Wie kan dit beamen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta bekend als een lief schattig meisje
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hun penis door een papiertje met je gebruikersnaam raggenIk zou mij vies en aangerand voelen.
Je begrijpt mijn pijnquote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hun penis door een papiertje met je gebruikersnaam raggenIk zou mij vies en aangerand voelen.
Half nachtbagger in ONZquote:
Ikquote:
Onterechte klacht.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hun penis door een papiertje met je gebruikersnaam raggen![]()
Graag zelfs, ik zou me vereerd voelen. Kun jij me erin voorzien dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus jij wil er wel eentje hebben?
Nee dit is geen aandachtstopic, diegene die zijn lul door een papiertje doet en daarna een foto van maakt, DIE heeft pas issuesquote:
quote:
De interesse is gewekt, dus dan zal je wel weer 12 jaar zijn of zo.quote:
Nee, ze is zelfs legaal.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
De interesse is gewekt, dus dan zal je wel weer 12 jaar zijn of zo.
Je hebt het niet gezien man, dan praat je wel anders.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh en dit soort topics..
Kanker Fok!ers die nu hopeloos TS verdedigen omdat het toevallig een vrouw is.
Dit dusquote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien man, dan praat je wel anders.
Gooi het hier dan neer. Waardeloze klacht zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien man, dan praat je wel anders.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
WTFSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Terechte klacht dus hequote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.![]()
![]()
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.![]()
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Lijkt me wel jaquote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.
Wat een held.
Zal TS leren; welkom op Fok!.
Ik ben aan het werk en ik klikte. Ik had dat NSFW serieus moeten nemen.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.![]()
Mooi.quote:
Ik loop al lang genoeg rond op FOK liefjequote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een held.
Zal TS leren; welkom op Fok!.
Marsel?quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.!!!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
I guess that's a good thingquote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik herken deze piemel ook niet!
geregistreerd op: vrijdag 11 juni 2010 @ 15:55quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Ik loop al lang genoeg rond op FOK liefjeAlleen niet in KLB of nouja nauwelijks.
Vorige accounts of lurken.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
2010
Hihi je zei kloppenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen.
Onbesneden piemellaarsSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |