quote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een kerstpanda UIMet dank aan friemelaar.
altijd fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Hier is gister een heel belangrijke mailing uitgegaan
![]()
Ja, daar ben je nou dus mooi laat mee hequote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja vroeger schreef je poepen ook met lange oe.
56 euro?quote:
als je hier woonde en een huisje zocht, nou, dan!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
altijd fijn
Ik kreeg gisteren een belangrijke brief van DUO, gedateerd 30 november
56e pláátsquote:
dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je hier woonde en een huisje zocht, nou, dan!
Ha, nu weten jullie hoe het voelt. TNT mag deaudt. Beetje klanten bestelen en benadelenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
altijd fijn
Ik kreeg gisteren een belangrijke brief van DUO, gedateerd 30 november
Ja, dat weet ik toch niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
56e plááts
nog 55 wachtenden voor ons voor dat huis
Ze hebben groot gelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, nu weten jullie hoe het voelt. TNT mag deaudt. Beetje klanten bestelen en benadelenEen van de grote uitgevers stuurt alles al via UPS, van mij mogen er meer volgen.
Heb ik al, met geregelde vlagenquote:
Koffie, checkquote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MOE!
En verder weeknie, want ik zit lekker op mijn werk. Met koffie en chocolaaaa![]()
Hoe is het daar nou?
anders typ ik toch wel ¤56,- of E56 gek beestquote:Op woensdag 8 december 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet.
Kusje op je 56e plaats.
ik heb wel chocolaquote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie, check
Chocola, niet check... willikook
Hier nog hetzelfde als gister. Maargoed, nu college...
Ik zie mensen ook euri tikkenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef Muck het volgende:
[..]
anders typ ik toch wel ¤56,- of E56 gek beest
Maar toch bedankt
Die moeten gewoon boven hun enkels geamputeerd worden.quote:
Onze pakketjes meneer is heel sexyquote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk
Ik krijg ook echt de blafhik van TNT.
Pas kreeg ik een pakketje, maar ik was even naar het toilet geweest en er lag al een briefje door de deur dat het afgegeven was bij de buren op nummer 5.
Netjes natuurlijk, ware het niet dat ik zélf op nummer 5 woon
De nieuwe bij ons ookquote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze pakketjes meneer is heel sexy
Mijne nietquote:Op woensdag 8 december 2010 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
De nieuwe bij ons ook
Maar wel wat jong voor mij
Kom je mij een stukje brengen?quote:
TMFquote:
De onze vooral lui. En heeft ondertussen wat boeken, games en nog wat bestelde orders in zijn huis liggen denk ik. Doet TNT toch niets aan om te onderzoeken wat er gebeurt.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze pakketjes meneer is heel sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ben je lekker meequote:Op woensdag 8 december 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De onze vooral lui. En heeft ondertussen wat boeken, games en nog wat bestelde orders in zijn huis liggen denk ik. Doet TNT toch niets aan om te onderzoeken wat er gebeurt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Was ik weermarijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zou zo maar kunnen. Of de postbode had zijn laptop met 3G-verbinding mee. En is dus in een hoekje zelf gaan gamen.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker mee![]()
Mijn postbode was gisteren ontvoerd ofzoZijn karretje met post stond op een straathoek toen ik boodschappen ging doen, toen ik terug kwam stond 't karretje er nog steeds, postbode was nergens te bekennen
Ben stiekem een beetje bang dat iemand bij TNT onze Cata's heeft verdonkeremaant
Deze komt nog alleenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne nietIk tref 'm tegenwoordig alleen nooit meer alleen
Hij doet 't nu samen met z'n neef, das gezellig ofzo
Kom maar halenquote:
TMFquote:
Bij TJ flikkeren ze de pakjes ook gerust door een openstaand raam naar binnenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De onze vooral lui. En heeft ondertussen wat boeken, games en nog wat bestelde orders in zijn huis liggen denk ik. Doet TNT toch niets aan om te onderzoeken wat er gebeurt.
Mogge!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef Olle. het volgende:
pff wat moest een mens toch zonder koffie!
goedemorgen allen en succes deze dag! uiteraard onder het genot van een bakkie!
Was ik weerGeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
En ik had Cataclysm besteld bij V&D, kom ik daar gistermiddag, hadden ze niets binnengekregenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker mee![]()
Mijn postbode was gisteren ontvoerd ofzoZijn karretje met post stond op een straathoek toen ik boodschappen ging doen, toen ik terug kwam stond 't karretje er nog steeds, postbode was nergens te bekennen
Ben stiekem een beetje bang dat iemand bij TNT onze Cata's heeft verdonkeremaant
Lekker danquote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik had Cataclysm besteld bij V&D, kom ik daar gistermiddag, hadden ze niets binnengekregen![]()
Prutsers
Was ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En neef is niet lekker?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne nietIk tref 'm tegenwoordig alleen nooit meer alleen
Hij doet 't nu samen met z'n neef, das gezellig ofzo
De mijne heeft eens ontzettend om me gelachenquote:
Pre-order betekent meestal niet day one binnen. Ik ga meestal gewoon naar de game-winkel, dan heb je het zelf in de hand.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker danMja, jij zal 'm nu dus wel eerder hebben dan ik
In fucking september al besteld bij Bol
Oh jaquote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne heeft eens ontzettend om me gelachen
Bol heeft beloofd dat we 'm op releasedatum binnen zouden krijgen, hij is dan ook verzonden op de 6de...quote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pre-order betekent meestal niet day one binnen. Ik ga meestal gewoon naar de game-winkel, dan heb je het zelf in de hand.
Was ik weerGoed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Is ook wel zo, maar..quote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja
Mijn nicht werkt hier bij de woningbouw, maar volgens haar kunnen ze zó weinig doen om je te helpen
Fail dus. Ho ekunnen ze het dan ook via TNT doen, dat is vragen om problemen. Maar goed, gewoon kudt voor je.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom dan?
[..]
Bol heeft beloofd dat we 'm op releasedatum binnen zouden krijgen, hij is dan ook verzonden op de 6de...
Volgens de flyer van V&D welquote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pre-order betekent meestal niet day one binnen. Ik ga meestal gewoon naar de game-winkel, dan heb je het zelf in de hand.
jammerquote:
OA zou trots op je zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Deze komt nog alleen
[..]
Kom maar halen
[..]
TMF
[..]
Bij TJ flikkeren ze de pakjes ook gerust door een openstaand raam naar binnen
[..]
Mogge!
[..]
Geweldig![]()
Ja, baal ook behoorlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fail dus. Ho ekunnen ze het dan ook via TNT doen, dat is vragen om problemen. Maar goed, gewoon kudt voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |