Volgens mij wel hoor marijk... samen met barretje...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik sliep niet
[..]Wat ist meisje?
Sssssssttttquote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor marijk... samen met barretje...
Nee... nee...quote:
Doe maar een espresso voor marijkquote:
heb ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... nee...
[..]
Doe maar een espresso voor marijken een dubbele voor barretje...
Mweh, ik heb een mok koffiequote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Thee.
Om precies te zijn St Janskruidthee.
Dan sliepen we samen nietquote:
He, wait, whut? Een trucker die geen koffie lustquote:
Nee, en ik rook ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
He, wait, whut? Een trucker die geen koffie lust?
Ik ga zo maar weer een extra sterke bak koffie halen. En stokjes voor tussen mn oogleden.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb Spa Rood, maar ga denk ik gewoon nog even slapen
Slapen? Het is geen nacht.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
en ik geen st janskruidtheequote:
oehquote:
dat vind ik ook niet zo lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is ook niet mijn favoriet, maar het is in de winter wel goed voor me. Iets met winterdip enzo.quote:
quote:
Mijn wallen vinden van welquote:
Ik heb wel koffie voor jequote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik geen st janskruidthee
[..]
oeh
[..]
dat vind ik ook niet zo lekker
Ehm, nee hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gister voor het eerst in maanden weer een sigaret opgestoken. Hoe heerlijk.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gister voor het eerst in maanden weer een sigaret opgestoken. Hoe heerlijk.
Ja, en dat is jammer, al die vooroordelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]! Wait, whut?
Bij trucker zijn horen voor mijn gevoel toch echt sterke koffie en zware sjek...
Dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is dom.
Het is smerig en het kost kapitalen.
Owquote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |