Nee, horrorsint is het land weer uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!
Wat hoor ik nou, horrorwinter?????????????????????
Goede morgen danseresjequote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!
morningquote:
Nu ben je er aan herinnert dat je op nog meer plaatsen spieren hebt ?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
morning![]()
Gisteren zumba gevorderd gedaan...killing
beginner is al uh, killing. XCO lukt me nog wel, maar Zumba, nah, er zijn getuigen van mijn dansskills met games, en dat is al niet bestquote:Op woensdag 8 december 2010 10:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
morning![]()
ja dat is het nu al, morgen weer ijzelquote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!
ik doe alleen zumaquote:Op woensdag 8 december 2010 10:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
morning![]()
gelukkig zit er geen profiel op de banden van de Suzukiquote:Op woensdag 8 december 2010 10:17 schreef Symphonic het volgende:
ja dat is het nu al, morgen weer ijzel
goed dat je het zegt. Een tweede litteken op de kin, maar dan wel rechts staat natuurlijk wel zo goedquote:Op woensdag 8 december 2010 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is het nu al, morgen weer ijzel
dat komt door jouquote:
ja, heeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 10:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu ben je er aan herinnert dat je op nog meer plaatsen spieren hebt ?
MOE!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
dat komt door jou.
Hoe is het nou? En met meneer taart? En gebakje?
hoezo?quote:
Ja, dat. Nou kan ik niet op tijd zijn om bij het werk van mijn vrouw te staan. Of ik moet eerder van eigen werk weg en dan langs Big Nquote:
duckiequote:
Schat, ik haal je wat later op, want ik moet even een spelletje halenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat. Nou kan ik niet op tijd zijn om bij het werk van mijn vrouw te staan. Of ik moet eerder van eigen werk weg en dan langs Big N
Bol.com heeft afgelopen maandag Cataclysm verzonden naar zowel mij als vriendje. Iedereen om ons heen die 'm ook besteld had heeft 'm ontvangen, maar die van ons zat blijkbaar in de TNT vrachtwagen die door de vangrail is gereden gisteren ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |