Nou, ik weet haast wel zeker van wel. Mits het over oppervlakkige seks gaat dan. Jij hoeft alleen de kroeg maar in of op FOK! aan te geven dat je heel graag seks wilt en ik weet zeker dat je pm's krijgt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is als vrouw niet makkelijker als voor een man hoor.
Tip 1: decolletéquote:
nu is ze grijs, zou het daar aan liggen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Stomme brunettes ook altijd![]()
klopt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik weet haast wel zeker van wel. Mits het over oppervlakkige seks gaat dan. Jij hoeft alleen de kroeg maar in of op FOK! aan te geven dat je heel graag seks wilt en ik weet zeker dat je pm's krijgt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen ik nog koerier was nam ik wel eens mensen mee.
dat leggen we wel uit als je later groot bentquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
nu is ze grijs, zou het daar aan liggen?
Geen idee, zo goed ken ik je niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
boooobies
[..]
Heb ik niet al genoeg denk je?
Ik kom heus niet na elke avond stappen met een vent thuis.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik weet haast wel zeker van wel. Mits het over oppervlakkige seks gaat dan. Jij hoeft alleen de kroeg maar in of op FOK! aan te geven dat je heel graag seks wilt en ik weet zeker dat je pm's krijgt.
Tip 3. Geil kijken en duidelijk laten merken dat je zin hebt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tip 1: decolleté
Tip 2: lief lachen
Tip 3 denk ik nog even over na
mijn vader zegt altijd: "de kinderen hebben jouw verstand"quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, toen het pigment d'r haar verliet, liep ook haar intellect terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dank, dat was net wat ik zochtquote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tip 3. Geil kijken en duidelijk laten merken dat je zin hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader zegt altijd: "de kinderen hebben jouw verstand"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL jouw pappie is grappig
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Toch is het voor vrouwen makkelijker, mannen zeggen minder snel nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom heus niet na elke avond stappen met een vent thuis.Ook niet als ik het zou willen. Er zijn ook gasten die elke dag een ander meisje hebben, en dat zijn heus niet de knapste mannen ofzo, ligt er gewoon aan hoe je je gedraagt.
Tip 1: Heb ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tip 1: decolleté
Tip 2: lief lachen
Tip 3 denk ik nog even over na
Geloof me maar, een winterdip erbij en ik pak het spoorboekjequote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik je niet.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Muck het volgende:
OMG
Mijn moeder en ik waren helemaal aan het tobben met de kerstlichtjes in de tuin, die wilden het niet doen. Kutdingen!
Alle lampjes nagelopen, adapter gecontroleerd, stekkerdoos nagekeken...
NietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
is mij ook weleens overkomen..
ieder jaar denk je, weet je nog, van vorig jaar, ja natuuurlijk, en ja hoor, flik ik het weer![]()
Haar pa is een heldquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL jouw pappie is grappig
Dat is zielig voor de machinist.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Geloof me maar, een winterdip erbij en ik pak het spoorboekje
Vooral datquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch is het voor vrouwen makkelijker, mannen zeggen minder snel nee.
Om tot de ontdekking te komen dat dat een waardeloos vod is deze winterquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee nee neequote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL jouw pappie is grappig
ik heb genoeg voor tweequote:
surequote:Tip 2: Kan ik dat dan?
no, you don'tquote:Tip 3: Ik heb geduld.
Hoezo niet? Je hebt het wel over STquote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, daar heb ik niks aan.
Ik ben al groot.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
dat leggen we wel uit als je later groot bent
en niet alleen deze winterquote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om tot de ontdekking te komen dat dat een waardeloos vod is deze winter.
En anders hebben jullie nog een heel arsenaal aan speeltjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral datDus als je echt wilt dan lukt het vaak echt wel hoor
Niet dat ik ieder weekend met een andere man ga, laat ik dat even rechtzetten
Als je WIL dan kan het!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom heus niet na elke avond stappen met een vent thuis.Ook niet als ik het zou willen. Er zijn ook gasten die elke dag een ander meisje hebben, en dat zijn heus niet de knapste mannen ofzo, ligt er gewoon aan hoe je je gedraagt.
ik heb ook zo mijn bronnen van vermaak als ik dat nodig vindquote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral datDus als je echt wilt dan lukt het vaak echt wel hoor
Niet dat ik ieder weekend met een andere man ga, laat ik dat even rechtzetten
quote:
Neequote:
Dat doet pas pijn als hij erachter komtquote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, daar heb ik niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, maar dan nog niet. Ze heeft een vent, dat kan niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt het wel over ST
hehehehequote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef brunette82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is mij ook weleens overkomen..
ieder jaar denk je, weet je nog, van vorig jaar, ja natuuurlijk, en ja hoor, flik ik het weer
en zijn broers ookquote:
dat houdt me ook tegenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de machinist.
om aan te steken en me te warmen dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om tot de ontdekking te komen dat dat een waardeloos vod is deze winter.
ik doe niets, maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee neeJij blijft hier!
Oh, dan doe ik dat fout.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Als je WIL dan kan het!
je moet alleen de lat niet al te hoog leggen
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En anders hebben jullie nog een heel arsenaal aan speeltjes.
Maar het is wel waar: in principe moet de man nog steeds op jacht.
Had ik wel gezegdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
En winnen ze hier een monopoly spel, zeggen ze helemaal niks
nou nee niet altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar he, jullie mannen komen tenminste wel altijd klaar
![]()
niet groot genoegquote:
welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
je hoeft ze ook niet mee naar huis te nemen voor sex!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik dat fout.Of goed. Geen zin om met rare lelijke typjes thuis te komen.
Ik F5 me suf in de PM, maar niks daarquote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook zo mijn bronnen van vermaak als ik dat nodig vind
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik kan dat beamen
[..]
NeeHad ik al gezegd dat ik mijn auto mis?
![]()
Whehehe. Goed punt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hoeft ze ook niet mee naar huis te nemen voor sex!![]()
Dan doe je iets foutquote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik dat fout.Of goed. Geen zin om met rare lelijke typjes thuis te komen.
heheh.. je moet een vent gewoon door laten gaan totdat jij ook komt!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar he, jullie mannen komen tenminste wel altijd klaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |