Ah, dan kun je WoW'en!quote:
Ik vind het zelf nogal een ondoordacht grapje, maar dat zal wel aan mij liggenquote:
Ja, zonder Cataquote:
Wat ben jij valsquote:
ZIj begint te pochen met het einde van een werkdagquote:
Owquote:Op woensdag 8 december 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het zelf nogal een ondoordacht grapje, maar dat zal wel aan mij liggen
Had vandaag een dag van anderhalf uurquote:Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIj begint te pochen met het einde van een werkdag
Mijn werkdag was gisteren ten einde, vandaag lekker vrijquote:Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIj begint te pochen met het einde van een werkdag
Is okeequote:
Dan had je al kunnen WoW'en.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn werkdag was gisteren ten einde, vandaag lekker vrij
Had gekund, maar heb geen zinquote:
Ik heb gelukkig een gelijksvloers huis met allemaal laminaat dus ik ben bijna klaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk moet ik ook wat gaan doen maar ik heb echt geen zin nu
Je bent ook een man, dus dat verwacht ik niet eensquote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Maar toch hoi
ow schoot dat in het verkeerde keelgat?quote:
Ik dacht dat jij van de zwarte humor was, nou zwarter dan dit kan haast niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het zelf nogal een ondoordacht grapje, maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow schoot dat in het verkeerde keelgat?
Ja, alleen heb ik wel een grens enzoquote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de zwarte humor was, nou zwarter dan dit kan haast niet.
Ow, ik ook maar die van mij ligt denk ik dan iets verder.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik wel een grens enzo
Oh, dat stripje, dat stond er ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent ook een man, dus dat verwacht ik niet eens![]()
Hoi
Dat is vast omdat jij een man bent enzo enzoquote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, ik ook maar die van mij ligt denk ik dan iets verder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |