dag libidoquote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en die zijn best schaars in de randstad.. nouja.. een beschutte parkeerplaats!
ooit 30 minuten rondgereden
Waarna die gewoon verder ging op dezelfde manier. Toen was ik het zat.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar dan nog kan je bijsturen..
ik heb wel eens een man een halt toegeroepen en gezegd : " nu gaan we het wel goed doen"
Cool!!!quote:
ik kan putten uit een ruime ervaringquote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, dat is meestal mn probleemhoe wist je dat?
ja, ik niet... dat is het verschilquote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan putten uit een ruime ervaring
als het eenmalig is , dan moet het eenmalig wel een beetje leuk zijn..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, als het eenmalig is steek ik er niet zo veel energie in hoor
Ja, maar moet ie er wel iets mee doen he?quote:
Ja, op een vloerkleedquote:
hoe tofquote:Ik heb de allernieuwste dus gewonnen met bankpasjes![]()
Dat ergens iets insteken moet hij ook doen toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, als het eenmalig is steek ik er niet zo veel energie in hoor
ach.. je hebt geen 4 handen nodig om het stuur vast te houden ......quote:
Pfffff... Gewoon, de grote parking bij dat poppodium. Hoewel geen randstad, maar toch.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en die zijn best schaars in de randstad.. nouja.. een beschutte parkeerplaats!
ooit 30 minuten rondgereden
en de bestuurder wist zich nog te concentreren op de weg, of viel dat wat tegen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. je hebt geen 4 handen nodig om het stuur vast te houden ......
Als hij na het klaarkomen gewoon stopt is het een lul.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar moet ie er wel iets mee doen he?
geen idee.. ik zag de weg nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en de bestuurder wist zich nog te concentreren op de weg, of viel dat wat tegen?
Nee hoor, dat vind ik heel normaalquote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als hij na het klaarkomen gewoon stopt is het een lul.
Of ben ik nou zo uniek dat ik graag wil dat zij ook lol heeft en graag even wil klaarkomen en haar dus verder helpt met mijn vingers?
Zo'n vermoeden had ik al...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee.. ik zag de weg niet
Ja, ik dus ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik heel normaal
Trouwen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik heel normaal
Okequote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jawel meenemen dat ding
Want dan kunnen we met z'n 12en spelen
die van vorig jaar?quote:
Ja, maar maar maar, ik mag van de wet niet met 2 mannen trouwenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik er mee kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |