Ask Marijke, we kunnen het ook bij jou doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*ikke*
maar niet in zwolle toch??
Ik ook niet echt maar ik vind de kerstboom altijd zo leuk, vriendje gedoogd de kerstboomquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OokEn sowieso heb ik niets met kerst
Ik heb altijd lampjes met 2 dradenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb nou lampjes die aan één draad zitten dus die komen niet zo gruwelijk in de knoop. Oprollen en klaar.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn broer is jarig met kerstquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je mee werken? ST wilde ookquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet met een kerstboomquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ledlampjes gekocht. Die zitten net wat anders in elkaar wat dat betreft.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt maar ik vind de kerstboom altijd zo leuk, vriendje gedoogd de kerstboom
[..]
Ik heb altijd lampjes met 2 draden
Dat is handigquote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ledlampjes gekocht. Die zitten net wat anders in elkaar wat dat betreft.
Nee joh, gekkie, ik moet ook nog Thijs halen en boodschappen doen enzoquote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet ik je komen ophalen anders? Kom ik wel met de bus en rijd ik je naar huis
Ik juist niet, kerst is de basis van het leven!quote:
Ja, normaal zat ik altijd, vloekend, scheldend en tierend als een bootwerker die lampjes uit de knoop te halen maar dat hoeft nu niet meerquote:
Schuift dat?quote:
Dan hou ik van jouquote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt voorzichtig de ksc binnen![]()
Ik hou van winter en ik hou van kerst
Wel voorzichtig doen he?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie, ik moet ook nog Thijs halen en boodschappen doen enzo
Leg me dat even uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik juist niet, kerst is de basis van het leven!
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt voorzichtig de ksc binnen![]()
Ik hou van winter en ik hou van kerst
Voor jou misschien wel, maar velen worden juist dan met hun neus op de feiten gedrukt. Dan kun je je heel alleen voelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik juist niet, kerst is de basis van het leven!
Dat durf ik hier niet neer te zettenquote:
Ik voel me sowieso altijd alleen als ik met "familie" moet zijn. Maar kerst is nooit meer compleet geweest zonder vader.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een (beetje) alleen met kerst.![]()
kloptquote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar velen worden juist dan met hun neus op de feiten gedrukt. Dan kun je je heel alleen voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |