Apple is echt niet voor rijke mensenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef trolololo het volgende:
Topic spreekt voor zich:
[ afbeelding ]
EN IK OOK! IK HEB EEN IPOD!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:01 schreef Sandeeer het volgende:
IK VOEL ME ECHT RIJK HIERO OMDAT IK OP EEN APPLE ZIT ENZO.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Apple is echt niet voor rijke mensen
Bijna alle studenten lopen hier met een Macbook
Officieel was dit toch een C&A-reclame waarin zijn pak voor 89,95 werd aangeprezen?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef summer2bird het volgende:
ff tussendoor:
[ afbeelding ]
OMG...
Ja, maar hij had ook nog een horloge gekocht in een donker steegje, dus voor de moeite mocht die ook nog ff op de foto.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Officieel was dit toch een C&A-reclame waarin zijn pak voor 89,95 werd aangeprezen?
Ah, ok. Nouja, de kleding en het horloge sluiten wel prima aan bij zijn imago.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, maar hij had ook nog een horloge gekocht in een donker steegje, dus voor de moeite mocht die ook nog ff op de foto.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gucci is juist een merk voor kampers.
Oh ik ken juist wel wat kakkers ermee. Zoiezo kutmerk.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gucci is juist een merk voor kampers.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef MYV het volgende:
[..]
Oh ik ken juist wel wat kakkers ermee. Zoiezo kutmerk.
Kakkers en kampers zijn vrijwel inwisselbaar. De ene groep weet zich over het algemeen iets beschaafder op te stellen, maar van beide groepen kun je weinig verwachten op dit gebied.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef MYV het volgende:
[..]
Oh ik ken juist wel wat kakkers ermee. Zoiezo kutmerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |