Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het kwam door jouw post dat ik op deze TT kwamquote:
quote:
Bonito's wat was dat ook alweerquote:Op woensdag 8 december 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa Raider, en Treets en Bonito's
zes uurquote:Op woensdag 8 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen..wekker half 7![]()
![]()
trusten suikertjequote:Op woensdag 8 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Wetrusten STquote:Op woensdag 8 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:
die heten toch gewoon bruine m&M's??quote:
nah.quote:
ja die smatie M&M'squote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die heten toch gewoon bruine m&M's??
of bedoel je smarties??
heb je ook al een labrador??quote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nah.
ik ben anders ook al mama en ik heb een grote mensen-baan en een Volvo![]()
ohja, en roze![]()
da's helemaal vroegquote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
mijn wekker om 5:30, dus ga er zo ook een punt aan zuigen
30 is niet oudquote:
nee, drie katten.quote:
De volvo is wel een stationwagonquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Bonito's waren dus de M&M's zonder pinda
cabrioquote:Op woensdag 8 december 2010 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en een tweede, klein autootje
Das pas bij de midlifecrisis van meneer taartquote:
Ow ja dat is ook zoquote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Das pas bij de midlifecrisis van meneer taart.
ieuw ieuw ieuw, dan had ik mijn midlifecrisis al op mijn 20equote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Das pas bij de midlifecrisis van meneer taart.
moest ff Googelen om de herinnering weer te activerenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Koen ken jij Drie Musketiers nog?
Dat heet nu iets van twirlie wirlie ofzo
die vond ik als kind zoooo lekker, en nou krijg ik het niet meer wegquote:Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moest ff Googelen om de herinnering weer te activeren
trusten koenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
mijn wekker om 5:30, dus ga er zo ook een punt aan zuigen
dat klinkt verkeerd symquote:
trusten barretjequote:Op woensdag 8 december 2010 00:34 schreef Barretje80 het volgende:
hier ook slapen..
Poes laat duidelijk weten dat computeren NIET geapprecieerd wordt..
trusten!![]()
en jij weltrusten MPGquote:Op woensdag 8 december 2010 00:36 schreef MPG het volgende:
Ik luister deze nog:
en dan ga ik ook slapen![]()
quote:Top 100 van dinsdag 7 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 332 suikertaartje
04. 244 Symphonic
08. 234 Marijkezwolle
11. 225 goldfinger1963
14. 197 Pheno
15. 196 MPG
18. 191 MaleDuck
19. 190 LovelyLady
24. 180 Dr_Flash
32. 155 Muck
33. 146 Trevland
37. 140 PeZu
61. 103 JaniesBrownie
71. 093 pgrferrari
85. 085 Kuukske
trusten RZquote:
nieuwe UI??quote:
Ik ken dat, zwaar klote is dat altijd. Ben dan minimaal tot de lunch duf....quote:Op woensdag 8 december 2010 07:09 schreef Pheno het volgende:
Verslapen. Lig je daar 's ochtends lekker tegen elkaar aan, denk je opeens "is de wekker al gegaan?". Ja dus, een uur eerderWel op tijd op het werk, maar zo duf als een konijn.
Gaat het wel goed symquote:Op woensdag 8 december 2010 09:11 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat weer een lange dag worden.
Ik ben afhanmkelijk van dnere die mij informatie moeten verschaffen...
Hij is afhankelijk van anderen die hem een goed toetsenbord moeten leveren denk ik.quote:
wat een schatje hehquote:Op woensdag 8 december 2010 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
moggel
man PeZu, van je usericon word ik echt hyper...
ja man, waar is je sneeuw?quote:
ESC-toets en ze is een stuk rustigerquote:
Ik weet niet hoe. Vanavond maar weer even kijken. Er zal vast een sneeuw-generator zijn...quote:
Ja, dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 09:16 schreef friemelaar het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je sneeuw kunt toevoegen aan je ava
http://www.online-image-editor.com/index.cfmquote:Op woensdag 8 december 2010 09:16 schreef friemelaar het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je sneeuw kunt toevoegen aan je ava
Thankx manquote:Op woensdag 8 december 2010 09:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/index.cfm
quote:
Lionquote:Op woensdag 8 december 2010 09:21 schreef PeZu het volgende:
sowsiesio de lekkerste candy bar is lion of snickers
kit kat pindakaas was de gruwelijkstequote:Op woensdag 8 december 2010 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LionOf kitkat
En Raiders, dat is oud
Goedemorgen allemaal![]()
oko dta, dit si ene ktudingquote:Op woensdag 8 december 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is afhankelijk van anderen die hem een goed toetsenbord moeten leveren denk ik.
Kitkat pindakaas?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kit kat pindakaas was de gruwelijkste
dat klinkt ranzigquote:Op woensdag 8 december 2010 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kit kat pindakaas was de gruwelijkste
Volgens mij ben jij afhankelijk van anderen die je een goed toetsenbord moeten leveren of niet?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kitkat pindakaas?Dat klinkt echt heul niet lekker
Brrrrr, nee dankjequote:
Morge Marijkequote:Op woensdag 8 december 2010 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LionOf kitkat
En Raiders, dat is oud
Goedemorgen allemaal![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brrrrr, nee dankjeJe mag al mijn kitkat pindakaas wel hebben ja
![]()
je ui is wegquote:
Morgen Ferrari!quote:
Goedemorgen Friemelquote:
Woah!quote:
Die is echt schattigquote:Op woensdag 8 december 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
Zou dit zijn wat panda gisteren aan 't zoeken was![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 8 december 2010 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!Die wil ik dan wel
Ruilen voor die met pindakaas?
Ja, bij je pinguin... voelt ie zich eindelijk thuisquote:
is echt in 2 minuten te maken ..... wachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:
Goedemorgenquote:
Oei het heeft iets te hard gesneeuwd bij Phenoquote:Op woensdag 8 december 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het is je gelukt
Nu is je ui echt helemaal af
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het is je gelukt
Nu is je ui echt helemaal af
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei het heeft iets te hard gesneeuwd bij Pheno
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei het heeft iets te hard gesneeuwd bij Pheno
[ afbeelding ]
quote:
Succes en tot straksquote:Op woensdag 8 december 2010 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag ik alweer slapen
Maar nu weg, op naar de dietistTot strakjes
Jep, bij jou wel... ik vind hem de leukste tot nu toequote:
Liebchenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoedemorgenVoel je je al weer iets beter?
Nee, horrorsint is het land weer uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!
Wat hoor ik nou, horrorwinter?????????????????????
Goede morgen danseresjequote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!
morningquote:
Nu ben je er aan herinnert dat je op nog meer plaatsen spieren hebt ?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
morning![]()
Gisteren zumba gevorderd gedaan...killing
beginner is al uh, killing. XCO lukt me nog wel, maar Zumba, nah, er zijn getuigen van mijn dansskills met games, en dat is al niet bestquote:Op woensdag 8 december 2010 10:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
morning![]()
ja dat is het nu al, morgen weer ijzelquote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!
ik doe alleen zumaquote:Op woensdag 8 december 2010 10:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
morning![]()
gelukkig zit er geen profiel op de banden van de Suzukiquote:Op woensdag 8 december 2010 10:17 schreef Symphonic het volgende:
ja dat is het nu al, morgen weer ijzel
goed dat je het zegt. Een tweede litteken op de kin, maar dan wel rechts staat natuurlijk wel zo goedquote:Op woensdag 8 december 2010 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is het nu al, morgen weer ijzel
dat komt door jouquote:
ja, heeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 10:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu ben je er aan herinnert dat je op nog meer plaatsen spieren hebt ?
MOE!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
dat komt door jou.
Hoe is het nou? En met meneer taart? En gebakje?
hoezo?quote:
Ja, dat. Nou kan ik niet op tijd zijn om bij het werk van mijn vrouw te staan. Of ik moet eerder van eigen werk weg en dan langs Big Nquote:
duckiequote:
Schat, ik haal je wat later op, want ik moet even een spelletje halenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat. Nou kan ik niet op tijd zijn om bij het werk van mijn vrouw te staan. Of ik moet eerder van eigen werk weg en dan langs Big N
Bol.com heeft afgelopen maandag Cataclysm verzonden naar zowel mij als vriendje. Iedereen om ons heen die 'm ook besteld had heeft 'm ontvangen, maar die van ons zat blijkbaar in de TNT vrachtwagen die door de vangrail is gereden gisteren ofzoquote:
pakketjes worden wel bezorgd babequote:Op woensdag 8 december 2010 10:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bol.com heeft afgelopen maandag Cataclysm verzonden naar zowel mij als vriendje. Iedereen om ons heen die 'm ook besteld had heeft 'm ontvangen, maar die van ons zat blijkbaar in de TNT vrachtwagen die door de vangrail is gereden gisteren ofzoNu dus geen Cata.... en nu is TNT 3 dagen aan het staken en dus moet ik tot zaterdag of maandag wachten
Hoeren
Is brievenbuspost. Past gewoon door de brievenbus, Bol heeft ook geen 3S code, en bij iedereen die 'm al wel heeft kwam ie gewoon met de gewone post meequote:
Nah, het spel is niet eens voor mezelf, maar voor een reviewer op games.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, ik haal je wat later op, want ik moet even een spelletje halen![]()
Bij mij reden voor dit:![]()
![]()
Vandaar dat ik dus ook naar Nintendo mag. Voor een DS-game. Past ook in een brievenbus. Laat die zooi maar failiet gaan.quote:
ohquote:Op woensdag 8 december 2010 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is brievenbuspost. Past gewoon door de brievenbus, Bol heeft ook geen 3S code, en bij iedereen die 'm al wel heeft kwam ie gewoon met de gewone post mee
Indeedquote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef Aarti het volgende:
fijne staking, de echt gedupeerden zijn consumenten. ALs je echt goed wilt staken, doe dan dat iedereen een week lang ongefrankeerd mag sturen of zo. daar zet je zoden mee aan de dijk.
Jaquote:
Ik vind het seriously uncool jaquote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef Aarti het volgende:
fijne staking, de echt gedupeerden zijn consumenten. ALs je echt goed wilt staken, doe dan dat iedereen een week lang ongefrankeerd mag sturen of zo. daar zet je zoden mee aan de dijk.
Ik had een collega al de tip gegeven het gewoon digitaal te kopen. Want TNTquote:
Ik had al niet echt een hoge pet van ze op, maar dat wordt op deze manier niet beterquote:Op woensdag 8 december 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had een collega al de tip gegeven het gewoon digitaal te kopen. Want TNT
Ja, maar daar ging je dan ook vanuit...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
Ach ja, vroeger deed de post er een week over...
Ja, maar ik wilde persé een hoesje, en vriendje ook, das mooi enzoquote:Op woensdag 8 december 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had een collega al de tip gegeven het gewoon digitaal te kopen. Want TNT
Ja vroeger schreef je poepen ook met lange oe.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
Ach ja, vroeger deed de post er een week over...
Dat hoesje vraag ik zelf wel aan Activisionquote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde persé een hoesje, en vriendje ook, das mooi enzoBovendien, als Bol op maandag verzendt, dan had ie er perst moeten zijn, maar ja, dan rijdt dus die kutvrachtwagen door de vangrail
Dus dubbelpech
... was de gulden nog van hout en seks nog vies.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja vroeger schreef je poepen ook met lange oe.
Ja, dat kan ik dus niet doen hequote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoesje vraag ik zelf wel aan Activision
Je zou het mij kunnen vragenquote:
Dat is goedkoop!quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een kerstpanda UIMet dank aan friemelaar.
altijd fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Hier is gister een heel belangrijke mailing uitgegaan
![]()
Ja, daar ben je nou dus mooi laat mee hequote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja vroeger schreef je poepen ook met lange oe.
56 euro?quote:
als je hier woonde en een huisje zocht, nou, dan!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
altijd fijn
Ik kreeg gisteren een belangrijke brief van DUO, gedateerd 30 november
56e pláátsquote:
dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je hier woonde en een huisje zocht, nou, dan!
Ha, nu weten jullie hoe het voelt. TNT mag deaudt. Beetje klanten bestelen en benadelenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
altijd fijn
Ik kreeg gisteren een belangrijke brief van DUO, gedateerd 30 november
Ja, dat weet ik toch niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
56e plááts
nog 55 wachtenden voor ons voor dat huis
Ze hebben groot gelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, nu weten jullie hoe het voelt. TNT mag deaudt. Beetje klanten bestelen en benadelenEen van de grote uitgevers stuurt alles al via UPS, van mij mogen er meer volgen.
Heb ik al, met geregelde vlagenquote:
Koffie, checkquote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MOE!
En verder weeknie, want ik zit lekker op mijn werk. Met koffie en chocolaaaa![]()
Hoe is het daar nou?
anders typ ik toch wel ¤56,- of E56 gek beestquote:Op woensdag 8 december 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet.
Kusje op je 56e plaats.
ik heb wel chocolaquote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie, check
Chocola, niet check... willikook
Hier nog hetzelfde als gister. Maargoed, nu college...
Ik zie mensen ook euri tikkenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef Muck het volgende:
[..]
anders typ ik toch wel ¤56,- of E56 gek beest
Maar toch bedankt
Die moeten gewoon boven hun enkels geamputeerd worden.quote:
Onze pakketjes meneer is heel sexyquote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk
Ik krijg ook echt de blafhik van TNT.
Pas kreeg ik een pakketje, maar ik was even naar het toilet geweest en er lag al een briefje door de deur dat het afgegeven was bij de buren op nummer 5.
Netjes natuurlijk, ware het niet dat ik zélf op nummer 5 woon
De nieuwe bij ons ookquote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze pakketjes meneer is heel sexy
Mijne nietquote:Op woensdag 8 december 2010 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
De nieuwe bij ons ook
Maar wel wat jong voor mij
Kom je mij een stukje brengen?quote:
TMFquote:
De onze vooral lui. En heeft ondertussen wat boeken, games en nog wat bestelde orders in zijn huis liggen denk ik. Doet TNT toch niets aan om te onderzoeken wat er gebeurt.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze pakketjes meneer is heel sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ben je lekker meequote:Op woensdag 8 december 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De onze vooral lui. En heeft ondertussen wat boeken, games en nog wat bestelde orders in zijn huis liggen denk ik. Doet TNT toch niets aan om te onderzoeken wat er gebeurt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Was ik weermarijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zou zo maar kunnen. Of de postbode had zijn laptop met 3G-verbinding mee. En is dus in een hoekje zelf gaan gamen.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker mee![]()
Mijn postbode was gisteren ontvoerd ofzoZijn karretje met post stond op een straathoek toen ik boodschappen ging doen, toen ik terug kwam stond 't karretje er nog steeds, postbode was nergens te bekennen
Ben stiekem een beetje bang dat iemand bij TNT onze Cata's heeft verdonkeremaant
Deze komt nog alleenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne nietIk tref 'm tegenwoordig alleen nooit meer alleen
Hij doet 't nu samen met z'n neef, das gezellig ofzo
Kom maar halenquote:
TMFquote:
Bij TJ flikkeren ze de pakjes ook gerust door een openstaand raam naar binnenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De onze vooral lui. En heeft ondertussen wat boeken, games en nog wat bestelde orders in zijn huis liggen denk ik. Doet TNT toch niets aan om te onderzoeken wat er gebeurt.
Mogge!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef Olle. het volgende:
pff wat moest een mens toch zonder koffie!
goedemorgen allen en succes deze dag! uiteraard onder het genot van een bakkie!
Was ik weerGeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
En ik had Cataclysm besteld bij V&D, kom ik daar gistermiddag, hadden ze niets binnengekregenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker mee![]()
Mijn postbode was gisteren ontvoerd ofzoZijn karretje met post stond op een straathoek toen ik boodschappen ging doen, toen ik terug kwam stond 't karretje er nog steeds, postbode was nergens te bekennen
Ben stiekem een beetje bang dat iemand bij TNT onze Cata's heeft verdonkeremaant
Lekker danquote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik had Cataclysm besteld bij V&D, kom ik daar gistermiddag, hadden ze niets binnengekregen![]()
Prutsers
Was ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En neef is niet lekker?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne nietIk tref 'm tegenwoordig alleen nooit meer alleen
Hij doet 't nu samen met z'n neef, das gezellig ofzo
De mijne heeft eens ontzettend om me gelachenquote:
Pre-order betekent meestal niet day one binnen. Ik ga meestal gewoon naar de game-winkel, dan heb je het zelf in de hand.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker danMja, jij zal 'm nu dus wel eerder hebben dan ik
In fucking september al besteld bij Bol
Oh jaquote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne heeft eens ontzettend om me gelachen
Bol heeft beloofd dat we 'm op releasedatum binnen zouden krijgen, hij is dan ook verzonden op de 6de...quote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pre-order betekent meestal niet day one binnen. Ik ga meestal gewoon naar de game-winkel, dan heb je het zelf in de hand.
Was ik weerGoed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Is ook wel zo, maar..quote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja
Mijn nicht werkt hier bij de woningbouw, maar volgens haar kunnen ze zó weinig doen om je te helpen
Fail dus. Ho ekunnen ze het dan ook via TNT doen, dat is vragen om problemen. Maar goed, gewoon kudt voor je.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom dan?
[..]
Bol heeft beloofd dat we 'm op releasedatum binnen zouden krijgen, hij is dan ook verzonden op de 6de...
Volgens de flyer van V&D welquote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pre-order betekent meestal niet day one binnen. Ik ga meestal gewoon naar de game-winkel, dan heb je het zelf in de hand.
jammerquote:
OA zou trots op je zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Deze komt nog alleen
[..]
Kom maar halen
[..]
TMF
[..]
Bij TJ flikkeren ze de pakjes ook gerust door een openstaand raam naar binnen
[..]
Mogge!
[..]
Geweldig![]()
Ja, baal ook behoorlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fail dus. Ho ekunnen ze het dan ook via TNT doen, dat is vragen om problemen. Maar goed, gewoon kudt voor je.
Oh, hier ook, maakt ze niet uit. Als ze hun pakje maar kwijt zijn. Sicko's.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
Mowa, denk dat dat iets te veel toeval is.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, baal ook behoorlijkNou kan TNT er natuurlijk niks aan doen dat die vrachtwagen door de vangrail gleed, maar ik weet dus niet zeker of dat voor ons was, hoewel het wel opvallend is...
mafkezenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hier ook, maakt ze niet uit. Als ze hun pakje maar kwijt zijn. Sicko's.
Ach, het zal me niets verbazen hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mowa, denk dat dat iets te veel toeval is.
Ik zat met mijn koptelefoon op huiswerk te maken, en hij klopte ineens op het raam, waarik nogal van schrokquote:
maar stiekem toch welquote:Op woensdag 8 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar..
Maar...
Mooi zoquote:
Gekke seks.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat met mijn koptelefoon op huiswerk te maken, en hij klopte ineens op het raam, waarik nogal van schrok
[..]
maar stiekem toch wel
[..]
Mooi zo
Zoiets ja, hihi.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat met mijn koptelefoon op huiswerk te maken, en hij klopte ineens op het raam, waarik nogal van schrok
[..]
maar stiekem toch wel
[..]
Mooi zo
Moet er nogal komisch uit gezien hebbenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hier ook, maakt ze niet uit. Als ze hun pakje maar kwijt zijn. Sicko's.
moguh!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Deze komt nog alleen
[..]
Kom maar halen
[..]
TMF
[..]
[..]
Mogge!
[..]
Geweldig![]()
Monopoly-meet bij Marijkequote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, de pakjesmeneer is met het Monopolyspel onderweg. da's wel vet snel![]()
Joah!quote:
Eem afwachtenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
St? Hilde heeft vanochtend overgegeven (misschien te snel gegeten, dat zou kunnen) en ze heeft een natte neus. Is ze misschien ziekjes? Of maak ik me zorgen om niets?
Volgens mij is er niets aan de hand. Een droge neus met dit weer is pijnlijker.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
St? Hilde heeft vanochtend overgegeven (misschien te snel gegeten, dat zou kunnen) en ze heeft een natte neus. Is ze misschien ziekjes? Of maak ik me zorgen om niets?
potverdikkiequote:
Heb je dan ook een kamer voor mij?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Blijf je dan wel logeren? Kunnen we in ons zelfgebouwde hotel slapen
dat is snelquote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, de pakjesmeneer is met het Monopolyspel onderweg. da's wel vet snel![]()
Keequote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eem afwachten![]()
Maak je nog maar geen zorgen![]()
Was ze nou net geënt?
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets aan de hand. Een droge neus met dit weer is pijnlijker.
Volgens mij ken ik jou ookquote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
potverdikkie
ST dat is alweer even geleden!
alles wel op deze woensdagochtend?
Voor jou altijdquote:
Liefquote:Op woensdag 8 december 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ken ik jou ook
[..]
Voor jou altijd
Volgens mij is die natte neus juist een goed teken.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
ooehhjj nu komen de verhalenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ken ik jou ook
[..]
Voor jou altijd
Geen ideequote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Blijf je dan wel logeren? Kunnen we in ons zelfgebouwde hotel slapen
RZquote:
quote:
Nou ja, ik zag dat ie dusdanig nat was dat er op mijn fel blauwe shirt een mooi nat plekje was ontstaan waar zij met d'r neus zatquote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is die natte neus juist een goed teken.
Nou nee, niet echt, maar je UI maakt me in de warquote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooehhjj nu komen de verhalen
twijfel je of je mij kent?
Goedemorgen truckloze-trucker meneerquote:
Snap ik tochquote:
Gewon zeggen dat het bij een seksclub is (in die bewoordingen) dan komt (hihi) hij wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
de verwarmingsmonteur belt nog wanneer hij tijd heeft vandaag
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewon zeggen dat het bij een seksclub is (in die bewoordingen) dan komt (hihi) hij wel.
Moet je op bol.com kijkenquote:
Ik zou me nog niet te druk maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik zag dat ie dusdanig nat was dat er op mijn fel blauwe shirt een mooi nat plekje was ontstaan waar zij met d'r neus zat![]()
[..]
[..]
Goedemorgen truckloze-trucker meneer
[..]
bevriend is een groot woordquote:Op woensdag 8 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vet veel!
[..]
Nou ja, ik zag dat ie dusdanig nat was dat er op mijn fel blauwe shirt een mooi nat plekje was ontstaan waar zij met d'r neus zat![]()
[..]
Nou nee, niet echt, maar je UI maakt me in de warJij bent toch bevriend met C0nd0r?
[..]
Goedemorgen truckloze-trucker meneer
[..]
Snap ik toch![]()
En dat de dames het koud hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewon zeggen dat het bij een seksclub is (in die bewoordingen) dan komt (hihi) hij wel.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik heb grondig opgeruimd
Was ook wel nodig
[ afbeelding ]
[..]
c0nnieeeee
dat weet hij allangquote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Keequote:Op woensdag 8 december 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou me nog niet te druk maken.
En goedemorgen Lada-loze mevrouw.
Ja, dan bij jij datquote:Op woensdag 8 december 2010 11:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
bevriend is een groot woordmaar ik ken hem wel ja
Tss, wat een koud mietje.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet hij allang![]()
en nog komt (hihih) hij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |