SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jij post gewoon niet meer tot het topic vol isquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef Boy23 het volgende:
Treurige tt :p. Gooi de ballen maar in de kerstboom!
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Kwaliteitspost! Die zien we niet vaak hier!
IK ga me gvd weer eens wat vinyl halen.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:24 schreef Waaghals het volgende:
Sounds, jaren 90 nostalgie is dat voor me
Ik vond het er wel goed op aansluiten. Tekstueel wel beter.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:54 schreef Waaghals het volgende:
Vind die EP wat tegenvallen vergeleken met het album
nee hoor, geboren en getogenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vond het er wel goed op aansluiten. Tekstueel wel beter.
HEE. Wacht eens. Jij haat Limburg, wat doe je hier?
Is het al middag in het zuiden?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Tassiepassie het volgende:
Koudddd![]()
Zo maar weer mijn snowboots aan![]()
En goedemiddag
oepsquote:Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is het al middag in het zuiden?![]()
Goedemorgen
Ik wilde net gaan typen 'ik zie hier nog geen sneeuw'.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:05 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo naar het station lopen bah kutsneeuw
Van die rotzooi die van die ijsblokken wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb toch liever sneeuw dan die half weggesmolten rotzooi van gisteren en daarvoor.
Eensch, maja nog eff en dan is alles weg (voor even)quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Vers sneeuwlaagje fietst prima, ik haat meer de vieze prut met pekel die het na een paar dagen wordt en dan vastvriest
Dat is in elk geval al een kwaliteitspost!quote:
Ach man, vorig jaar ben ik met minimaal -20 van Heerlen naar Amstenrade gelopen. (Ik was wel in beschonken toestand en dan is het zeer gevaarlijk, onderkoeling enzo!)quote:
Oh ja. Manuele therapie. Dat moet ik ook nog even doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef sproetjes het volgende:
heheheik ga zo eens richting mn wwerk, moet eerst weer langs de manueel therapeut
gaat leuk worden als ik er weer net zo'n reactie op krijg als de vorige keer en de keer ervoor, ik bén al brak en dan word het alleen maar erger
Kan ik me best iets bij voorstellen, heb er zelf geen last van moet ik zeggen, afkloppen! Maar gewoon het idee je alles vast hebt zitten, en om de 2 a 3 weken los laat kraken lijkt me lichamelijk best een opluchting, maar net wat je zegt na 9 weken kan je je best beroerd voelen! En lichamelijk geslooptquote:Op woensdag 8 december 2010 16:39 schreef sproetjes het volgende:
omdat ik dit juist nodig heb. Ik kreeg normaal elke 3 weken manuele therapie, maar toen (ivm zwangerschaps verlof van mijn therapeute) ineens 9 weken niet meer.. Nu kan ik op mn werk behandeld worden, maar reageer ik er zo extreem op omdat ik gewoon erg vast zit. Vooral de eerste keer was erg. Normaal werd alles elke 2 a 3 weken losgemaakt, nu was dat ineens pas na 9 weken.. heb me beroerd gevoeld
uiteindelijk helpt t wel, want anders functioneer ik gewoon niet en ga ik vast zitten en krijg ik andere dingen (zoals toen uitvallings verschijnselen in mn linker been bijv.)
2 jaar geleden met die achterlijke kou-golf een hele week middag dienst met -20 naar huis fietsen. Dan kom je thuis met je schoenen vast gevroren aan de pedalen, sjaal aan gezicht gevroren.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach man, vorig jaar ben ik met minimaal -20 van Heerlen naar Amstenrade gelopen. (Ik was wel in beschonken toestand en dan is het zeer gevaarlijk, onderkoeling enzo!)
Ik wel. Meerdere keren. Alle standjes überhaupt mogelijk. En hij zou ook nog mogen blijven slapen en me een ontbijtje mogen maken waarna we weer kei hard doorgaan totdat ik zo schraal ben en ik niet meer kan.quote:
Puree en zalm!!!!! Daar ga ik wel voor na weert! Dat jij een gezellig leuk persoon bent is een leuke bijkomstigheid!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:10 schreef friekin_ het volgende:
Eten staan aan hier. Bloemkool, puree en zalm. Wie eet er mee?
Been there done that,maar niet met hemquote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wel. Meerdere keren. Alle standjes überhaupt mogelijk. En hij zou ook nog mogen blijven slapen en me een ontbijtje mogen maken waarna we weer kei hard doorgaan totdat ik zo schraal ben en ik niet meer kan.
Dat is lief. Zag je sms vanmiddag pas laat, was op stap. Moeten we zeker eens doen.. Komende 2 weken wordt het nogal krap (vakanties enzo)quote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Puree en zalm!!!!! Daar ga ik wel voor na weert! Dat jij een gezellig leuk persoon bent is een leuke bijkomstigheid!
ff bloed laten prikken, misschien heb je wat waardes te laag waardoor je weerstand zaktquote:Op woensdag 8 december 2010 19:30 schreef sproetjes het volgende:
ennnnn weer thuis
morgen ga ik naar de dokter, wil weten waarom ik de laatste tijd zoveel ziek ben. word er gekvan
Dokter zal deze redenen kunnen geven:quote:Op woensdag 8 december 2010 19:30 schreef sproetjes het volgende:
ennnnn weer thuis
morgen ga ik naar de dokter, wil weten waarom ik de laatste tijd zoveel ziek ben. word er gekvan
Hoe slaap je?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef sproetjes het volgende:
mja lage weerstand moet toch ergens vandaan komen. nondeju.
ik sport verdomme 7-10 uur per week, neem elke dag EXTRA vitamines, eet gezond.. ga echt bijna nooit meer stappen of zuipen (rook sowieso niet)...![]()
![]()
Aan overtraind zijn gedacht?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef sproetjes het volgende:
mja lage weerstand moet toch ergens vandaan komen. nondeju.
ik sport verdomme 7-10 uur per week, neem elke dag EXTRA vitamines, eet gezond.. ga echt bijna nooit meer stappen of zuipen (rook sowieso niet)...![]()
![]()
Ik moest huilen bij de eindscene.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:49 schreef friekin_ het volgende:
Hehe. Ik ben aanbeland bij de laatste aflevering van Pride & Prejudice. Hierna door naar Persuasion. Heerlijk, romantische zwijmelmeuk. Liefde.
Dat zou ook wel fijn zijn ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:47 schreef Tassiepassie het volgende:
Nu nog een vent in de buurt om samen mee te luisteren
Ah dat is nog erger dan niet eens een ventquote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah dat vent gedeelte lukt aardig, dat in de buurt wat minder
Leer mij hoe dat moetquote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef friekin_ het volgende:
Niets mis met geen vent. Vrouwen mogen best eens wat zelfstandiger worden hier.
Ben zelfstandig genoegquote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef friekin_ het volgende:
Niets mis met geen vent. Vrouwen mogen best eens wat zelfstandiger worden hier.
quote:
Ik heb gewoon random wat in mijn afspeellijst gemieterdquote:Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
![]()
Heb nu 3fm opstaan.
Dat helpt mij door mijn o zo zware huiswerk heen... *hopen we*
Psyko Punkzquote:
met deze kou wel jaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef Boy23 het volgende:
Ach, naast je laarzen lopen is ook zo vervelend!
ik heb je adres dus stop wel briefjes in je busquote:Op woensdag 8 december 2010 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen die mijn telefoon nummer hebben.
Ik heb tussen 8 en 20 dec een ander tijdelijk nummer.. lastig
Dat is irritant !quote:Op woensdag 8 december 2010 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen die mijn telefoon nummer hebben.
Ik heb tussen 8 en 20 dec een ander tijdelijk nummer.. lastig
Dat is ook leukquote:Op woensdag 8 december 2010 21:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb je adres dus stop wel briefjes in je bus
Vooral als we korte zinnen gebruiken in de vorm van.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
is wel goed voor onze conditie als t een lang gesprek is
bring it onquote:Op woensdag 8 december 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vooral als we korte zinnen gebruiken in de vorm van.
Hey Tas,
Ja Kev?
alles ok?
etc etc
slaap lekker en ik doe het ookquote:Op woensdag 8 december 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik doe het echt he !
Alleen niet nu want bedtijd
Oh ik was van plan om om 23u naar bed te gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef sproetjes het volgende:
ik verklaar het vanaf nu geile liedjes tijd... tot zullen we zeggen
00.00?
Trusteeequote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef limbolandjgirl het volgende:
Welterusten eederein!
Sloap lekker!
Ik hoop voor je dat ze uit gaan zoeken wat er isquote:Op donderdag 9 december 2010 08:16 schreef sproetjes het volgende:
Moggeheb net 4 uur geslapen ofzo... 8.45 moet ik bij de dokter zijn...
SMSsen vanuit bed is relax man!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik doe het echt he !
Alleen niet nu want bedtijd
Valt nog mee.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:37 schreef sproetjes het volgende:
antibiotica en neusspray en t advies vitamines te slikken...
Succesquote:Op donderdag 9 december 2010 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag weer aanwezig op het werk. Wel nog de nodige opstartproblemen![]()
Straks weer serieus aan de slag.
Ik heb me al tijden voorgenomen om wat beter te gaan eten. Ik laat me veel te snel verleiden door "makkelijk" voedsel.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mja ik slik me al dood aan de vitamines.. achja
weet ik maar tas en ik hebben het over briefjes bij elkAar in de brievenbus duwen. Ik heb tot de 20ste een ander tijdelijk nummer. Daarna weer de oude terugquote:Op donderdag 9 december 2010 08:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
SMSsen vanuit bed is relax man!
Mare wat is er met je tel/nummer??
Anderhalf uur slaap hier, en al van 7 uur aan het werkquote:Op donderdag 9 december 2010 08:16 schreef sproetjes het volgende:
Moggeheb net 4 uur geslapen ofzo... 8.45 moet ik bij de dokter zijn...
Graag.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:49 schreef Boy23 het volgende:
Oh! Iemand anders ook nog gevuld worden?
Vroegah. Toen de Carte er nog was. Dat was pas goed snuiven en vertoeven.quote:
Woaaaa... amusement.quote:
Het is maar goed dat haar kop niet goed te zien is.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:25 schreef Boy23 het volgende:
[..]
haha, idd ja, maar ze blijft toch boeiend om naar te kijken!
Ook daar kan iets aan gedaan wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is maar goed dat haar kop niet goed te zien is.
jij krijgt een andere keer weer een naam topicquote:Op donderdag 9 december 2010 11:26 schreef friekin_ het volgende:
Ik denk trouwens dat de TT nu wel aangepast mag worden
quote:
Mannen zijn snel tevreden hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:27 schreef sproetjes het volgende:
ze schud wat met dr puni en duwt die bij die gozer in zn gezichtzo heel moeilijk is t niet..
maar of je t moet willen doen is een 2e..
Wacht maar.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De figuren die zich daarvoor lenen die hebben ook een chronisch gebrek aan zelfrespect volgens mij.
De day after kunnen ze natuurlijk wel stoer de beelden aan hun vrienden laten zien
De figuren die zich daar in het openbaar voor lenen. Achter gesloten deuren is het een heel ander verhaal natuurlijk.quote:
I knowquote:Op donderdag 9 december 2010 10:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
weet ik maar tas en ik hebben het over briefjes bij elkAar in de brievenbus duwen. Ik heb tot de 20ste een ander tijdelijk nummer. Daarna weer de oude terug
Denk niet dat daar een verhaal wordt verteldquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De figuren die zich daar in het openbaar voor lenen. Achter gesloten deuren is het een heel ander verhaal natuurlijk.
Ik voorzie anders wel een happy end aan het eind van het verhaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Denk niet dat daar een verhaal wordt verteldachter gesloten deuren :p
jah, meestal eindigd dat in een verhaal, ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2010 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voorzie anders wel een happy end aan het eind van het verhaal.
Jij spoort echt voor geen 5 cent hequote:Op donderdag 9 december 2010 11:43 schreef friekin_ het volgende:
Je dacht aan mij bij dat artikel? Ik huil dagelijks bij muziek, ik masturbeer erop en ik krijg er kippenvel van. Hehe.
Sporen is saai. Je moet het een bietje spannend houden. Niets ergers dan een gezapig leven.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij spoort echt voor geen 5 cent he
krijg gewoon mijn oude nummer pas de 20ste terug. Ben overgestapt en t mobile geeft mijn nummer nog niet vrijquote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
I know![]()
Maar wat is er mis met je telefoon en nummer?
Mwoah. Met dat beetje sneeuw wat net gevallen is moet dat wel lukken.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan hoop ik dat de sneeuw niet te ver afzakt. Ik wil zodadelijk nog een rondje fietsen.
Ik moet nog tot 18uquote:Op donderdag 9 december 2010 13:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Die heb ik net uitgedaan,waren kletsnat
Vocht komt overalquote:Op donderdag 9 december 2010 13:32 schreef sproetjes het volgende:
yeah bijna jarig chick!
en godver weer takke weer hier...
djeeez mijn oude keuken was ROT!! niet normaal haha(zien we nu pas nu ie helemaal uit elkaar ligt)
Nou, ben juist aan het afbouwen ff, ik heb best veel afgezegd.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef sproetjes het volgende:
je gaat goed met je shoots he! ik moet eigenlijk beginvolgend jaar ofzo ook weer eens zoiets doen.. was wel leuk met mn verjaardag dit jaar
als je een shoot wil ga er dan niet voor betalen he muts, ik ken er genoeg die op tfp basis werkenquote:
Ik vind mezelf ook geen modelquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef sproetjes het volgende:
ik zal t onthoudenlaatste keer heb ik er echt maar een heel klein bedrag voor betaald, maar TFP altijd tof... al vind ik mezelf echt geen model, ik weet ook nooit waar en hoe te kijken, dus een klein bedrag betalen vind ik niet eens erg
ach, de rest mist ook een hoop. zit in de garage, te sjansen met sexy automonteurs hih..quote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis hier sappige roddels volgens mij
Die maken hun handen graag vuil.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ach, de rest mist ook een hoop. zit in de garage, te sjansen met sexy automonteurs hih..
Et zijn soms bijna negers, alleen vaak met bierbuik enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die maken hun handen graag vuil.
Negers met een bierbuikquote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Et zijn soms bijna negers, alleen vaak met bierbuik enzo.
Sinds wanneer verkopen ze katten daar?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef sproetjes het volgende:
dadelijk bij ikea maar kijken voor een vervanger, al hebben ze die exacte kleur natuurlijk niet meer
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze katten daar?
Hey Bert!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:10 schreef Tassiepassie het volgende:
oh had nog die duffe italiaans achtige foto beloofd....![]()
[ afbeelding ]
mjah t ging ook meer om de visa en de wensen van de fotograaf op deze foto....mijn keuze qua wenkbrauwen zal t zeker niet zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 17:08 schreef huize het volgende:
Mooie foto maar de wenkbrauwen vallen indd nogal op ja haha.
En nu tijd voor muziek en hard. Meegallen met het refrein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |