*kruipt bij pien en Sting *quote:
Jouw doosquote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet uit de doos gehaald thoughJij wel?
*Marijke wurmt zich er ook nog even tussenquote:
Mijn nieuwe doos is nog groterquote:
Ooow.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het stuk + evt edit in de post van LL leest, dan kun je weer gewoon gezellig doen
Is er nog een beetje plek, ik heb niet zo heel veel nodigquote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*Marijke wurmt zich er ook nog even tussen
Ik heb ook een grote doos.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn nieuwe doos is nog groter
Dat valt nog mee, ik mag nog tot 21:00 op m'n werk blijvenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:12 schreef Pien85 het volgende:
Misschien ga ik zo wel even op de bank liggenHoewel... Ik moet nog boodschappen doen en naar de blokker
Neequote:Op woensdag 8 december 2010 14:16 schreef Symphonic het volgende:
Helpt Imondium ook tegen maildiarree?
WTF!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:17 schreef pgrferrari het volgende:
Kijk een leuk filmpje.
http://www.dumpert.nl/med(...)/peeking_virtue.html
Overigens NSFW.
was het maar spam, ik moet er verdomme ook nog wat.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar als het spam is dan Thunderbird en de borkborkbork plugin
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar spam, ik moet er verdomme ook nog wat.
89 in mialtjes in 1,5 dag
Dat dan weer nietquote:
Ik weet niet of groter nou tot aanbeveling strektquote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn nieuwe doos is nog groter
Ja. Hoe groter, hoe gewilderquote:Op woensdag 8 december 2010 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet of groter nou tot aanbeveling strekt
Da's vooral kut onder het autorijdenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben vandaag al 5 keer bijna in slaap gevallen.. dat je je ogen open wilt houden , maar dat je voelt dat ze wegtrekken![]()
straks even een powernapje doen
Ik keep keep bledding, keep keep bleedingquote:Op woensdag 8 december 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dan weer nietMaar ik verwachtte het vooral niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |