quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, daar heb ik niks aan.
Dan offer ik me wek voor je opquote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog niet. Ze heeft een vent, dat kan niet.
Ja, alleen waar?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik wel gezegdHeb je het gewoon niet gehoord
![]()
Dus monopoly meet
Niet gezienquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dus monopoly meet
Een beetje vent denkt niet alleen aan zichzelf... maar ja dat is mijn mening...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je moet een vent gewoon door laten gaan totdat jij ook komt!![]()
zie je, zelfs hier heb je niets aan spoorboekjesquote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet gezien(maar dat is ook niet zo vreemd met de snelheid waar deze trein mee voortdendert
Wat hij zegt dus.quote:
Sommigen kunnen dat gewoon nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je moet een vent gewoon door laten gaan totdat jij ook komt!![]()
Als je een goede kerel hebt helpt hij jou ook nog even nadat hij gekomen is.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar he, jullie mannen komen tenminste wel altijd klaar
![]()
denken en uitvoeren..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een beetje vent denkt niet alleen aan zichzelf... maar ja dat is mijn mening...
Parkeerplaats voldoetquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hoeft ze ook niet mee naar huis te nemen voor sex!![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, alleen waar?
Bij jou denk ik.
Hoef ik mijn versie niet mee te nemen
Dat dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
denken en uitvoeren..
de GOEDE uitvoering.. das nog steeds een wereld van verschil...
tja, dat is meestal mn probleemquote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
denken en uitvoeren..
de GOEDE uitvoering.. das nog steeds een wereld van verschil...
Sorryquote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet gezien(maar dat is ook niet zo vreemd met de snelheid waar deze trein mee voortdendert
maar dan nog kan je bijsturen..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommigen kunnen dat gewoon nietEn dat merk je toch echt pas als je op bed ligt
ik heb levensgroot monopolyquote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jawel meenemen dat ding
Want dan kunnen we met z'n 12en spelen
O, was jij datquote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar dan nog kan je bijsturen..
ik heb wel eens een man een halt toegeroepen en gezegd : " nu gaan we het wel goed doen"
Ik wil ook meedoenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dus monopoly meet
en die zijn best schaars in de randstad.. nouja.. een beschutte parkeerplaats!quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar dan nog kan je bijsturen..
ik heb wel eens een man een halt toegeroepen en gezegd : " nu gaan we het wel goed doen"
Hij heeft toch handen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommigen kunnen dat gewoon nietEn dat merk je toch echt pas als je op bed ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |