Oh, hier ook, maakt ze niet uit. Als ze hun pakje maar kwijt zijn. Sicko's.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
Bij TJ flikkeren ze de pakjes ook gerust door een openstaand raam naar binnen
Mowa, denk dat dat iets te veel toeval is.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, baal ook behoorlijkNou kan TNT er natuurlijk niks aan doen dat die vrachtwagen door de vangrail gleed, maar ik weet dus niet zeker of dat voor ons was, hoewel het wel opvallend is...
mafkezenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hier ook, maakt ze niet uit. Als ze hun pakje maar kwijt zijn. Sicko's.
Ach, het zal me niets verbazen hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mowa, denk dat dat iets te veel toeval is.
Ik zat met mijn koptelefoon op huiswerk te maken, en hij klopte ineens op het raam, waarik nogal van schrokquote:
maar stiekem toch welquote:Op woensdag 8 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar..
Maar...
Mooi zoquote:
Gekke seks.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat met mijn koptelefoon op huiswerk te maken, en hij klopte ineens op het raam, waarik nogal van schrok
[..]
maar stiekem toch wel
[..]
Mooi zo
Zoiets ja, hihi.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat met mijn koptelefoon op huiswerk te maken, en hij klopte ineens op het raam, waarik nogal van schrok
[..]
maar stiekem toch wel
[..]
Mooi zo
Moet er nogal komisch uit gezien hebbenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hier ook, maakt ze niet uit. Als ze hun pakje maar kwijt zijn. Sicko's.
moguh!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Deze komt nog alleen
[..]
Kom maar halen
[..]
TMF
[..]
Bij TJ flikkeren ze de pakjes ook gerust door een openstaand raam naar binnen
[..]
Mogge!
[..]
Geweldig![]()
Monopoly-meet bij Marijkequote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, de pakjesmeneer is met het Monopolyspel onderweg. da's wel vet snel![]()
Joah!quote:
Eem afwachtenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
St? Hilde heeft vanochtend overgegeven (misschien te snel gegeten, dat zou kunnen) en ze heeft een natte neus. Is ze misschien ziekjes? Of maak ik me zorgen om niets?
Volgens mij is er niets aan de hand. Een droge neus met dit weer is pijnlijker.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
St? Hilde heeft vanochtend overgegeven (misschien te snel gegeten, dat zou kunnen) en ze heeft een natte neus. Is ze misschien ziekjes? Of maak ik me zorgen om niets?
potverdikkiequote:
Heb je dan ook een kamer voor mij?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Blijf je dan wel logeren? Kunnen we in ons zelfgebouwde hotel slapen
dat is snelquote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, de pakjesmeneer is met het Monopolyspel onderweg. da's wel vet snel![]()
Keequote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eem afwachten![]()
Maak je nog maar geen zorgen![]()
Was ze nou net geënt?
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets aan de hand. Een droge neus met dit weer is pijnlijker.
Volgens mij ken ik jou ookquote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
potverdikkie
ST dat is alweer even geleden!
alles wel op deze woensdagochtend?
Voor jou altijdquote:
Liefquote:Op woensdag 8 december 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ken ik jou ook
[..]
Voor jou altijd
Volgens mij is die natte neus juist een goed teken.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
ooehhjj nu komen de verhalenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ken ik jou ook
[..]
Voor jou altijd
Geen ideequote:Op woensdag 8 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Blijf je dan wel logeren? Kunnen we in ons zelfgebouwde hotel slapen
RZquote:
quote:
Nou ja, ik zag dat ie dusdanig nat was dat er op mijn fel blauwe shirt een mooi nat plekje was ontstaan waar zij met d'r neus zatquote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is die natte neus juist een goed teken.
Nou nee, niet echt, maar je UI maakt me in de warquote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooehhjj nu komen de verhalen
twijfel je of je mij kent?
Goedemorgen truckloze-trucker meneerquote:
Snap ik tochquote:
Gewon zeggen dat het bij een seksclub is (in die bewoordingen) dan komt (hihi) hij wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
de verwarmingsmonteur belt nog wanneer hij tijd heeft vandaag
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewon zeggen dat het bij een seksclub is (in die bewoordingen) dan komt (hihi) hij wel.
Moet je op bol.com kijkenquote:
Ik zou me nog niet te druk maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik zag dat ie dusdanig nat was dat er op mijn fel blauwe shirt een mooi nat plekje was ontstaan waar zij met d'r neus zat![]()
[..]
[..]
Goedemorgen truckloze-trucker meneer
[..]
bevriend is een groot woordquote:Op woensdag 8 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vet veel!
[..]
Nou ja, ik zag dat ie dusdanig nat was dat er op mijn fel blauwe shirt een mooi nat plekje was ontstaan waar zij met d'r neus zat![]()
[..]
Nou nee, niet echt, maar je UI maakt me in de warJij bent toch bevriend met C0nd0r?
[..]
Goedemorgen truckloze-trucker meneer
[..]
Snap ik toch![]()
En dat de dames het koud hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewon zeggen dat het bij een seksclub is (in die bewoordingen) dan komt (hihi) hij wel.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik heb grondig opgeruimd
Was ook wel nodig
[ afbeelding ]
[..]
c0nnieeeee
dat weet hij allangquote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Keequote:Op woensdag 8 december 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou me nog niet te druk maken.
En goedemorgen Lada-loze mevrouw.
Ja, dan bij jij datquote:Op woensdag 8 december 2010 11:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
bevriend is een groot woordmaar ik ken hem wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |