Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik moet toch nog een keer langskomenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M-m-m-mag ik in de jouwe graaien?
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik keep keep bledding, keep keep bleeding
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet toch nog een keer langskomen
Kom, gaan we samen sushi maken vanavondquote:
Join the club.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Kom, gaan we samen sushi maken vanavond
Joining!quote:
Sushi?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Bij Pheno wel denk ikquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik kijrg hier weer dingen te horen waardoor ik mijn kaak van d egrond moet rapen. Echt. De tering. Ik ga ook zo maar naar huis, ik vind het wel best.quote:
Gaat weer lekker daarquote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijrg hier weer dingen te horen waardoor ik mijn kaak van d egrond moet rapen. Echt. De tering. Ik ga ook zo maar naar huis, ik vind het wel best.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijrg hier weer dingen te horen waardoor ik mijn kaak van d egrond moet rapen. Echt. De tering. Ik ga ook zo maar naar huis, ik vind het wel best.
Vertel het eens aan ome MPG.quote:
quote:
Volgens mij wel hoor marijk... samen met barretje...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik sliep niet
[..]Wat ist meisje?
Sssssssttttquote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor marijk... samen met barretje...
Nee... nee...quote:
Doe maar een espresso voor marijkquote:
heb ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... nee...
[..]
Doe maar een espresso voor marijken een dubbele voor barretje...
Mweh, ik heb een mok koffiequote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Thee.
Om precies te zijn St Janskruidthee.
Dan sliepen we samen nietquote:
He, wait, whut? Een trucker die geen koffie lustquote:
Nee, en ik rook ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
He, wait, whut? Een trucker die geen koffie lust?
Ik ga zo maar weer een extra sterke bak koffie halen. En stokjes voor tussen mn oogleden.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb Spa Rood, maar ga denk ik gewoon nog even slapen
Slapen? Het is geen nacht.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
en ik geen st janskruidtheequote:
oehquote:
dat vind ik ook niet zo lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is ook niet mijn favoriet, maar het is in de winter wel goed voor me. Iets met winterdip enzo.quote:
quote:
Mijn wallen vinden van welquote:
Ik heb wel koffie voor jequote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik geen st janskruidthee
[..]
oeh
[..]
dat vind ik ook niet zo lekker
Ehm, nee hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gister voor het eerst in maanden weer een sigaret opgestoken. Hoe heerlijk.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gister voor het eerst in maanden weer een sigaret opgestoken. Hoe heerlijk.
Ja, en dat is jammer, al die vooroordelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]! Wait, whut?
Bij trucker zijn horen voor mijn gevoel toch echt sterke koffie en zware sjek...
Dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is dom.
Het is smerig en het kost kapitalen.
Owquote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Schijt aan wallen, je bent een mens, geen fotomodel dat zo op de foto moet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn wallen vinden van wel
[..]
Ik heb wel koffie voor je
[..]
Ehm, nee hoor
Had je dan ook zo'n cabine met bed?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en dat is jammer, al die vooroordelen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
En ik heb een keer gezoend met iemand die rooktequote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusEn het voegt niets toe, behalve een berg slijm en gehoest
![]()
Nee, maar ik ben super super super moequote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schijt aan wallen, je bent een mens, geen fotomodel dat zo op de foto moet.
Ja, meestal wel. Ik had geen vaste auto trouwens.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had je dan ook zo'n cabine met bed?
Mja... de meeste chauffeurs die ik ken, en dat zijn er nog al wat, aangezien ik opgegroeid ben tussen de DAFs, Volvo's en Scania's, gebruiken toch minstens 1 van de twee dingen die ik noemdequote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en dat is jammer, al die vooroordelen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik heb een keer gezoend met iemand die rookte
Het smaakt zoals een asbak ruikt.
Ik ben hooguit moe van het werkloos zijn en me vervelen. Slapen doe ik genoeg.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben super super super moeIk heb serieus helemaal blauwe kringen onder de ogen
En nu kan ik wat bij slapen
Ja, dat is waar, het zijn er wel veel.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... de meeste chauffeurs die ik ken, en dat zijn er nog al wat, aangezien ik opgegroeid ben tussen de DAFs, Volvo's en Scania's, gebruiken toch minstens 1 van de twee dingen die ik noemde...
Dan wordt het tijd dat je even gaat slapen lieverd!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben super super super moeIk heb serieus helemaal blauwe kringen onder de ogen
Ik rook niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben in januari 6 jaar gestopt en ben nog steeds blij met die keuze. Al heb ik echt soms nog wel zin hoor
En alleen als ik een man heel leuk vind maakt het me niet uit dat ie rookt
![]()
Coolquote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Ik had geen vaste auto trouwens.
Ik ben alweer een paar jaar gestoptquote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof daar niet inquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriet, maar het is in de winter wel goed voor me. Iets met winterdip enzo.
Meestal drink ik Pickwick sinaasappel , Pickwick Groene thee of een grote beker gewone thee met melk en suiker.
liefquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel koffie voor je
lekker doen danquote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik met seks.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rook zelden. Maar als ik er eenmaal zin in heb blijft het weken in mijn hoofd zitten.
Nee, ik moet maar even wakker blijven en vanavond om 10 uur naar bed ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben hooguit moe van het werkloos zijn en me vervelen. Slapen doe ik genoeg.![]()
Maar in dat geval welterusten.
Proest!quote:
Ik ging vroeger in de vakanties altijd met mijn oom of met collega's van mn pa die een dagtoer reden meequote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolIk vind het wel heel tof hoor, vrachtwagens
Met m'n verhuizing 5 jaar geleden en toen m'n lada de laatste keer afgesleept werd mocht ik ook in een vrachtwagen mee rijden
Ik vind het ook tof. Alleen het betaalt kut. Dus ik hoop ooit in een bus te zitten. Op de chauffeursstoel dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolIk vind het wel heel tof hoor, vrachtwagens
Met m'n verhuizing 5 jaar geleden en toen m'n lada de laatste keer afgesleept werd mocht ik ook in een vrachtwagen mee rijden
Zoo.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gister voor het eerst in maanden weer een sigaret opgestoken. Hoe heerlijk dom.![]()
Over het algemeen zit er bij mij minder tijd tusen "ik heb zin in seks" en daadwerkelijk seks hebben. Dan tussen "ik heb zin in een sigaret" en daadwerkelijk roken.quote:
Mijn winterdip, wat doe je.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof daar niet in
En zeker niet in thee van St Janskruid
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
placebo-effectquote:
Jij bent een vrouw, jij kan zo aan seks komen als je wilt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over het algemeen zit er bij mij minder tijd tusen "ik heb zin in seks" en daadwerkelijk seks hebben. Dan tussen "ik heb zin in een sigaret" en daadwerkelijk roken.Ik vind het zonde van mijn geld.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Muck het volgende:
OMG
Mijn moeder en ik waren helemaal aan het tobben met de kerstlichtjes in de tuin, die wilden het niet doen. Kutdingen!
Alle lampjes nagelopen, adapter gecontroleerd, stekkerdoos nagekeken...
NietsHello, IT, have you tried turning it off and on again? Are you sure it's plugged in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
OMG
Mijn moeder en ik waren helemaal aan het tobben met de kerstlichtjes in de tuin, die wilden het niet doen. Kutdingen!
NietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ze had em toch gekocht?quote:
OMG
NietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeps
Alleen mannen mogen dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben een man, dan hoort dat.
Neuken?![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat eerste welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hello, IT, have you tried turning it off and on again? Are you sure it's plugged in?
Ja. erg genoeg welquote:
OMG
NietsLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben blont, ik mag datquote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ze had em toch gekocht?
[..]![]()
Oeps
[..]
Alleen mannen mogen dat?
Toen ik nog koerier was nam ik wel eens mensen mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ging vroeger in de vakanties altijd met mijn oom of met collega's van mn pa die een dagtoer reden mee
Het is als vrouw niet makkelijker als voor een man hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij kan zo aan seks komen als je wilt.
Dan mag je mij de trucen lerenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is als vrouw niet makkelijker als voor een man hoor.
Nou, ze mag hem hebben hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ze had em toch gekocht?
Nee, als vrouwen dat hebben is dat alleen maar een pluspunt.quote:[..]
[..]
Alleen mannen mogen dat?
Ja, hoiquote:
Stomme brunettes ook altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben blont, ik mag dat
maar mijn moeder had bruin haar, dus het is haar schuld
Echt welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
boooobiesquote:
Heb ik niet al genoeg denk je?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ze mag hem hebben hoor.![]()
[..]
Nou, ik weet haast wel zeker van wel. Mits het over oppervlakkige seks gaat dan. Jij hoeft alleen de kroeg maar in of op FOK! aan te geven dat je heel graag seks wilt en ik weet zeker dat je pm's krijgt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tip 1: decolletéquote:
nu is ze grijs, zou het daar aan liggen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Stomme brunettes ook altijd![]()
klopt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik weet haast wel zeker van wel. Mits het over oppervlakkige seks gaat dan. Jij hoeft alleen de kroeg maar in of op FOK! aan te geven dat je heel graag seks wilt en ik weet zeker dat je pm's krijgt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen ik nog koerier was nam ik wel eens mensen mee.
dat leggen we wel uit als je later groot bentquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
nu is ze grijs, zou het daar aan liggen?
Geen idee, zo goed ken ik je niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
boooobies
[..]
Heb ik niet al genoeg denk je?
Ik kom heus niet na elke avond stappen met een vent thuis.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik weet haast wel zeker van wel. Mits het over oppervlakkige seks gaat dan. Jij hoeft alleen de kroeg maar in of op FOK! aan te geven dat je heel graag seks wilt en ik weet zeker dat je pm's krijgt.
Tip 3. Geil kijken en duidelijk laten merken dat je zin hebt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tip 1: decolleté
Tip 2: lief lachen
Tip 3 denk ik nog even over na
mijn vader zegt altijd: "de kinderen hebben jouw verstand"quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, toen het pigment d'r haar verliet, liep ook haar intellect terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dank, dat was net wat ik zochtquote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tip 3. Geil kijken en duidelijk laten merken dat je zin hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader zegt altijd: "de kinderen hebben jouw verstand"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL jouw pappie is grappig
Come on now, you knew you were lost
Toch is het voor vrouwen makkelijker, mannen zeggen minder snel nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom heus niet na elke avond stappen met een vent thuis.Ook niet als ik het zou willen. Er zijn ook gasten die elke dag een ander meisje hebben, en dat zijn heus niet de knapste mannen ofzo, ligt er gewoon aan hoe je je gedraagt.
Tip 1: Heb ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tip 1: decolleté
Tip 2: lief lachen
Tip 3 denk ik nog even over na
Geloof me maar, een winterdip erbij en ik pak het spoorboekjequote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik je niet.
OMG
![]()
![]()
is mij ook weleens overkomen..
ieder jaar denk je, weet je nog, van vorig jaar, ja natuuurlijk, en ja hoor, flik ik het weer![]()
Haar pa is een heldquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL jouw pappie is grappig
Dat is zielig voor de machinist.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Geloof me maar, een winterdip erbij en ik pak het spoorboekje
Vooral datquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch is het voor vrouwen makkelijker, mannen zeggen minder snel nee.
Om tot de ontdekking te komen dat dat een waardeloos vod is deze winterquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee nee neequote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL jouw pappie is grappig
ik heb genoeg voor tweequote:
surequote:Tip 2: Kan ik dat dan?
no, you don'tquote:Tip 3: Ik heb geduld.
Hoezo niet? Je hebt het wel over STquote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, daar heb ik niks aan.
Ik ben al groot.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
dat leggen we wel uit als je later groot bent
en niet alleen deze winterquote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om tot de ontdekking te komen dat dat een waardeloos vod is deze winter.
En anders hebben jullie nog een heel arsenaal aan speeltjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral datDus als je echt wilt dan lukt het vaak echt wel hoor
Niet dat ik ieder weekend met een andere man ga, laat ik dat even rechtzetten
Als je WIL dan kan het!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom heus niet na elke avond stappen met een vent thuis.Ook niet als ik het zou willen. Er zijn ook gasten die elke dag een ander meisje hebben, en dat zijn heus niet de knapste mannen ofzo, ligt er gewoon aan hoe je je gedraagt.
ik heb ook zo mijn bronnen van vermaak als ik dat nodig vindquote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral datDus als je echt wilt dan lukt het vaak echt wel hoor
Niet dat ik ieder weekend met een andere man ga, laat ik dat even rechtzetten
quote:
Neequote:
Dat doet pas pijn als hij erachter komtquote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, maar dan nog niet. Ze heeft een vent, dat kan niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt het wel over ST
hehehehequote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef brunette82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is mij ook weleens overkomen..
ieder jaar denk je, weet je nog, van vorig jaar, ja natuuurlijk, en ja hoor, flik ik het weer
en zijn broers ookquote:
dat houdt me ook tegenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de machinist.
om aan te steken en me te warmen dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om tot de ontdekking te komen dat dat een waardeloos vod is deze winter.
ik doe niets, maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee neeJij blijft hier!
Oh, dan doe ik dat fout.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Als je WIL dan kan het!
je moet alleen de lat niet al te hoog leggen
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En anders hebben jullie nog een heel arsenaal aan speeltjes.
Maar het is wel waar: in principe moet de man nog steeds op jacht.
Had ik wel gezegdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
En winnen ze hier een monopoly spel, zeggen ze helemaal niks
nou nee niet altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar he, jullie mannen komen tenminste wel altijd klaar
![]()
niet groot genoegquote:
welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
je hoeft ze ook niet mee naar huis te nemen voor sex!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik dat fout.Of goed. Geen zin om met rare lelijke typjes thuis te komen.
Ik F5 me suf in de PM, maar niks daarquote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook zo mijn bronnen van vermaak als ik dat nodig vind
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik kan dat beamen
[..]
NeeHad ik al gezegd dat ik mijn auto mis?
![]()
Whehehe. Goed punt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hoeft ze ook niet mee naar huis te nemen voor sex!![]()
Dan doe je iets foutquote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik dat fout.Of goed. Geen zin om met rare lelijke typjes thuis te komen.
heheh.. je moet een vent gewoon door laten gaan totdat jij ook komt!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan offer ik me wek voor je opquote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog niet. Ze heeft een vent, dat kan niet.
Ja, alleen waar?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik wel gezegdHeb je het gewoon niet gehoord
![]()
Dus monopoly meet
Niet gezienquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dus monopoly meet
Een beetje vent denkt niet alleen aan zichzelf... maar ja dat is mijn mening...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je moet een vent gewoon door laten gaan totdat jij ook komt!![]()
zie je, zelfs hier heb je niets aan spoorboekjesquote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet gezien(maar dat is ook niet zo vreemd met de snelheid waar deze trein mee voortdendert
Wat hij zegt dus.quote:
Sommigen kunnen dat gewoon nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je moet een vent gewoon door laten gaan totdat jij ook komt!![]()
Als je een goede kerel hebt helpt hij jou ook nog even nadat hij gekomen is.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
denken en uitvoeren..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een beetje vent denkt niet alleen aan zichzelf... maar ja dat is mijn mening...
Parkeerplaats voldoetquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hoeft ze ook niet mee naar huis te nemen voor sex!![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, alleen waar?
Bij jou denk ik.
Hoef ik mijn versie niet mee te nemen
Dat dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
denken en uitvoeren..
de GOEDE uitvoering.. das nog steeds een wereld van verschil...
tja, dat is meestal mn probleemquote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
denken en uitvoeren..
de GOEDE uitvoering.. das nog steeds een wereld van verschil...
Sorryquote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet gezien(maar dat is ook niet zo vreemd met de snelheid waar deze trein mee voortdendert
maar dan nog kan je bijsturen..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommigen kunnen dat gewoon nietEn dat merk je toch echt pas als je op bed ligt
ik heb levensgroot monopolyquote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jawel meenemen dat ding
Want dan kunnen we met z'n 12en spelen
O, was jij datquote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar dan nog kan je bijsturen..
ik heb wel eens een man een halt toegeroepen en gezegd : " nu gaan we het wel goed doen"
Ik wil ook meedoenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dus monopoly meet
en die zijn best schaars in de randstad.. nouja.. een beschutte parkeerplaats!quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb wel eens een man een halt toegeroepen en gezegd : " nu gaan we het wel goed doen"
Hij heeft toch handen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommigen kunnen dat gewoon nietEn dat merk je toch echt pas als je op bed ligt
dag libidoquote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en die zijn best schaars in de randstad.. nouja.. een beschutte parkeerplaats!
ooit 30 minuten rondgereden
Waarna die gewoon verder ging op dezelfde manier. Toen was ik het zat.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Cool!!!quote:
ik kan putten uit een ruime ervaringquote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, dat is meestal mn probleemhoe wist je dat?
ja, ik niet... dat is het verschilquote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan putten uit een ruime ervaring
als het eenmalig is , dan moet het eenmalig wel een beetje leuk zijn..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, als het eenmalig is steek ik er niet zo veel energie in hoor
Ja, maar moet ie er wel iets mee doen he?quote:
Ja, op een vloerkleedquote:
hoe tofquote:Ik heb de allernieuwste dus gewonnen met bankpasjes![]()
Dat ergens iets insteken moet hij ook doen toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, als het eenmalig is steek ik er niet zo veel energie in hoor
ach.. je hebt geen 4 handen nodig om het stuur vast te houden ......quote:
Pfffff... Gewoon, de grote parking bij dat poppodium. Hoewel geen randstad, maar toch.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en die zijn best schaars in de randstad.. nouja.. een beschutte parkeerplaats!
ooit 30 minuten rondgereden
en de bestuurder wist zich nog te concentreren op de weg, of viel dat wat tegen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. je hebt geen 4 handen nodig om het stuur vast te houden ......
Als hij na het klaarkomen gewoon stopt is het een lul.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar moet ie er wel iets mee doen he?
geen idee.. ik zag de weg nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en de bestuurder wist zich nog te concentreren op de weg, of viel dat wat tegen?
Nee hoor, dat vind ik heel normaalquote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als hij na het klaarkomen gewoon stopt is het een lul.
Of ben ik nou zo uniek dat ik graag wil dat zij ook lol heeft en graag even wil klaarkomen en haar dus verder helpt met mijn vingers?
Zo'n vermoeden had ik al...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee.. ik zag de weg niet
Ja, ik dus ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik heel normaal
Trouwen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik heel normaal
Okequote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jawel meenemen dat ding
Want dan kunnen we met z'n 12en spelen
die van vorig jaar?quote:
Ja, maar maar maar, ik mag van de wet niet met 2 mannen trouwenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik er mee kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Zeg jij maarquote:
Oh, vanwege die klote lampjes?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar, ik mag van de wet niet met 2 mannen trouwenIk wil ook helemaal geen 2e keus zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren boom gekocht, incl verlichting... stekkers in t stopcontact toen ik thuis kwam, boom deed 't!quote:
Juhquote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, vanwege die klote lampjes?
Daarom heb ik een boom met losse lampjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gisteren boom gekocht, incl verlichting... stekkers in t stopcontact toen ik thuis kwam, boom deed 't!stekkers er weer uit, boom optuigen, stekker er weer in... Onderste helft van boom geeft geen licht...
Lampjes vervangen... werkt niet... boom terug zo
nieuwe boom krijgen, weer optuigen... stom
*klik*quote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand die duizelingen even uitzetten?![]()
Bedankt
Daarom doe ik niet aan een kerstboomquote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom heb ik een boom met losse lampjes.
Lieve truckloze trucker, ik maak grapjesquote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal geen 2e keus zijn.
ik doe er ook niet aanquote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan een kerstboom
bahquote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gisteren boom gekocht, incl verlichting... stekkers in t stopcontact toen ik thuis kwam, boom deed 't!stekkers er weer uit, boom optuigen, stekker er weer in... Onderste helft van boom geeft geen licht...
Lampjes vervangen... werkt niet... boom terug zo
nieuwe boom krijgen, weer optuigen... stom
Ik vond 't handig, dan hoef ik niet elk jaar die klere lampies er in te hangenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom heb ik een boom met losse lampjes.
Moet ik je komen ophalen anders? Kom ik wel met de bus en rijd ik je naar huisquote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand die duizelingen even uitzetten?![]()
Bedankt
Fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JuhMaar vriendje gaat mij brengen met de auto
Dat is fijn, anders moet ik lopen
Dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan een kerstboom
*ikke*quote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hangt ook van de anderen af.
Want er willen denk wel meer komen naar de Monopoly meet
Een kerstboom heeft toch niks met kerst te maken...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik je komen ophalen anders? Kom ik wel met de bus en rijd ik je naar huis
[..]
FijnEn hopen dat de nieuwe het wel doet dan
[..]
Dat dusEn al had ik wel een kerstboom, binnen 10 minuten hebben mijn katten hem wel weer gemold
Eensch!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*ikke*
maar niet in zwolle toch??
Deze deed het ook, toen ik 't probeerde... alleen daarna niet meerquote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
FijnEn hopen dat de nieuwe het wel doet dan
[..]
Dat dusEn al had ik wel een kerstboom, binnen 10 minuten hebben mijn katten hem wel weer gemold
Weet ik, mop.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve truckloze trucker, ik maak grapjes
Nee, nu mag het bij iemand andersquote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*ikke*
Ookquote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een kerstboom heeft toch niks met kerst te maken...
Ik heb nou lampjes die aan één draad zitten dus die komen niet zo gruwelijk in de knoop. Oprollen en klaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vond 't handig, dan hoef ik niet elk jaar die klere lampies er in te hangen
Ik kan tegenwoordig alleen nog maar stukke dingen kopen
Ik krijg ruzie als ik het huis beschikbaar stelquote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nu mag het bij iemand andersStel jij je huis beschikbaar?
Ask Marijke, we kunnen het ook bij jou doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*ikke*
Ik ook niet echt maar ik vind de kerstboom altijd zo leuk, vriendje gedoogd de kerstboomquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OokEn sowieso heb ik niets met kerst
Ik heb altijd lampjes met 2 dradenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb nou lampjes die aan één draad zitten dus die komen niet zo gruwelijk in de knoop. Oprollen en klaar.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn broer is jarig met kerstquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je mee werken? ST wilde ookquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet met een kerstboomquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ledlampjes gekocht. Die zitten net wat anders in elkaar wat dat betreft.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt maar ik vind de kerstboom altijd zo leuk, vriendje gedoogd de kerstboom
[..]
Ik heb altijd lampjes met 2 draden
Dat is handigquote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ledlampjes gekocht. Die zitten net wat anders in elkaar wat dat betreft.
Nee joh, gekkie, ik moet ook nog Thijs halen en boodschappen doen enzoquote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik juist niet, kerst is de basis van het leven!quote:
Ja, normaal zat ik altijd, vloekend, scheldend en tierend als een bootwerker die lampjes uit de knoop te halen maar dat hoeft nu niet meerquote:
Schuift dat?quote:
Dan hou ik van jouquote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt voorzichtig de ksc binnen![]()
Ik hou van winter en ik hou van kerst
Wel voorzichtig doen he?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie, ik moet ook nog Thijs halen en boodschappen doen enzo
Leg me dat even uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik juist niet, kerst is de basis van het leven!
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt voorzichtig de ksc binnen![]()
Ik hou van winter en ik hou van kerst
Voor jou misschien wel, maar velen worden juist dan met hun neus op de feiten gedrukt. Dan kun je je heel alleen voelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik juist niet, kerst is de basis van het leven!
Dat durf ik hier niet neer te zettenquote:
Ik voel me sowieso altijd alleen als ik met "familie" moet zijn. Maar kerst is nooit meer compleet geweest zonder vader.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een (beetje) alleen met kerst.![]()
kloptquote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar velen worden juist dan met hun neus op de feiten gedrukt. Dan kun je je heel alleen voelen.
Waar is je vader dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso altijd alleen als ik met "familie" moet zijn. Maar kerst is nooit meer compleet geweest zonder vader.
Dat heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso altijd alleen als ik met "familie" moet zijn. Maar kerst is nooit meer compleet geweest zonder vader.
Fijn dat je weer terug bentquote:
mjaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je weer terug bent![]()
![]()
Al mijn zussen en broers hebben een relatie, op mijn halfbroertje na en dan voel je je ook aardig alleen in gezelschap.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er meis?quote:
Voor zover ik weet woont hij in Nieuw-Zeeland. 2 jaar geleden voor het laatst een kaart gehad, al 4 jaar niet gesproken en 6 jaar niet gezien.quote:
Ik ben christen en met kerst staat de geboorte van Jezus centraal en voor mij is hij de weg, de waarheid en het leven. De reden dat ik een eeuwig leven heb, vandaar dat het voor mij de basis van het leven is.quote:
Dat lijkt me knap lastig en kut... Al weet ik natuurlijk niet wat voor man je vader is en hoe jullie relatie wasquote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor zover ik weet woont hij in Nieuw-Zeeland. 2 jaar geleden voor het laatst een kaart gehad, al 4 jaar niet gesproken en 6 jaar niet gezien.
Nou, ik moet er toch niet aan denken om een eeuwig leven te hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben christen en met kerst staat de geboorte van Jezus centraal en voor mij is hij de weg, de waarheid en het leven. De reden dat ik een eeuwig leven heb, vandaar dat het voor mij de basis van het leven is.
Okeequote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben christen en met kerst staat de geboorte van Jezus centraal en voor mij is hij de weg, de waarheid en het leven. De reden dat ik een eeuwig leven heb, vandaar dat het voor mij de basis van het leven is.
Lekker hoorquote:
Ik soms ook niet, maar geloof dat het er straks allemaal een stuk op vooruit zal gaan, zodra Jezus terugkomt en de nieuwe hemel en aarde er zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik moet er toch niet aan denken om een eeuwig leven te hebben.
Voor mij niet, ik sta liever voor aap, dan dat ik er van afstamquote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeDan had ik het toch goed ingeschat
Doe mij de evolutietheorie maar, sorry
Ik weet het niet. De evolutietheorie klinkt aannemelijk. Aan de andere kant: die bijbelverhalen zijn al eeuwen oud. Al moet ik wel toegeven dat God wel al heel lang ATV heeft als ik naar de bende en ellende hier op aarde kijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeDan had ik het toch goed ingeschat
Doe mij de evolutietheorie maar, sorry
*burp*quote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kots hem maar weer uit dan. Anders tandjes tuffen.
Veel slechter kan het ook niet worden, hè?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik soms ook niet, maar geloof dat het er straks allemaal een stuk op vooruit zal gaan, zodra Jezus terugkomt en de nieuwe hemel en aarde er zijn
[..]
Voor mij niet, ik sta liever voor aap, dan dat ik er van afstam
Ow, dan ben ik benieuwd wat de rol van de mens daarin is en wie er dan verantwoordelijk is voor al het herstel wat ik in mijn omgeving zie...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De evolutietheorie klinkt aannemelijk. Aan de andere kant: die bijbelverhalen zijn al eeuwen oud. Al moet ik wel toegeven dat God wel al heel lang ATV heeft als ik naar de bende en ellende hier op aarde kijk.
Ik denk dat het bijbelverhaal vast wel ergens op gebaseerd is, maar dat het net als "Jantje valt van de trap en breekt een been" naar 5 personen later "Jantje viel van de trap en brak zijn nek en overleed" is, aangediktquote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De evolutietheorie klinkt aannemelijk. Aan de andere kant: die bijbelverhalen zijn al eeuwen oud. Al moet ik wel toegeven dat God wel al heel lang ATV heeft als ik naar de bende en ellende hier op aarde kijk.
quote:
Dat is mijn punt, dat herstel komt zogenaamd door hem en de ellende door ons. Maar als hij almachtig is wil ik wel eens weten waarom er kinderen geboren worden met aids, waarom er kinderen in oorlog leven en honger hebben. Kinderen hebben immers nog geen benul van goed of kwaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, dan ben ik benieuwd wat de rol van de mens daarin is en wie er dan verantwoordelijk is voor al het herstel wat ik in mijn omgeving zie...
Ik zou hier graag op reageren, maar heb er echt even geen tijd voor...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijbelverhaal vast wel ergens op gebaseerd is, maar dat het net als "Jantje valt van de trap en breekt een been" naar 5 personen later "Jantje viel van de trap en brak zijn nek en overleed" is, aangediktEn ik wil niet zo arrogant zijn om te zeggen dat god niet kan bestaan oid, want dat weet ik niet, maar dat verhaal is zo ontzettend vaak herschreven etc dat ik de bijbel echt niet als waarheid kan zien
ohquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een Guus Meeuwis CD gewonnen:
http://www.ad.nl/ad/nl/1/(...)reengeluk_spel.dhtml
Je kan blijven refreshen tot je iets leuks hebt.
Ik had alleen maar iets stoms en dan moest ik nog de verzendkosten betalen ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een Guus Meeuwis CD gewonnen:
http://www.ad.nl/ad/nl/1/(...)reengeluk_spel.dhtml
Je kan blijven refreshen tot je iets leuks hebt.
Kom, ga je mee?quote:
Die had ik ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
ik vond het al stom dat ik een fotoboek kreeg
Ik zeg niet dat alle ellende bij ons vandaan komt, dat geloof ik ook niet, maar ik geloof wel dat het herstel waar ik het over hebt wel van hem komt. En ja God is almachtig, maar ook soeverein...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, dat herstel komt zogenaamd door hem en de ellende door ons. Maar als hij almachtig is wil ik wel eens weten waarom er kinderen geboren worden met aids, waarom er kinderen in oorlog leven en honger hebben. Kinderen hebben immers nog geen benul van goed of kwaad.
We hebben het er anders wel een keer overquote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op reageren, maar heb er echt even geen tijd voor...
Ik ookquote:
*zucht*quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen is het niet leuk.
Ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had alleen maar iets stoms en dan moest ik nog de verzendkosten betalen ook.Dat was vannacht. Maar kan je blijven vernieuwen?
die vragen heb ik al een tijdje los gelatenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, dat herstel komt zogenaamd door hem en de ellende door ons. Maar als hij almachtig is wil ik wel eens weten waarom er kinderen geboren worden met aids, waarom er kinderen in oorlog leven en honger hebben. Kinderen hebben immers nog geen benul van goed of kwaad.
Ja, of een 5 dagen pas van fitness firstquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
ik vond het al stom dat ik een fotoboek kreeg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |