ja, dat doen er veel...quote:
Klopt, ik ken mensen die op 4 december pakjes avond doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, dat doen er veel...
en morgen dus nog een hoop..
Negeer je me nu trouwens? Ik heb hard gewerkt op dat plaatje van mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, dat doen er veel...
en morgen dus nog een hoop..
Maandagochtendquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Klopt, ik ken mensen die op 4 december pakjes avond doen.
En je hebt mensen die dat 5 december ochtend doen.. wij deden het 5 december 's avonds.. en je hebt ook nog mensen die het 6 december ochtend doen..
Hij staat er allang bij jongeuhhhhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:16 schreef Snaavel het volgende:
Ik wil helemaal rechts![]()
[ afbeelding ]
Ok, Jongeuhhh doe rustig jongeuhhhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij staat er allang bij jongeuhhhh
ik ben een meissssjeuhhhhquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ok, Jongeuhhh doe rustig jongeuhhh
Altijd leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:31 schreef Dottey het volgende:
Zal ik ook maar een soort van prikbord maken?
Was dat de vorige keer leuk om erbij te hebben?
Die rotkop van me zegt niet genoeg?quote:
Hij staat erbijquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:41 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn foto van mij op de lifft, jammer dat harry net toen de foto genomen werd in het beeld ging staan. Maar dat bederft de pret niet.
Rotkop, wel nee..quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Die rotkop van me zegt niet genoeg?
Ik vermoed dat het zich vooral op een berg en in de sneeuw moet afspelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview komt ook weer eens in dit topic
Wat moeten de eisen zijn aan de paint?
Ik wel hoor. Ik maak vandaag of morgen wat voor je!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heb je toevallig nog inspiratie voor mij?
Edit: Ik vind snowboard ook leuk trouwens hihi.
seal? Die is ook echtquote:
Lees de OP effequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview komt ook weer eens in dit topic
Wat moeten de eisen zijn aan de paint?
Ik heb voor jou wat speciaals.. maar jij leest je PM's blijkbaar nooitquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het zich vooral op een berg en in de sneeuw moet afspelen
vetquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ga morgen painten, puik topique.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |