pakketjes worden wel bezorgd babequote:Op woensdag 8 december 2010 10:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bol.com heeft afgelopen maandag Cataclysm verzonden naar zowel mij als vriendje. Iedereen om ons heen die 'm ook besteld had heeft 'm ontvangen, maar die van ons zat blijkbaar in de TNT vrachtwagen die door de vangrail is gereden gisteren ofzoNu dus geen Cata.... en nu is TNT 3 dagen aan het staken en dus moet ik tot zaterdag of maandag wachten
Hoeren
Is brievenbuspost. Past gewoon door de brievenbus, Bol heeft ook geen 3S code, en bij iedereen die 'm al wel heeft kwam ie gewoon met de gewone post meequote:
Nah, het spel is niet eens voor mezelf, maar voor een reviewer op games.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, ik haal je wat later op, want ik moet even een spelletje halen![]()
Bij mij reden voor dit:![]()
![]()
Vandaar dat ik dus ook naar Nintendo mag. Voor een DS-game. Past ook in een brievenbus. Laat die zooi maar failiet gaan.quote:
ohquote:Op woensdag 8 december 2010 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is brievenbuspost. Past gewoon door de brievenbus, Bol heeft ook geen 3S code, en bij iedereen die 'm al wel heeft kwam ie gewoon met de gewone post mee
Indeedquote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef Aarti het volgende:
fijne staking, de echt gedupeerden zijn consumenten. ALs je echt goed wilt staken, doe dan dat iedereen een week lang ongefrankeerd mag sturen of zo. daar zet je zoden mee aan de dijk.
Jaquote:
Ik vind het seriously uncool jaquote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef Aarti het volgende:
fijne staking, de echt gedupeerden zijn consumenten. ALs je echt goed wilt staken, doe dan dat iedereen een week lang ongefrankeerd mag sturen of zo. daar zet je zoden mee aan de dijk.
Ik had een collega al de tip gegeven het gewoon digitaal te kopen. Want TNTquote:
Ik had al niet echt een hoge pet van ze op, maar dat wordt op deze manier niet beterquote:Op woensdag 8 december 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had een collega al de tip gegeven het gewoon digitaal te kopen. Want TNT
Ja, maar daar ging je dan ook vanuit...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
Ach ja, vroeger deed de post er een week over...
Ja, maar ik wilde persé een hoesje, en vriendje ook, das mooi enzoquote:Op woensdag 8 december 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had een collega al de tip gegeven het gewoon digitaal te kopen. Want TNT
Ja vroeger schreef je poepen ook met lange oe.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
Ach ja, vroeger deed de post er een week over...
Dat hoesje vraag ik zelf wel aan Activisionquote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde persé een hoesje, en vriendje ook, das mooi enzoBovendien, als Bol op maandag verzendt, dan had ie er perst moeten zijn, maar ja, dan rijdt dus die kutvrachtwagen door de vangrail
Dus dubbelpech
... was de gulden nog van hout en seks nog vies.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja vroeger schreef je poepen ook met lange oe.
Ja, dat kan ik dus niet doen hequote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoesje vraag ik zelf wel aan Activision
Je zou het mij kunnen vragenquote:
Dat is goedkoop!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |