Wie kan dit beamen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta bekend als een lief schattig meisje
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hun penis door een papiertje met je gebruikersnaam raggenIk zou mij vies en aangerand voelen.
Je begrijpt mijn pijnquote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hun penis door een papiertje met je gebruikersnaam raggenIk zou mij vies en aangerand voelen.
Half nachtbagger in ONZquote:
Ikquote:
Onterechte klacht.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hun penis door een papiertje met je gebruikersnaam raggen![]()
Graag zelfs, ik zou me vereerd voelen. Kun jij me erin voorzien dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus jij wil er wel eentje hebben?
Nee dit is geen aandachtstopic, diegene die zijn lul door een papiertje doet en daarna een foto van maakt, DIE heeft pas issuesquote:
quote:
De interesse is gewekt, dus dan zal je wel weer 12 jaar zijn of zo.quote:
Nee, ze is zelfs legaal.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
De interesse is gewekt, dus dan zal je wel weer 12 jaar zijn of zo.
Je hebt het niet gezien man, dan praat je wel anders.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh en dit soort topics..
Kanker Fok!ers die nu hopeloos TS verdedigen omdat het toevallig een vrouw is.
Dit dusquote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien man, dan praat je wel anders.
Gooi het hier dan neer. Waardeloze klacht zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien man, dan praat je wel anders.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
WTFSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Terechte klacht dus hequote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.![]()
![]()
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.![]()
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Lijkt me wel jaquote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.
Wat een held.
Zal TS leren; welkom op Fok!.
Ik ben aan het werk en ik klikte. Ik had dat NSFW serieus moeten nemen.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.![]()
Mooi.quote:
Ik loop al lang genoeg rond op FOK liefjequote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een held.
Zal TS leren; welkom op Fok!.
Marsel?quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.!!!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
I guess that's a good thingquote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik herken deze piemel ook niet!
geregistreerd op: vrijdag 11 juni 2010 @ 15:55quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Ik loop al lang genoeg rond op FOK liefjeAlleen niet in KLB of nouja nauwelijks.
Vorige accounts of lurken.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
2010
Hihi je zei kloppenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen.
Onbesneden piemellaarsSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het om.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
iddquote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een deel van je penis laten weghalen. Ik bedoel, gast, het is je penis.
Ja manquote:Op woensdag 8 december 2010 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
Hij zit met zijn P in jouw P, Flips.
Als dat een litteken achter laat is ie wel makkelijker herkenbaarquote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je zal je maar je snijden aan het papier...
ben je zo lelijk dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mafkees, straks wordt dit nog een bash TS topic omdat jullie mn pics zien.
Wel zelf 'gewaagde' (quote:Op donderdag 16 september 2010 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste van mijn kant en goedemorgen natuurlijk
Jammer. En ik durf niet op die NSFW spoiler te drukken.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mafkees, straks wordt dit nog een bash TS topic omdat jullie mn pics zien.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel zelf 'gewaagde' (_ ) pics posten hier, en als iemand reageert met een penis het niet goed
Dikke slet.
Mijn penisquote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een deel van je penis laten weghalen. Ik bedoel, gast, het is je penis.
shit is aanquote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nieuwsgierigheid is een bitch hequote:
Ik heb niet geklikt, ik postte gewoon mijn verwachtte reactie zodat ik niet meer nieuwsgierig ben.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een bitch he
Verstandig welquote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt, ik postte gewoon mijn verwachtte reactie zodat ik niet meer nieuwsgierig ben.
TS is best wel schattig, als ik me de jubileum party voor de geest haal...pics zijn onnodig, laten we TS exclusief houdenquote:
Wel de slet van WillFerrell.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel zelf 'gewaagde' (_ ) pics posten hier, en als iemand reageert met een penis het niet goed
Dikke slet.
Dankjequote:Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
TS is best wel schattig, als ik me de jubileum party voor de geest haal...pics zijn onnodig, laten we TS exclusief houden
Geen dank, je mag altijd pics opsturenquote:
quote:
Met wiens usernaam danquote:Op woensdag 8 december 2010 16:45 schreef Unischroef het volgende:
Je moet hem terugpakken. maak vlug een foto van een papiertje in je kut.
Gebruik de mijne maar.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je kan wel een PM krijgen hoor
[..]
Met wiens usernaam dan
Whehe, TS is een fatty.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dikke slet.
Kom maar op.quote:
Verrek.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dikke slet.
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Zo fijne avond, ik duik de kroeg in
En dan zo'n topic openen?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef Flippiee het volgende:
Niet erg bijzonder, maar tis mn 1e foto zullen we maar denken
[ afbeelding ]
Op die foto met het papiertje staat iig nog een kop dat is al 1 verschil.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verrek.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan zo'n topic openen?!
Zit nog wel een verschil in ranzigheid geloof ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verrek.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je weet dat posten uit KPD verboden is?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verrek.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Foto's uit KPD posten voor de minderjarigen onder ons.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verrek.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat is klachtwaardig? Of is het weer een sneue roep om aandacht, net als al die semi naaktfoto's van je.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit nog wel een verschil in ranzigheid geloof ik.
Had zo niet in de gaten dat ze allen uit KPD kwamen. Dacht dat alles wel in Fok! userfoto's zou staan. Zal ze even verwijderen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet dat posten uit KPD verboden is?
Alleen de onderste 2quote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had zo niet in de gaten dat ze allen uit KPD kwamen. Dacht dat alles wel in Fok! userfoto's zou staan. Zal ze even verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |