgelost.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef MultiBanaan het volgende:
alonzo22 post veel haatdragende topics in ONZ
idd helaasquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:51 schreef Maanvis het volgende:
3 minuten, je verliest het murp!
Wat een zwaktebod.
vannacht als ik met een pinkeltjeskop terug kom van de lokale dancing zal ik nog wel iets openen. dus dan weet je dat, helmpje op alvast!quote:
Ik laat je wel bannen voor die tijdquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vannacht als ik met een pinkeltjeskop terug kom van de lokale dancing zal ik nog wel iets openen. dus dan weet je dat, helmpje op alvast!
achteraf toch niet naar KLBquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Murp je weet dat ik jou adoreer. Maar als je zegt --> KLB wil jij hem dan even verplaatsen. Want een nieuwe maken is niet nodig lijkt me.
Jammer dit
Oké is goed. Bedankt voor je heldere uitleg. Waren meer mensen maar zoals jij. Zo transparant naar de gebruikers toe. Jij bent echt zoveel anders dan andere modjes. Jij krijgt dus mijn stem. Jaja.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké is goed. Bedankt voor je heldere uitleg. Waren meer mensen maar zoals jij. Zo transparant naar de gebruikers toe. Jij bent echt zoveel anders dan andere modjes. Jij krijgt dus mijn stem. Jaja.
kloon van wie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is zijn kloon. Voor als hij gebannen wordt dan weet je wie je in de gaten moet houden.
Zo vervelend dit. Ik maakte een grol en doordat jij hem niet meteen begreep moet ik er omslachtig omheen praten.quote:
is dat goed?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is dat ik mijn stem op jou al heb verzonden.
Het is toch ook geen SC?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat er genoeg SC's zijn. Nog 1 is dus niet nodig.
Het is wel een SC, het begint misschien met een goedemiddag, maar daarna loopt het toch echt uit op een SC. Ga elkaar lekker een goedemiddag wensen in een SC. En in je vorige topic zaten zo al 5 users die allemaal ook in dezelfde SC posten, dat bedoel ik met een kliekje, dus dan is zo'n topic helemaal overbodig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is toch ook geen SC?
Dat kliekjesverhaal waar je laatst mee kwam klopt ook nietIk vind gewoon dat als iedereen elkaar een goedemorgen mag wensen, dat dat ook goedemiddag mag zijn.
Ja maar daar kan ik toch niks aan doen, dat ligt aan die usersquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is wel een SC, het begint misschien met een goedemiddag, maar daarna loopt het toch echt uit op een SC. Ga elkaar lekker een goedemiddag wensen in een SC. En in je vorige topic zaten zo al 5 users die allemaal ook in dezelfde SC posten, dat bedoel ik met een kliekje, dus dan is zo'n topic helemaal overbodig.
In je vorige topic was jij anders degene die juist liep te SC'en.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik toch niks aan doen, dat ligt aan die users![]()
Ok.quote:Maargoed, ik leg me erbij neerThanks myr
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
In je vorige topic was jij anders degene die juist liep te SC'en.
doe dat maar met het het nieuwequote:Op zondag 12 december 2010 14:09 schreef Dalando het volgende:
Murp, waarom is het topic Paint Om het Poppetje leeggehaald? O.us en ik maakte daar een serieuze afspraak!
Je moet niet janken, Als je veel loopt te kutten komen we je gewoon veel tegen dus zodoendequote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik begin een beetje moedeloos te worden van murp. Elke grappige, dan semi-grappige opmerking die ik maak wordt direct verwijderd. Ook mijn topics sluit hij zonder pardon. Kijk eens naar andere users murp. Die maken dezelfde soort topics, alleen die topics blijven wel open. Vreemd! En kijk naar mijn grappige opmerking richting SWJ. Die wordt zomaar verwijderd. Pats boem weg. Waar slaat dat op? De helft van de tijd loopt SWJ toch ook mij een beetje te stangen? Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten murp.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.quote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik begin een beetje moedeloos te worden van murp. Elke grappige, dan semi-grappige opmerking die ik maak wordt direct verwijderd. Ook mijn topics sluit hij zonder pardon. Kijk eens naar andere users murp. Die maken dezelfde soort topics, alleen die topics blijven wel open. Vreemd! En kijk naar mijn grappige opmerking richting SWJ. Die wordt zomaar verwijderd. Pats boem weg. Waar slaat dat op? De helft van de tijd loopt SWJ toch ook mij een beetje te stangen? Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten murp.
Waar kan ik al die regels vinden? Linkje?quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:Op zondag 12 december 2010 15:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waar kan ik al die regels vinden? Linkje?
ik zag het al, geen wonder dat ik m op de hielen zitquote:Op zondag 12 december 2010 19:10 schreef Longcat. het volgende:
Ja hallo die advancedpower zit nu allemaal die hyves respect fototjes te plaatsen.
Plaats een TR bij de betreffende topics, dan kunnen we er naar kijken.quote:Op zondag 12 december 2010 19:10 schreef Longcat. het volgende:
Ja hallo die advancedpower zit nu allemaal die hyves respect fototjes te plaatsen.
Kliko of maar voor een tijdje?quote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef Jaja.. het volgende:
Ik wil een ban aanvragen, kan dat hier?
Ik las clitdump.quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is een linkdump/clipdump. Probeer het maar eens in MUZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |