SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let it snow.. let it snow.. let it snow..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Voor mensen zonder paint of photoshop , prima alternatief:
http://www.pixlr.com/editor/
[ Bericht 1% gewijzigd door murp op 15-12-2010 07:55:42 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Dottey op 04-12-2010 18:16:43 (vooruitziende blik 8)) ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Euh... Heeeeej nu al een Topic sealquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:10 schreef murp het volgende:
[..]
nee, een ontopic seal, zodat iedereen ontopic blijft en leuk gaat meedoen
Leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:26 schreef Proletariaat het volgende:
Ik ga aan de slag, kan alleen niet goed photoshoppen
Wat wilde je dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
Faalwaarom kan ik niet maken wat ik in gedachte hoop te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat is goed!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Weet niet.
Geen inspiratie
ik ga wat bedenken en mijn photoshop skills verbeteren
Je hebt het programma Paint niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:20 schreef Snaavel het volgende:
Yay,leuk project weer dotty, jammer dat ik geen paint heb
Je kunt ook painten in PSquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:20 schreef Snaavel het volgende:
Yay,leuk project weer dotty, jammer dat ik geen paint heb
Je staat erbij!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:18 schreef Dhaha het volgende:
Zo, ik ga lekker schaatsen
[ afbeelding ]
Vaart achter zetten danquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Mac
[..]
Maar PS doet het niet bij mij, moet ik nog werkend krijgen..
Handige tipquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:27 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Voor mensen zonder paint of photoshop , prima alternatief:
http://www.pixlr.com/editor/
Ik denk Sinterklaas vieren..quote:
ja, dat doen er veel...quote:
Klopt, ik ken mensen die op 4 december pakjes avond doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, dat doen er veel...
en morgen dus nog een hoop..
Negeer je me nu trouwens? Ik heb hard gewerkt op dat plaatje van mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, dat doen er veel...
en morgen dus nog een hoop..
Maandagochtendquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Klopt, ik ken mensen die op 4 december pakjes avond doen.
En je hebt mensen die dat 5 december ochtend doen.. wij deden het 5 december 's avonds.. en je hebt ook nog mensen die het 6 december ochtend doen..
Hij staat er allang bij jongeuhhhhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:16 schreef Snaavel het volgende:
Ik wil helemaal rechts![]()
[ afbeelding ]
Ok, Jongeuhhh doe rustig jongeuhhhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij staat er allang bij jongeuhhhh
ik ben een meissssjeuhhhhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ok, Jongeuhhh doe rustig jongeuhhh
Altijd leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef Dottey het volgende:
Zal ik ook maar een soort van prikbord maken?
Was dat de vorige keer leuk om erbij te hebben?
Die rotkop van me zegt niet genoeg?quote:
Hij staat erbijquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:41 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn foto van mij op de lifft, jammer dat harry net toen de foto genomen werd in het beeld ging staan. Maar dat bederft de pret niet.
Rotkop, wel nee..quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die rotkop van me zegt niet genoeg?
Ik vermoed dat het zich vooral op een berg en in de sneeuw moet afspelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview komt ook weer eens in dit topic
Wat moeten de eisen zijn aan de paint?
Ik wel hoor. Ik maak vandaag of morgen wat voor je!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heb je toevallig nog inspiratie voor mij?
Edit: Ik vind snowboard ook leuk trouwens hihi.
seal? Die is ook echtquote:
Lees de OP effequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview komt ook weer eens in dit topic
Wat moeten de eisen zijn aan de paint?
Ik heb voor jou wat speciaals.. maar jij leest je PM's blijkbaar nooitquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het zich vooral op een berg en in de sneeuw moet afspelen
vetquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ga morgen painten, puik topique.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |